Powietrze w przewodzie
RE: Powietrze w przewodzie
Witam, znowu walczyłem dzisiaj i ze słoika ciągnie a jak słoik nisko to nie ciągnie. Wymieniłem ręczną pompkę na nową i też nie ciągnie. Może wina jest w całej pompce zasilającej. Bo jak pompowałem to w ogóle nie czuć ciśnienia a słyszałem, że ma być takie że aż nie można pompki dokręcić. A w moim tak nie ma.
RE: Powietrze w przewodzie
a sprawdz napewno czy w jakims przewodzie albo w pompie nie ma parafiny bo ja do tego dochodziłem dos długo i zapachany był odstojnik w pompie zasialjącej
RE: Powietrze w przewodzie
Nic takiego nie ma już przez wszystkie przewody leci ropa. A jaka jest zasada działania pompki zasilającej. Podaje ona paliwo do pompy wtryskowej i zasysa ze zbiornika?
RE: Powietrze w przewodzie
Witam, Panowie problem rozwiązany dziękuje za zainteresowanie tematem. Problem leżał w pompce zasilającej wymieniłem na nowa i po problemie. Tamta nie trzymała i nie zasysała paliwa. Mam jeszcze inne problemy zapraszam na inne tematy.
pozdrawiam
Mam pytanie jeszcze a w tym zbiorniczku od pompy powinno znajdować się powietrze czy powinien być pełen paliwa bo nie mogę się pozbyć powietrza i czy jak się pompuje pompką ręczna to przez górny tłoczek powinno lecieć paliwo bo u mnie cieknie to nieszczelność jakaś czy normalna rzecz.
pozdrawiam
Mam pytanie jeszcze a w tym zbiorniczku od pompy powinno znajdować się powietrze czy powinien być pełen paliwa bo nie mogę się pozbyć powietrza i czy jak się pompuje pompką ręczna to przez górny tłoczek powinno lecieć paliwo bo u mnie cieknie to nieszczelność jakaś czy normalna rzecz.
RE: Powietrze w przewodzie
Nie bardzo wiem o jaki Ci chodzi zbiorniczek ?
Może o odstojnik miedzy zbiornikiem, pompa paliwa ?
Z tego co wiem to każdy układ paliwowy powinien być pozbawiony powietrza i szczelny.
Jak pompujesz ręczną pompką to po pewnym czasie paliwo powinno zacząć lać się przelewem z powrotem do zbiornika paliwa. Wszelkie inne wycieki należy zlikwidować.
Może o odstojnik miedzy zbiornikiem, pompa paliwa ?
Z tego co wiem to każdy układ paliwowy powinien być pozbawiony powietrza i szczelny.
Jak pompujesz ręczną pompką to po pewnym czasie paliwo powinno zacząć lać się przelewem z powrotem do zbiornika paliwa. Wszelkie inne wycieki należy zlikwidować.
RE: Powietrze w przewodzie
Ten pod pompka bo kupiłem nową i on tam jest przezroczysty i wszystko ładnie widać i właśnie jest tam powietrze. Tak myślę, że może mam powrót do zbiornika przytkany bo nie mogę się pozbyć powietrza.
RE: Powietrze w przewodzie
A jak pompujesz to słychać jak w pewnym momencie zacznie ciurkać paliwo w zbiorniku ?
Jeśli nie to rzeczywiście coś masz źle. Na początek to sobie sprawdź drożność przewodów przelewowych.
Jeśli nie to rzeczywiście coś masz źle. Na początek to sobie sprawdź drożność przewodów przelewowych.
RE: Powietrze w przewodzie
Ok sprawdzę bo tylko to już zostało.
RE: Powietrze w przewodzie
Powietrze po dłuższej pracy samo zniknie.To nie przeszkadza w pracy silnika i nieraz jest cały czas, choć być go nie powinno.A silnik pracuje normalnie.Dzieje się tak szczególnie gdy w odstojniku jest jeszcze filterek. Po prostu sitko lub papier trzyma powietrze.O pompce do wymiany pisałem Ci jak przedstawiłeś problem.Pewnie wystarczyło wymienić tylko zaworki.
RE: Powietrze w przewodzie
Witam, dzisiaj zauważyłem, że filtry paliwa są pozgniatane i w górnej części szklanek nie ma uszczelki możliwe że to przez to ciągnie powietrze.
RE: Powietrze w przewodzie
Witam.
Ja też walczyłem z powietrzem w układzie ae łatwo nie było.
Wymiana rurki w zbiorniku ( orginalna pękła na szwie w kilku miejscach )
Wymiana przewodu ( komplet w moim sklepie za 14 zł) pomiedzy zbiornikiem a ostoinikiem ( bo nie mogłem na starym uszczelnić połączenia pomiędzy rurka zbiornika a kolejną w układzie.
Wymiana węży elastycznych na czarne ( olejowe ) przezroczyste twardnieją
a nieszczelność pomimo że zużyłem z garść podkładek miedzianych była dalej i dopiero wtedy uszczelniając szmatą wlew paliwa pompowałem powietrze z kompresora do zbiornika mając nadzieję że gdzieś wypłynie - i wypłynęło -- pomimo stosowania garści nowych podkładek nieszczelność była na gwincie rurka <->zbiornik dopiero owiniecie teflonem rozwiązało problem
Może to trochę druciarstwo ale do dziś nie wiem czemu na starej i nowej rurce tam właśnie dostawało się powietrze
Ja też walczyłem z powietrzem w układzie ae łatwo nie było.
Wymiana rurki w zbiorniku ( orginalna pękła na szwie w kilku miejscach )
Wymiana przewodu ( komplet w moim sklepie za 14 zł) pomiedzy zbiornikiem a ostoinikiem ( bo nie mogłem na starym uszczelnić połączenia pomiędzy rurka zbiornika a kolejną w układzie.
Wymiana węży elastycznych na czarne ( olejowe ) przezroczyste twardnieją
a nieszczelność pomimo że zużyłem z garść podkładek miedzianych była dalej i dopiero wtedy uszczelniając szmatą wlew paliwa pompowałem powietrze z kompresora do zbiornika mając nadzieję że gdzieś wypłynie - i wypłynęło -- pomimo stosowania garści nowych podkładek nieszczelność była na gwincie rurka <->zbiornik dopiero owiniecie teflonem rozwiązało problem
Może to trochę druciarstwo ale do dziś nie wiem czemu na starej i nowej rurce tam właśnie dostawało się powietrze