silnik es s-301d problem z odpowietrzeniem
silnik es s-301d problem z odpowietrzeniem
Witam mam problem nie mogę odpowietrzyć mojego esa
To wiec tak odpowietrzam najpierw filtr paliwa ta śrubką na górze na płaski śrubokręt i leci elegancko paliwo potem na pompie odkręcam ta śrubkę mosiężną na płaski śrubokręt co widać na foto i nie leci paliwo kręce korbą i nic nie wiem czemu. Chyba ze źle odpowietrzam??
http://imageshack.us/photo/my-images/850/img1157qq.jpg/
To wiec tak odpowietrzam najpierw filtr paliwa ta śrubką na górze na płaski śrubokręt i leci elegancko paliwo potem na pompie odkręcam ta śrubkę mosiężną na płaski śrubokręt co widać na foto i nie leci paliwo kręce korbą i nic nie wiem czemu. Chyba ze źle odpowietrzam??
http://imageshack.us/photo/my-images/850/img1157qq.jpg/
RE: silnik es s-301d problem z odpowietrzeniem
Nieznam sie dobrze na esiokach ale w starych dieslach luzuje sie przewod przy wtrysku i kreci az nie poleci paliwo sprubuj powinno dac rade
RE: silnik es s-301d problem z odpowietrzeniem
A popuścić też ta śrubkę od pompy co jest do odpowietrzania czy tylko popuścić przewód przy wtrysku??
RE: silnik es s-301d problem z odpowietrzeniem
czy w przewodzie pzy pompie jest paliwo? czy sa bomle powietrza ? mozesz sprubowac odkrecic obie srubki i pokrecic korba i powinno leciec paliwo daj pełny gaz to zwiekszy dawke paliwa
RE: silnik es s-301d problem z odpowietrzeniem
w przewodzie przy pompie jest powietrze
Jutro spróbuje zrobić tak jak piszesz
Jutro spróbuje zrobić tak jak piszesz
RE: silnik es s-301d problem z odpowietrzeniem
Ja mam dorobioną taką śrubkę w najwyższym punkcie pompy i tam sobie odpowietrzam pompę wygląda to tak:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ea ... faeb3.html
Spróbuj u siebie popuścić obie te śruby na pompie a na końcu jeszcze dodatkowo odkręć śrubkę na śrubokręt.
Potem odkręć przewód tłoczący na pompie i pokręć korbą aż pojawi się paliwo.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ea ... faeb3.html
Spróbuj u siebie popuścić obie te śruby na pompie a na końcu jeszcze dodatkowo odkręć śrubkę na śrubokręt.
Potem odkręć przewód tłoczący na pompie i pokręć korbą aż pojawi się paliwo.
RE: silnik es s-301d problem z odpowietrzeniem
Oki dzięki jutro spróbuje tak zrobić <br><br><br><br>Dzięki wszystkim odpaliłem esa
Mam jeszcze pare pytań w silniku jest bardzo rzadki olej i chce go zmienić tylko najlepiej jaki kupić?? i gdzie sie spuszcza stary olej bo nie wiem która śrubką i ile wlać nowego oleju?
I jeszcze jedno pytanie mam pourywane te łopatki na kole widąc na foto ile może chodzić taki silnik zeby go nie przegrzać bo bez tych łopatek ma słabe chłodzenie
http://imageshack.us/g/507/img1159ve.jpg/
Mam jeszcze pare pytań w silniku jest bardzo rzadki olej i chce go zmienić tylko najlepiej jaki kupić?? i gdzie sie spuszcza stary olej bo nie wiem która śrubką i ile wlać nowego oleju?
I jeszcze jedno pytanie mam pourywane te łopatki na kole widąc na foto ile może chodzić taki silnik zeby go nie przegrzać bo bez tych łopatek ma słabe chłodzenie
http://imageshack.us/g/507/img1159ve.jpg/
RE: silnik es s-301d problem z odpowietrzeniem
Chłodzenia to on prawie nie ma. Jak będzie zimno (mróz) to z kilkanaście minut - zależy od obciążenia. Przy upałach bym nie radził.
Aha, chłodzenia brak to jedno, ale jakie jest bicie na wale. Szybko łożyska lub panewki pójdą się ... naprawiać.
Aha, chłodzenia brak to jedno, ale jakie jest bicie na wale. Szybko łożyska lub panewki pójdą się ... naprawiać.
RE: silnik es s-301d problem z odpowietrzeniem
Yo ze żeberek nie masz to raz ale oblachowanie na koło zamachowe masz?
A olej może być rozrzadzony bo np wtryskiwacz może lać.
A olej może być rozrzadzony bo np wtryskiwacz może lać.
RE: silnik es s-301d problem z odpowietrzeniem
Mam ta blachę na koło zamachowe
muszę chyba jakoś dorobić te żeberka i przyspawać
muszę chyba jakoś dorobić te żeberka i przyspawać
RE: silnik es s-301d problem z odpowietrzeniem
Widziałem brak kilku łopatek na kole zamachowym ale twoje kolo to jest dla mnie szok *eek* coś ty robił że nie masz ani jednego skrzydła?
Nie przyspawasz do koła zamachowego nowych żeberek bo koło jest odlewem żeliwnym jedynie pozostaje ci gwintowanie i przykręcanie nowych skrzydeł.
Wlej mu olej Superol alanda jakieś 2,5l.
Olej spuszcza się śrubą na klucz 30.Śruba jest po stronie filtra powietrza tylko że jest na samym dole silnika.
Nalewasz olej poprzez odkręcenie bagnetu do pomiaru poziomu oleju,
to też jest śruba tylko że z bagnetem.
Nie przyspawasz do koła zamachowego nowych żeberek bo koło jest odlewem żeliwnym jedynie pozostaje ci gwintowanie i przykręcanie nowych skrzydeł.
Wlej mu olej Superol alanda jakieś 2,5l.
Olej spuszcza się śrubą na klucz 30.Śruba jest po stronie filtra powietrza tylko że jest na samym dole silnika.
Nalewasz olej poprzez odkręcenie bagnetu do pomiaru poziomu oleju,
to też jest śruba tylko że z bagnetem.
RE: silnik es s-301d problem z odpowietrzeniem
Ja już go takiego kupiłem nie wiem co z nim robili ze pourywali wszystkie łopatki a nie wiesz może czy by kupił jakieś dobre koło używane i gdzie
RE: silnik es s-301d problem z odpowietrzeniem
Gdybyś na pisał ten post trzy tygodnie wcześniej to było u mnie na złomie koło zamachowe do tego silnika.
Pozostaje ci jedynie Alledrogo lub poszukiwania na złomach.
Jedynym ratunkiem dla ciebie teraz jest dorobienie tych skrzydeł.
Pozostaje ci jedynie Alledrogo lub poszukiwania na złomach.
Jedynym ratunkiem dla ciebie teraz jest dorobienie tych skrzydeł.
RE: silnik es s-301d problem z odpowietrzeniem
aha to szkoda ale chyba zrobie tak jak ty mówisz ~oman7 powycinam nowe łopatki i je przykręce tylko mam prosbe mógł byś mi podać wymiary tych łopatek szerokość tak od tego koła do końca łopatki zebym wiedział jakie wyciąć i jak by ci sie chciało czy byś miał juz zrobione to jakies foto tego koła zeby wiedział wizualnie jak wyglądają te łopatki
RE: silnik es s-301d problem z odpowietrzeniem
Tak na szybko to mam takie zdjęcie
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/432 ... e2d13.html
Jutro zmierzę dla ciebie te łopatki.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/432 ... e2d13.html
Jutro zmierzę dla ciebie te łopatki.
RE: silnik es s-301d problem z odpowietrzeniem
W dziale kupie daj ogloszenie. Pozatym ktos dal ogłoszenie ze ma cos do s301d mozę warto zapytac... Jakie są plany wobec tego silnika?
RE: silnik es s-301d problem z odpowietrzeniem
A jeszcze nie wiem ale chyba bedzie chodził przy pile do drzewa ale jeszcze nie wiem albo go sprzedam zobaczę bo mam jeszcze drugiego tylko niemieckiego łożysko na wale do wymiany
RE: silnik es s-301d problem z odpowietrzeniem
Przykrećcie sobie śrubki bo wam sie klepki poluzowały. A nie łopatki do koła.Chcecie sie pozabijac koło jest wyważane. Łopatka o masie kilku deko przy 1700 obr/min jak pocisk z karabinu. Ludzie myslcie to nie boli
RE: silnik es s-301d problem z odpowietrzeniem
Dokładnie. Zakładając średnicę koła 40cm to przy obrotach 1700m/s taka oderwana łopatka leci z prędkością ok. 150km/h.chodkii napisał/a:
Przykrećcie sobie śrubki bo wam sie klepki poluzowały. A nie łopatki do koła.Chcecie sie pozabijac koło jest wyważane. Łopatka o masie kilku deko przy 1700 obr/min jak pocisk z karabinu. Ludzie myslcie to nie boli