430 km na traktorach

Rozmowy na temat zlotów i imprez
Awatar użytkownika
mateuszW
Posty: 85
Rejestracja: 23 sty 2008, 16:00

430 km na traktorach

Post autor: mateuszW » 09 sie 2011, 23:14

Witamy wszystkich większość osób z forum zna nas osobiście ale dla tych którzy nas nie znają to pod nickiem Pawel kryje się Paweł Wiadrowski a pod mateuszW - Mateusz Wiadrowski. We dwóch tworzymy Małe Muzeum pod Warką.

W tym roku wybieramy się do Wilkowic po raz czwarty ale.... po raz pierwszy chcemy trasę na wystawę pokonać dwoma ciągnikami o własnych siłach, a mianowicie Ursusem C-45 i Steyerem typ 180, oba z 1949r. Do pokonania mamy 430km i będziemy jechali trasą
<Grażyna-Białobrzegi- Piotrków Trybunalski- Sieradz -Jarocin -Wilkowice> wyjeżdżamy w poniedziałek 15.

W tym temacie będziemy chcieli codziennie dodać kilka zdań i zdjęć z trasy naszej podróży mamy nadzieję ze pomysł się będzie podobał.;)

Awatar użytkownika
Ursus c-325
Posty: 1345
Rejestracja: 10 wrz 2006, 12:17

RE: 430 km na traktorach

Post autor: Ursus c-325 » 09 sie 2011, 23:20

Zamurowało mnie szczerze powiem *eek*
Ale będzie to wyczyn unikalny w skali kraju. Szacun Panowie :)

Awatar użytkownika
Ursus
Posty: 9416
Rejestracja: 16 cze 2006, 11:31
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

RE: 430 km na traktorach

Post autor: Ursus » 09 sie 2011, 23:30

Przedsmak wyprawy:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...

Awatar użytkownika
73michal
Posty: 157
Rejestracja: 08 lip 2008, 23:10

RE: 430 km na traktorach

Post autor: 73michal » 09 sie 2011, 23:36

No Panowie czekam na dalsze fotki z wyprawy. Bardzo mi się podoba Wasz pomysł. I traktorki też całkiem całkiem :)

Awatar użytkownika
chrapek3011
Posty: 3689
Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44

RE: 430 km na traktorach

Post autor: chrapek3011 » 09 sie 2011, 23:38

Popieram jak najbardziej.Powodzenia.

Awatar użytkownika
Ursus c-325
Posty: 1345
Rejestracja: 10 wrz 2006, 12:17

RE: 430 km na traktorach

Post autor: Ursus c-325 » 09 sie 2011, 23:40

A jak kwestia dopuszczenia do ruchu wygląda? Macie oba traktory porejestrowane?
Tak sobie swoją drogą pomyślałem: zobaczyć miny obsługi na diagnostyce, kiedy przyjeżdżasz robić przegląd C-45 - bezcenne *comfort*
Czy jakieś media są poinformowane?

Awatar użytkownika
Ursus
Posty: 9416
Rejestracja: 16 cze 2006, 11:31
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

RE: 430 km na traktorach

Post autor: Ursus » 09 sie 2011, 23:44

Tak, prowadzone są rozmowy z TVN Turbo ;) Osobiście tego pilnuję, więc jak tylko coś będę wiedział (a powinienem mieć jakieś szczegóły jutro wieczorem) to poinformuję.
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...

Awatar użytkownika
mateuszW
Posty: 85
Rejestracja: 23 sty 2008, 16:00

RE: 430 km na traktorach

Post autor: mateuszW » 09 sie 2011, 23:46

wszystko jest dopilnowane z dokumentami tak jak trzeba a przeglady przeszły bez zarzutu:)

Kacper
Posty: 12
Rejestracja: 30 maja 2009, 14:47

RE: 430 km na traktorach

Post autor: Kacper » 09 sie 2011, 23:54

Jesteście wielcy. Bardzo fajny pomysł. Obiecuję śledzić temat i będę gorąco kibicował.

Pozdrawiam i "szerokości"

Awatar użytkownika
damber
Posty: 2569
Rejestracja: 29 lis 2009, 19:18
Kontakt:

RE: 430 km na traktorach

Post autor: damber » 10 sie 2011, 6:26

Świetny pomysł Panowie :)
Oj będą się ludzie oglądać, bo to będzie niecodzienny widok *yes*
Pozdrawiam i życze słonecznej pogody.
Facebook. old URSUS tractor

Awatar użytkownika
poldon82
Posty: 13
Rejestracja: 07 sie 2011, 21:58

RE: 430 km na traktorach

Post autor: poldon82 » 10 sie 2011, 8:13

Świetny pomysł :)

- Proszę nagrajcie to, ostatnio słyszałem o Małżeństwie które przemierza Europę Zetorem, ale wyprawa takimi zabytkami to dopiero wyzwanie.

Życzę powodzenia :)

Awatar użytkownika
rafal
Posty: 1458
Rejestracja: 26 cze 2006, 15:02

RE: 430 km na traktorach

Post autor: rafal » 10 sie 2011, 8:33

To będzie duże wydarzenie. Z niecierpliwością będziemy śledzić Wasze postępy na trasie. W piątek z Jackiem wyjedziemy Wam na przeciw.
Podziwiam i zazdroszczę tej przygody.

Atomsfera niemal taka jak podczas dawnych wyścigów pokoju ;-)

Awatar użytkownika
drax
Posty: 435
Rejestracja: 21 paź 2009, 19:17

RE: 430 km na traktorach

Post autor: drax » 10 sie 2011, 9:06

Pomysł przedni, oby Wam pogoda dopisała, to będzie czysta przyjemność z takiej podróży i to takimi sprzętami, powodzenia.

Awatar użytkownika
SEBRIGHT
Posty: 1975
Rejestracja: 23 sty 2007, 13:27
Lokalizacja: Podolany/Dobra (Małopolskie)

RE: 430 km na traktorach

Post autor: SEBRIGHT » 10 sie 2011, 10:30

Pomysł świetny.
Trzymam kciuki Panowie...
Zetor 25K - 1953; Dolpima PS290 - 1988 (chyba); Dezamet ... - 1988; Żuk A06 - 1980; MF70 - 1980 i 1989; HakoTrac T6 - 1963; Dzik 2 - 1969; Ursus C-355 - 1972;

Awatar użytkownika
Ursus
Posty: 9416
Rejestracja: 16 cze 2006, 11:31
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

RE: 430 km na traktorach

Post autor: Ursus » 10 sie 2011, 11:00

rafal napisał/a:
W piątek z Jackiem wyjedziemy Wam na przeciw.
A o której przewidywany jest przyjazd? Może ja też z Wami pojadę, bo jest szansa, że będę miał w Wilkowicach już tablice na Zetorze ;)
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...

Awatar użytkownika
Tomek_J
Posty: 253
Rejestracja: 26 lip 2007, 6:50
Lokalizacja: Okolice Pyrzowic

RE: 430 km na traktorach

Post autor: Tomek_J » 11 sie 2011, 6:19

Kurczę, aż żałuję, że to w takiej odległości ode mnie, bo dla samego bajeru dołączyłbym do Was choćby na trochę ! :D Powodzenia !

Awatar użytkownika
mateuszW
Posty: 85
Rejestracja: 23 sty 2008, 16:00

RE: 430 km na traktorach

Post autor: mateuszW » 11 sie 2011, 9:44

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wczoraj wieczorem była próba techniczna sprzętu nawigacyjnego:)



i jeszcze dwie fotki z bardzo odległych czasów jak oba ciągniczki wyglądały zanim do nas trafiły:)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Ursus
Posty: 9416
Rejestracja: 16 cze 2006, 11:31
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

RE: 430 km na traktorach

Post autor: Ursus » 11 sie 2011, 10:15

Profeska ;D A do tych słuchawek w Ursusie jest też mikrofon? :D
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...

Awatar użytkownika
mateuszW
Posty: 85
Rejestracja: 23 sty 2008, 16:00

RE: 430 km na traktorach

Post autor: mateuszW » 11 sie 2011, 12:02

oba ciągniki wyposażone są w dwa radia safari i cb podłączone do słuchawek.oraz lapmy błyskowe:)

Awatar użytkownika
Ursus
Posty: 9416
Rejestracja: 16 cze 2006, 11:31
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

RE: 430 km na traktorach

Post autor: Ursus » 11 sie 2011, 12:21

Piękny zestaw sprzętowy :D Fajnie. Swoją drogą ciekawie by wyglądało gdybyście w blasku "kogutów" wjechali do Wilkowic, jakby już się ciemnawo robiło ;)
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...

ODPOWIEDZ