filtr z 330 do 328

Wszystko o naszych Ursusach
Awatar użytkownika
Esiok
Posty: 554
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:39

filtr z 330 do 328

Post autor: Esiok »

czy podejdzie ten korpus z 330 do 328 czy to są inne otwory:?
Awatar użytkownika
AndrzejD21
Posty: 427
Rejestracja: 05 mar 2015, 10:56

RE: filtr z 330 do 328

Post autor: AndrzejD21 »

Wydaje mi się że tak, c 328 oraz c 330 prawie nie różniły się.
Zmierz sobie rozstaw śrub i porównaj z danymi z c330.
Awatar użytkownika
Pawelc-328-
Posty: 403
Rejestracja: 12 sie 2013, 11:32

RE: filtr z 330 do 328

Post autor: Pawelc-328- »

~Esiok, jest filtr paliwa, filtr powietrza, filtr oleju... -dobrze, że tak dokładnie sprecyzowałeś pytanie! ;)

Domyślam się, że chcesz zmienić ,,Bąka'' na filtr wymienny, to wtedy musisz kupić przystawkę do bloku c-328.
C-330 ma inny filtr oleju...
Awatar użytkownika
Esiok
Posty: 554
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:39

RE: filtr z 330 do 328

Post autor: Esiok »

chodzi o filtr oleju
Awatar użytkownika
URSUS c 328
Posty: 273
Rejestracja: 06 sty 2008, 14:55

RE: filtr z 330 do 328

Post autor: URSUS c 328 »

Jeżeli chodzi o filtr oleju to korpus z c 330 nie pasuje, musisz wymienić na taki http://www.farmexpert.pl/korpus_filtra_ ... ukt30.aspx, uszczelkę musisz sam dorobić bo nie ma w sprzedaży.
Grigs
Posty: 649
Rejestracja: 17 cze 2008, 12:50

RE: filtr z 330 do 328

Post autor: Grigs »

Licz też zmniejszenia ciśnienia(zależnie od kondycji pompy i łoliwy). po takiej przekładce, zmniejsza się cały układ objętościowy.
Awatar użytkownika
Esiok
Posty: 554
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:39

RE: filtr z 330 do 328

Post autor: Esiok »

Panowie a czy ten filtr bąk można jakoś uszczelnić bo cieknie z niego olej:?
Awatar użytkownika
Pawelc-328-
Posty: 403
Rejestracja: 12 sie 2013, 11:32

RE: filtr z 330 do 328

Post autor: Pawelc-328- »

No pewnie, że się da uszczelnić! Gdzie Ci cieknie?


Zakładasz nowe o ringi i nie ma prawa cieknąć!
Awatar użytkownika
Esiok
Posty: 554
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:39

RE: filtr z 330 do 328

Post autor: Esiok »

cieknie z tej szczeliny między korpusem a bąkiem założyłem taki duży oring ale to się nie nadaje,a do tego zaczyna mi migać kontrolka od oleju co pewnie spowodowane jest nieszczelnością bąka i gubi pewnie przez to ciśnienie:?
Awatar użytkownika
Pawelc-328-
Posty: 403
Rejestracja: 12 sie 2013, 11:32

RE: filtr z 330 do 328

Post autor: Pawelc-328- »

Tam się zakłada 2 oringi!
Weź tego ,,Bąka" do sklepu, dopasuj odpowiedni wymiar tych origów i nie ma prawa nic cieknąć! ;)
Żadnych innych cudów...
A kontrolki to można zakładać w święta na choinkę... sprawdź dokładnie ciśnienie na zegarze i wtedy można rozmawiać.
Kapiący filtr nie ma raczej nic do spadku ciśnienia...



Albo załóż filtr wymienny to będziesz miał kłopot z głowy.
Awatar użytkownika
Esiok
Posty: 554
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:39

RE: filtr z 330 do 328

Post autor: Esiok »

a czy mogę odkręcić korpus bez spuszczania oleju:?
Awatar użytkownika
Majo
Posty: 844
Rejestracja: 11 sty 2014, 9:41

RE: filtr z 330 do 328

Post autor: Majo »

Podłóż szmatkę i resztki wsiąkną. Poziom oleju jest niżej.
Grigs
Posty: 649
Rejestracja: 17 cze 2008, 12:50

RE: filtr z 330 do 328

Post autor: Grigs »

Nie musisz spuszczać, załącz odprężnik\odprężacz, pokręć kołem pasowym wału z lewą strone, z "1-więcej" obrotów, pompa powinna cofnąć olej z bąkola i można śmiało odkręcać bez obawy że cały olej ucieknie nawet przed chwilowym odpalaniem\pracą silnika.
No chyba że stał np. dzień, olej zimny o konsystencji wody to nie trzeba się w to bawić, samo spłynie:p
ODPOWIEDZ