Panewki główne są wprasowane w bloku. Panewkę ustalającą (od strony rozrządu) przygotowuje się przed wprasowaniem (pewnie po wprasowaniu jej wymiar wewnętrzny się delikatnie zmniejszy, jednak zakład wykonujący usługę szlifowania wału będzie sobie z tego zdawał sprawę

) Panewka tarczy (od koła zamachowego), należy najpierw wprasować a potem obrobić.
Przy obecnie dostępnych w Andrychowie panewkach jest mały problem, ponieważ wykonywane są całkowicie z brązu, co powoduje że po wytoczeniu ich i zdemontowaniu z tokarki z otworu robi się "trójkąt" dawne oryginalne panewki były stalowe, warstwa ślizgowa była wylewana na stal, przez co zachowywały swój kształt po obróbce.
Dlatego osobiście zalecam kupno panewek na 4 szlif i dostosowanie ich do wału korbowego przez odpowiedni zakład. W razie zainteresowania mogę polecić, gdzie coś takiego zrobią
Pozdrawiam, w razie pytań zapraszam
