Ustawienie dawki paliwa 1hc102
Ustawienie dawki paliwa 1hc102
Przeglądając forum natknąłem się tylko na skrawki informacji co do regulacji ilości dostarczanego paliwa.Mój sam,od jakiegoś czasu,stał się słabszy,podczas pracy nie dymi,nawet odrobinę,drugi oddech łapie po przekręceniu pokrętła do zwiększania dawki przy odpalaniu.Moje pytanie: jak zwiększyć dawkę palia,nie psując przy okazji czegoś innego?
RE: Ustawienie dawki paliwa 1hc102
To pokrętło - przyspieszacz, bądź rozruchowa dawka należy wykręcić (dwie śruby m6), podłożyć podkładkę, bądź 2, 3, 4
Przez to paliwa jest więcej, ale z tego co piszesz, wnioskuję, że pompa się kończy.
Przez to paliwa jest więcej, ale z tego co piszesz, wnioskuję, że pompa się kończy.
RE: Ustawienie dawki paliwa 1hc102
a filtry paliwa i powietrza wymienione?
RE: Ustawienie dawki paliwa 1hc102
Hubert
Na dźwigni w mechanizmie odśrodkowym nie ma śruby z kontrą tak jak w S301D?
Na dźwigni w mechanizmie odśrodkowym nie ma śruby z kontrą tak jak w S301D?
RE: Ustawienie dawki paliwa 1hc102
Próbowałem na chwile bez filtrów i jest niewiele lepiej,spróbuje z tymi podkładkami,dzięki.
RE: Ustawienie dawki paliwa 1hc102
Nie ma.
Dźwignia jest "goła" reguluje się tylko tym. Dlatego najłatwiej sprawdzić czy jest za mała dawka, wykręcając całkowicie ten przyspieszacz, tylko kopci przy odpaleniu - bo ta dawka liczy się tylko przy odpalaniu, potem będzie taka jaka być powinna i silnik potrzebuje.
Chyba, że pompa pada, tj. sekcja wytarta, ew. zaworek pada (bardzo rzadko) no to dość faluje, na wolnych, no i może kopcić, wariować.
Dźwignia jest "goła" reguluje się tylko tym. Dlatego najłatwiej sprawdzić czy jest za mała dawka, wykręcając całkowicie ten przyspieszacz, tylko kopci przy odpaleniu - bo ta dawka liczy się tylko przy odpalaniu, potem będzie taka jaka być powinna i silnik potrzebuje.
Chyba, że pompa pada, tj. sekcja wytarta, ew. zaworek pada (bardzo rzadko) no to dość faluje, na wolnych, no i może kopcić, wariować.