Strona 1 z 2
problem z silnikiem 2 KVD
: 06 kwie 2009, 10:34
autor: Deleted_User
witam mam silnik typ 2 kvd i nie mogę go odpalić pompa i wtryski po naprawie rozrząd ustawiłem a silnik nie zapala.Czy ten silnik ma jakieś tajniki ustawienia ,jak tat to jakie?:
RE: problem z silnikiem 2 KVD
: 06 kwie 2009, 16:50
autor: Szczepan-1990
Ale jak teraz reaguje? Kopci wogóle w wydech? Podobną bajke przerabiałem w sobote.

RE: problem z silnikiem 2 KVD
: 08 kwie 2009, 6:42
autor: Deleted_User
wcale nie zapala,jeszcze nie prubowałem na zaciąg więc nie mogę powiedzieć jak pracuje.

RE: problem z silnikiem 2 KVD
: 19 kwie 2009, 11:43
autor: Rs 09
Może masz końcówki wtrysków do niczego lub,w tak ci naprawili pompę.Ale wogóle nie kopci nic a nic?
RE: problem z silnikiem 2 KVD
: 19 kwie 2009, 21:38
autor: Szczepan-1990
W moim była krzywa glowica
RE: problem z silnikiem 2 KVD
: 08 maja 2009, 18:58
autor: Deleted_User
witam .Już rozebrałem silnik i narazie znalazłem rysę na cylindrze więc muszę szliować lub kupić nowy ,tyklo mam pytanie gdzie można nabyć do tego silnika części?

RE: problem z silnikiem 2 KVD
: 07 mar 2010, 16:14
autor: pawelas
Witam
Jakie powinno byc ciśnienie sprężania?
RE: problem z silnikiem 2 KVD
: 26 kwie 2010, 8:41
autor: jw1wojtek
Sklep internetowy z częściami także do tych silników
http://www.thu.plZamawiałem u Nich-polecam (oprócz cen)
RE: problem z silnikiem 2 KVD
: 30 kwie 2010, 11:48
autor: marek
Podłączam się do tematu.Panowie czy naprawdę nikt nie wie gdzie jest zawór regulujący ciśnienie oleju w silniku 2kvd?U mnie jest ciśnienie 7 atm. przy zimnym oleju na wolnych obrotach.Znaczy zawór nie działa.Manometr nówka.Przecież rozbieraliście te silniki,albo niech ktoś sprawdzi w katalogu.Z góry dzięki.
RE: problem z silnikiem 2 KVD
: 30 kwie 2010, 22:50
autor: pawelas
u mojego jest w środku skrzyni korbowej-dostęp po odkręceniu miski olejowej a w książce jest pod pokrywą rozrządu,
-----miłej pracy przy regulacji----
RE: problem z silnikiem 2 KVD
: 02 gru 2010, 21:40
autor: knapolek
Mam podobny silniczek a zawór regulacji ciśnienia oleju znajduje się w pompie - przednią obudow
ę musz
ę ściągną
ć !
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pe ... a608e.html
jak pomogłem to jest git!!
RE: problem z silnikiem 2 KVD
: 02 gru 2010, 21:58
autor: marek
Zanim kupiłem ten nośnik to długo stał.Trochę popracował i zawór musiał się odwiesić bo już jest dobrze.Sprawdzałem w katalogu to on wygląda na nierozbieralny i chyba trzeba by go było wymienić na nowy.Ale Polak potrafi i pewnie by się dał naprawić.Dziękuję za podpowiedzi.
RE: problem z silnikiem 2 KVD
: 03 maja 2011, 20:23
autor: C360-3P
Potrzebuje info jakiej długości jest bagnet do mierzenia poziomu oleju w tym silniku.Mam dorabiany i nie za bardzo wiadomo ile ma być oleju.Oraz na jakich wysokościach są podziałki MIN-MAX
RE: problem z silnikiem 2 KVD
: 08 maja 2011, 13:47
autor: pawelas
u mojego długośc bagnetu od kołnierza do poziomu max 98mm
do poziomu min 112mm
całośc 118mm
RE: problem z silnikiem 2 KVD
: 08 maja 2011, 22:59
autor: C360-3P
Mierzyłem w swoim i ten poziom co podałeś wydaje mi się bardzo wysoki.Zerknij na fotkę i oceń
http://img233.imageshack.us/i/miarka.jpg/
RE: problem z silnikiem 2 KVD
: 09 maja 2011, 21:20
autor: pawelas
od kołnierza w dół.
w moim poziom max to około 4,5l.
to na zdjęciu wygląda mi na silnik multicara???
RE: problem z silnikiem 2 KVD
: 10 maja 2011, 19:52
autor: C360-3P
Tak to jest silnik 2KVD z Multicara M22.Fotka silnika w załączniku kolegi "knapolek" kilka postów wyżej
RE: problem z silnikiem 2 KVD
: 26 gru 2011, 19:15
autor: przemas8822
Jestem nowy na forum i mam problem z silnikiem rs 09 po wymianie tłoka tulei pierścieni i wtrysku lewy cylinder biało kopci. Prawy cylinder pracuje bez zastrzeżeń. Jaka może być przyczyna czy za późny kąt zapłonu? Może za duża dawka paliwa? Pozdrawiam
RE: problem z silnikiem 2 KVD
: 26 gru 2011, 21:26
autor: pawelas
"wtrysku" masz na myśli masz na myśli rozpylacz bo jak go wymieniłeś to trzeba wyregulowac ciśnienie.
RE: problem z silnikiem 2 KVD
: 27 gru 2011, 19:34
autor: przemas8822
ciśnienie w rozpylaczach jest wyregulowane na 150Problem rozwiązany przedstawiłem dawkę paliwa na drabince pompy wtryskowej