RE: S 320 dużo dymu

Wszystko o stacjonarnych silnikach rolniczych
Awatar użytkownika
Bolszewik
Posty: 4849
Rejestracja: 29 mar 2008, 18:12

RE: S 320 dużo dymu

Post autor: Bolszewik »

Czarny dym to zazwyczaj objaw niepełnego spalania paliwa więc problem pewnie leży we wtryskach lub pompie wtryskowej. Możliwe że wystarczy regulacja.
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale po polsku.
T-25
bolszewik@retrotraktor.pl
Awatar użytkownika
hubert
Posty: 663
Rejestracja: 30 lip 2007, 21:01

RE: S 320 dużo dymu

Post autor: hubert »

Kolego filipst, to co ty mówisz to jest ustawienie rozrządu. I z tego co wywnioskowałem, to silnik jest od nowości nie ruszany, czyli to raczej można wykluczyć. Na kole zamachowym powinieneś mieć wybite co najmniej 2 znaki (zdarzały się też 3). GMP i znak początku tłoczenia. Możesz sobie je sam określić. poprzez wyznaczenie GMP. i od GMP odpowiednią ilość stopni przed (ze wzoru na długość łuku) odsunąć kreskę. Pamiętaj jednak, że to nie jest kat wtryśnięcia paliwa przez wtrysk tylko pojawienia się pierwszej "kropelki" w króćcu pompy wtryskowej (jak spojrzysz w wylot to paliwo zacznie się podnosić - o to chodzi.

Osobiście na moje oko to albo masz zapieczony wtrysk, rozpylacz siada, albo za późny kąt wtrysku:)
ODPOWIEDZ