remont hamulców t25
remont hamulców t25
zakończyłem prace polowe i przyszedł czas aby w tym roku zrobić te hamulce,pytanie takie tasmy hamulcowe te w sklepach są ponoć bubel i nie jeden to potwierdzi, mam zamiar sobie nanitować oryginalne okładziny ,chyba że macie jakieś namiary na gotowe oryginalne taśmy całe
Re: remont hamulców t25
My szczęki, taśmy czy tarcze sprzęgła odsyłamy do firmy Komfort do regeneracji.
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
Re: remont hamulców t25
mam problem bo muszę wymienić 2 łożyska w jednej zwolnicy które są osadzone na półosi, i jak to zrobić czy mogę śmiało wybić półoś z łożysk czy muszę coś jeszcze zrobić
Re: remont hamulców t25
Spuścić olej, odkręcić miskę olejową zwolnicy, odkręcić zaślepkę naprzeciw półosi, wyjąć zawleczkę, odkręcić śrubę ....
powinno wyjść ....
powinno wyjść ....
- AndrzejD21
- Posty: 427
- Rejestracja: 05 mar 2015, 10:56
Re: remont hamulców t25
Do wyjęcia półosi zgodnie ze sztuką należy rozebrać całą zwolnicę, w przeciwnym wypadku łożysko półosi zaczepia o duże koło zwolnicy.
Jak padły łożyska polecam sprawdzić bicie półosi, spotkałem się z kilkoma krzywymi po poluzowaniu śrub trzymających pochwy do mostu.
Co do taśm hamulcowych to są te tańsze za ok.25zł i tego lepiej nie zakładać bo nie hamuje, i są te droższe za ok. 50zł z materiałem ciernym takim jak na szczękach w c330 i one hamują jak należy. Oczywiście po złożeniu trzeba dobrze wyregulować tak żeby taśmy nie ocierały o bęben i dobrze hamowały.
Jak padły łożyska polecam sprawdzić bicie półosi, spotkałem się z kilkoma krzywymi po poluzowaniu śrub trzymających pochwy do mostu.
Co do taśm hamulcowych to są te tańsze za ok.25zł i tego lepiej nie zakładać bo nie hamuje, i są te droższe za ok. 50zł z materiałem ciernym takim jak na szczękach w c330 i one hamują jak należy. Oczywiście po złożeniu trzeba dobrze wyregulować tak żeby taśmy nie ocierały o bęben i dobrze hamowały.