filtr z 330 do 328
filtr z 330 do 328
czy podejdzie ten korpus z 330 do 328 czy to są inne otwory:?
- AndrzejD21
- Posty: 427
- Rejestracja: 05 mar 2015, 10:56
RE: filtr z 330 do 328
Wydaje mi się że tak, c 328 oraz c 330 prawie nie różniły się.
Zmierz sobie rozstaw śrub i porównaj z danymi z c330.
Zmierz sobie rozstaw śrub i porównaj z danymi z c330.
- Pawelc-328-
- Posty: 403
- Rejestracja: 12 sie 2013, 11:32
RE: filtr z 330 do 328
~Esiok, jest filtr paliwa, filtr powietrza, filtr oleju... -dobrze, że tak dokładnie sprecyzowałeś pytanie!
Domyślam się, że chcesz zmienić ,,Bąka'' na filtr wymienny, to wtedy musisz kupić przystawkę do bloku c-328.
C-330 ma inny filtr oleju...
Domyślam się, że chcesz zmienić ,,Bąka'' na filtr wymienny, to wtedy musisz kupić przystawkę do bloku c-328.
C-330 ma inny filtr oleju...
RE: filtr z 330 do 328
chodzi o filtr oleju
- URSUS c 328
- Posty: 273
- Rejestracja: 06 sty 2008, 14:55
RE: filtr z 330 do 328
Jeżeli chodzi o filtr oleju to korpus z c 330 nie pasuje, musisz wymienić na taki http://www.farmexpert.pl/korpus_filtra_ ... ukt30.aspx, uszczelkę musisz sam dorobić bo nie ma w sprzedaży.
RE: filtr z 330 do 328
Licz też zmniejszenia ciśnienia(zależnie od kondycji pompy i łoliwy). po takiej przekładce, zmniejsza się cały układ objętościowy.
RE: filtr z 330 do 328
Panowie a czy ten filtr bąk można jakoś uszczelnić bo cieknie z niego olej:?
- Pawelc-328-
- Posty: 403
- Rejestracja: 12 sie 2013, 11:32
RE: filtr z 330 do 328
No pewnie, że się da uszczelnić! Gdzie Ci cieknie?
Zakładasz nowe o ringi i nie ma prawa cieknąć!
Zakładasz nowe o ringi i nie ma prawa cieknąć!
RE: filtr z 330 do 328
cieknie z tej szczeliny między korpusem a bąkiem założyłem taki duży oring ale to się nie nadaje,a do tego zaczyna mi migać kontrolka od oleju co pewnie spowodowane jest nieszczelnością bąka i gubi pewnie przez to ciśnienie:?
- Pawelc-328-
- Posty: 403
- Rejestracja: 12 sie 2013, 11:32
RE: filtr z 330 do 328
Tam się zakłada 2 oringi!
Weź tego ,,Bąka" do sklepu, dopasuj odpowiedni wymiar tych origów i nie ma prawa nic cieknąć!
Żadnych innych cudów...
A kontrolki to można zakładać w święta na choinkę... sprawdź dokładnie ciśnienie na zegarze i wtedy można rozmawiać.
Kapiący filtr nie ma raczej nic do spadku ciśnienia...
Albo załóż filtr wymienny to będziesz miał kłopot z głowy.
Weź tego ,,Bąka" do sklepu, dopasuj odpowiedni wymiar tych origów i nie ma prawa nic cieknąć!
Żadnych innych cudów...
A kontrolki to można zakładać w święta na choinkę... sprawdź dokładnie ciśnienie na zegarze i wtedy można rozmawiać.
Kapiący filtr nie ma raczej nic do spadku ciśnienia...
Albo załóż filtr wymienny to będziesz miał kłopot z głowy.
RE: filtr z 330 do 328
a czy mogę odkręcić korpus bez spuszczania oleju:?
RE: filtr z 330 do 328
Podłóż szmatkę i resztki wsiąkną. Poziom oleju jest niżej.
RE: filtr z 330 do 328
Nie musisz spuszczać, załącz odprężnik\odprężacz, pokręć kołem pasowym wału z lewą strone, z "1-więcej" obrotów, pompa powinna cofnąć olej z bąkola i można śmiało odkręcać bez obawy że cały olej ucieknie nawet przed chwilowym odpalaniem\pracą silnika.
No chyba że stał np. dzień, olej zimny o konsystencji wody to nie trzeba się w to bawić, samo spłynie:p
No chyba że stał np. dzień, olej zimny o konsystencji wody to nie trzeba się w to bawić, samo spłynie:p