Cześć
Chciałem wam przedstawić naszą historię konkretnie moją
mojego kolegi który ma ursusa c 45 którego właścielem jest jego dziadek w tym roku padł pomysł go wyremontować i powoli zaczeliśmy na początek pytanie ile kosztuje koło kierownicy do niego i czy opony z zetora 4011
pasują do bombaja
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/338 ... cb97d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b84 ... ec630.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e36 ... c236c.html
EDIT: poprawiłem linki by stały się klikalne - drax
Kolejna historia ursus c 45
RE: ursus c 45
Ładny bombaj
Tak z ciekawości: jak długo stał?
Eh... pomyśleć że mój dziadek miał trzy i wszystkie sprzedał
sory za OT
Tak z ciekawości: jak długo stał?
Eh... pomyśleć że mój dziadek miał trzy i wszystkie sprzedał
sory za OT
Zetor 25K - 1953; Dolpima PS290 - 1988 (chyba); Dezamet ... - 1988; Żuk A06 - 1980; MF70 - 1980 i 1989; HakoTrac T6 - 1963; Dzik 2 - 1969; Ursus C-355 - 1972; Hakotrac T8 - 1965;
RE: ursus c 45
Stał od kąt jego dziadek kupił zetora 4011 czyli jakieś 15 lat. Jego dziadek mówi że wystarczy go trochę przeczyści układ paliwowy i spróbować odpalić bo jak nim wjeżdzał do tej szopy to był w 100% sprawny
- Jacek ze Skansena
- Posty: 2797
- Rejestracja: 17 paź 2006, 11:22
RE: Kolejna historia ursus c 45
Koło kierownicy około 200 zło.
RE: Kolejna historia ursus c 45
piękny szkoda ze w mojek okolicy garaże szopy i stodoly nie zawieraja takich rarytasow
RE: Kolejna historia ursus c 45
Nie wiem gdzie to wrzucam tutaj. Zdjęcie przedstawia Ursusa C-45, który był wystawiony na sprzedaż w miejscowości Świlcza k. Rzeszowa. Fotkę wykonałem w 2001 albo 2002 roku.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
RE: Kolejna historia ursus c 45
No piękny egzemplarz życzę dużo cierpliwośći i szybkiego odpalenia dacie radę:p
Pzdr.Przemo*yes*
Pzdr.Przemo*yes*
RE: Kolejna historia ursus c 45
Piter , nie gniewaj sie , ale dam Ci dobra radę żebyś sobie kłopotów nie narobił - zacznijcie od zdjęcia kopułki z pompy oleju i sprawdźcie czy tłoczki się ruszają i ośka
czesto dzieje sie tak , że woda w oleju schodzi do pompy i tam zaczyna się rdza - jak staną tłoczki/oska to mozna i tryb napedu - ten bioracy napęd prosto z wału pocharatać - wyrwać zeby
bombajek widze przezył usprawnienia , bo hydraulik ,nowy cylinder, a felgi żeliwne , mordka ZMU, grodziówka z otworami na stary typ konsoli , ciekawe ile w nim nowego ile starego - trzeba by sie poprzyglądac na żywo
znajdź może gdzieś jakieś tabliczki znamionowe z rocznikiem , ciekaw jestem co tam napisano
czesto dzieje sie tak , że woda w oleju schodzi do pompy i tam zaczyna się rdza - jak staną tłoczki/oska to mozna i tryb napedu - ten bioracy napęd prosto z wału pocharatać - wyrwać zeby
bombajek widze przezył usprawnienia , bo hydraulik ,nowy cylinder, a felgi żeliwne , mordka ZMU, grodziówka z otworami na stary typ konsoli , ciekawe ile w nim nowego ile starego - trzeba by sie poprzyglądac na żywo
znajdź może gdzieś jakieś tabliczki znamionowe z rocznikiem , ciekaw jestem co tam napisano