Strona 1 z 1

Remont silnika Zetor 3011

: 19 sty 2022, 18:25
autor: Tomasz3011
Witam. Jestem na etapie remontu silnika w moim Majorku i tak napotkałem pewien problem, mianowicie po weryfikacji lasek popychaczy okazało się, że są lekko wygięte oraz noszą ślady mechanicznego zużycia w miejscu styku z wałkiem odprężnika (który je podnosi) wiem że laski od c 360 są nieco dłuższe niż w 3011. Moje pytanie brzmi czy ktoś wie gdzie można kupić takie nowe Laski popychaczy z kołnieżem, może pasują z jakiegoś innego sprzętu z epoki ?? Chociaż długość, resztę sobie dorobie.
2 kupiłem pompę oleju Hylmet stary typ oraz cały nowy rozrząd Skropol. Okazuje się, że pompa oleju ma koło zębate o połowę cieńsze niż dolne koło pośrednie o które będzie zazębione. Co proponujecie zrobić kupić ?
1 kupić nowe koło zębate na pompę?
2 założyć stare koło ze starej pompy ?
3 złożyć to tak jak jest i się nie przejmować ?

Re: Remont silnika Zetor 3011

: 13 kwie 2022, 0:00
autor: Ursus
Co do popychaczy, długość jest raczej taka sama.

Z kołem zębatym jak wszystko nowe zakładasz to bym nie zakładał starego, bo może hałasować. Kompletem nowym założyć i tyle. One są węższe, ale to w zasadzie nie szkodzi :)