zetor 50 super

Forum ciągników naszych południowych sąsiadów
saszeta
Posty: 50
Rejestracja: 05 gru 2009, 18:13

zetor 50 super

Post autor: saszeta » 07 gru 2009, 17:00

mam pytanko. ile oleju ma być w skrzyni na miarce od góry jak wykręce miarke?bo niby 45 litrów a ja wlałem 28 i mam stan między min a max.chyba że miarka nie od supra.a kupiłem go w tym roku więc nie wiem.teraz idzie wał do szlifu.już silnik jest rozebrany

bartek brona
Posty: 39
Rejestracja: 16 kwie 2008, 18:37

RE: zetor 50 super

Post autor: bartek brona » 07 gru 2009, 18:53

witam pana podaje panu dane olejowe całego supra ; skrzynia + reduktor 45l ,silnik 9,5l pompa wtryskowa 0,9 l , przekładnia kierownicza 2,5l miarka może być już kombinowana bo często ulatywały z poważaniem Bartek

saszeta
Posty: 50
Rejestracja: 05 gru 2009, 18:13

RE: zetor 50 super

Post autor: saszeta » 07 gru 2009, 19:26

no to muszę dolać.nie chciałem już głowy przez telefon zawracać.ja to ten od lamp.

Awatar użytkownika
MarekSkansen
Posty: 73
Rejestracja: 27 sie 2008, 9:37

RE: zetor 50 super

Post autor: MarekSkansen » 07 gru 2009, 19:29

Witam poszukuję tłumnika do supra orginał i kolektor wydechowy do majora

saszeta
Posty: 50
Rejestracja: 05 gru 2009, 18:13

RE: zetor 50 super

Post autor: saszeta » 07 gru 2009, 19:32

ja założyłem od 80 a kolektor w majorze mam pospawany.więc nie pomogę

bartek brona
Posty: 39
Rejestracja: 16 kwie 2008, 18:37

RE: zetor 50 super

Post autor: bartek brona » 07 gru 2009, 19:57

dziękuje za te lampy oddałem do renowacij bendom jak nowe isuperek zaświeci w orginale

saszeta
Posty: 50
Rejestracja: 05 gru 2009, 18:13

RE: zetor 50 super

Post autor: saszeta » 10 gru 2009, 16:28

może mi ktoś pomoże.nie wiem który był szlif robiony w moim superku i chciałbym się dowiedzieć jakie średnice powinny być na wale pod korbowodami i główne na który szlif?jakie u was były średnice?

Awatar użytkownika
dominik5211
Posty: 111
Rejestracja: 16 sty 2008, 15:34

RE: zetor 50 super

Post autor: dominik5211 » 10 gru 2009, 20:08

kolektor wydechowy bedzie pasował od zetora 5011

saszeta
Posty: 50
Rejestracja: 05 gru 2009, 18:13

RE: zetor 50 super

Post autor: saszeta » 18 gru 2009, 11:37

mam zamiar w głogowie.to już dolnośląskie.mam 50 kilometrów.tam jest trzech co robią szlify.a dzwoniłem na razie do jednego to do supra zrobią i dopasują panewki

Awatar użytkownika
Ursus
Posty: 9184
Rejestracja: 16 cze 2006, 11:31
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

RE: zetor 50 super

Post autor: Ursus » 18 gru 2009, 13:22

Podpisuje się pod pytaniem Józefa. Do Głogowa mam niedaleko, ale informacje dobrze mieć.
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Ursus C-325, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałka, młocarnia i wiele innych...

saszeta
Posty: 50
Rejestracja: 05 gru 2009, 18:13

RE: zetor 50 super

Post autor: saszeta » 19 gru 2009, 10:19

nie wiem w jakiej firmie.dostałem numer i zadzwoniłem.gościu powiedział żeby przywieźć to zrobią.sam szlif to ok 160 zł.a panewki to od razu powiedział że to będzie koszt.przez telefon to nie rozmowa.zawiozę po niedzieli

adam12
Posty: 100
Rejestracja: 08 paź 2008, 12:42

RE: zetor 50 super

Post autor: adam12 » 19 gru 2009, 19:33

:lol: dobre dobre:) moze się nie chce podzielić adresem:)

saszeta
Posty: 50
Rejestracja: 05 gru 2009, 18:13

RE: zetor 50 super

Post autor: saszeta » 21 gru 2009, 9:59

jestem ze studzieńca.koło kożuchowa.w głogowie na reja.jutro chyba zawiozę silnik żeby powiedzieli ile to mnie będzie kosztowało

saszeta
Posty: 50
Rejestracja: 05 gru 2009, 18:13

RE: zetor 50 super

Post autor: saszeta » 23 gru 2009, 18:15

zawiozłem ten silnik.na dzień dobry powiedzieli że panewki kosztują ok 1500.ale jak kupowałem traktor to gość mi powiedział że panewki jakoś dorabiane są od 80.no i dziś w głogowie zdjął korbowód i faktycznie są od 80.a to nie 1500 zł.będę wiedział przed nowym rokiem czy założą od 80 czy to większy wydatek.

saszeta
Posty: 50
Rejestracja: 05 gru 2009, 18:13

RE: zetor 50 super

Post autor: saszeta » 13 sty 2010, 9:24

ale inny silnik taniej wyremontuje bo części bardziej dostępne.tylko czy flansza to duży koszt?i później spasowanie przodu to dużo roboty?najlepiej oryginalny bo bez przeróbek

Awatar użytkownika
Deleted_User
Posty: 2797
Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00

RE: zetor 50 super

Post autor: Deleted_User » 13 sty 2010, 21:44

witaj mam pytanie gdzie ci zaśpiewali tyle za ten remont za supra to mój nr gg 11066952 jakbyś miał jakieś pytanko może pomogę

saszeta
Posty: 50
Rejestracja: 05 gru 2009, 18:13

RE: zetor 50 super

Post autor: saszeta » 14 sty 2010, 10:46

w głogowie u justkowiaka ten remont.widziałem ten od 5211 i mało koni w porównaniu do oryginalnego suproskiego.trzy gary.wolałbym od 385.

saszeta
Posty: 50
Rejestracja: 05 gru 2009, 18:13

RE: zetor 50 super

Post autor: saszeta » 06 lut 2010, 19:06

jak rozebrałem tak zostało.przydałoby się coś z nim zrobić bo niedługo w pole czas ruszać.bartek brona miał jakiś silnik po remoncie.ale przed nowym rokiem kazał zadzwonić w styczniu.a jak dzwoniłem to niby ktoś inny ma ten numer.a od jakiego mtz?50 czy 80.teściu mówi że flansze by się zrobiło tylko czy wałek pasuje

Awatar użytkownika
Deleted_User
Posty: 2797
Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00

RE: zetor 50 super

Post autor: Deleted_User » 07 lut 2010, 12:29

witaj widze ze nadal sie zastanawiasz nad remontem ale jak kupisz silnik to tez nie wiadomo jak to bedzie sie sprawowało i ta przerobka a z tego co wiem to lepiej od c 385 ale te przerobki z zakupem slnika tyle ci uczynia co remont tego bo sam nad tym sie zastanawiełem i zrbilem silnik i calego ciagnika kapitalny

saszeta
Posty: 50
Rejestracja: 05 gru 2009, 18:13

RE: zetor 50 super

Post autor: saszeta » 07 lut 2010, 19:08

w sumie jakbym wiedział że to aż taki koszt to bym go nie rozbierał jeszcze.chociaż ciśnienie było na zero.tyle bym jeździł aż sam by stanął.bo szkoda mi ładować w traktor który stoi całe lato na polu i nie jest ciężko eksploatowany.a na wiosnę to też do lekkich prac.a tak silnik rozebrany,składać się nie opłaca bo też trzeba jakieś nowe pierdoły a dalej niema remontu.a ze dwa lata żeby pojeździł to wystarczy ile cię remont silnika kosztował?

ODPOWIEDZ