Witam. Jestem na etapie remontu silnika w moim Majorku i tak napotkałem pewien problem, mianowicie po weryfikacji lasek popychaczy okazało się, że są lekko wygięte oraz noszą ślady mechanicznego zużycia w miejscu styku z wałkiem odprężnika (który je podnosi) wiem że laski od c 360 są nieco dłuższe niż w 3011. Moje pytanie brzmi czy ktoś wie gdzie można kupić takie nowe Laski popychaczy z kołnieżem, może pasują z jakiegoś innego sprzętu z epoki ?? Chociaż długość, resztę sobie dorobie.
2 kupiłem pompę oleju Hylmet stary typ oraz cały nowy rozrząd Skropol. Okazuje się, że pompa oleju ma koło zębate o połowę cieńsze niż dolne koło pośrednie o które będzie zazębione. Co proponujecie zrobić kupić ?
1 kupić nowe koło zębate na pompę?
2 założyć stare koło ze starej pompy ?
3 złożyć to tak jak jest i się nie przejmować ?
Remont silnika Zetor 3011
- Tomasz3011
- Posty: 39
- Rejestracja: 27 gru 2021, 12:33
- Lokalizacja: Topczewo, Podlaskie
Re: Remont silnika Zetor 3011
Co do popychaczy, długość jest raczej taka sama.
Z kołem zębatym jak wszystko nowe zakładasz to bym nie zakładał starego, bo może hałasować. Kompletem nowym założyć i tyle. One są węższe, ale to w zasadzie nie szkodzi
Z kołem zębatym jak wszystko nowe zakładasz to bym nie zakładał starego, bo może hałasować. Kompletem nowym założyć i tyle. One są węższe, ale to w zasadzie nie szkodzi
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...