c330
c330
Witam wszystkich. Mam pewien problem z moim C330. Mianowicie silnik osiąga 80-90 stopni przy niewielkiej pracy. Silnik pozbawiony termostatu, chłodnica nowa, pompa wody sprawna kanały przelotowe nie zatkane co widać po odkręceniu obudowy termostatu oraz pompy wody. Przy pracy odkręcam korek chłodnicy i nie widać ruchu wody który powinien być widoczny ponieważ termostatu nie ma. Pomocy...
- AndrzejD21
- Posty: 427
- Rejestracja: 05 mar 2015, 10:56
RE: c330
Może zatkane są kanały w bloku, ale czy to możliwe że zapchało kanały przy tulejach?
Spróbuj ściągnąć przewody, i od góry w zimny silnik lej wodę z węża pod ciśnieniem, może przepcha.
Spróbuj ściągnąć przewody, i od góry w zimny silnik lej wodę z węża pod ciśnieniem, może przepcha.
- AndrzejD21
- Posty: 427
- Rejestracja: 05 mar 2015, 10:56
RE: c330
No to moja wiedza się wyczerpała, ktoś bardziej doświadczony niech się wypowie.
Ale przecież 80-90stopni, to normalna temperatura jego pracy.
Ale przecież 80-90stopni, to normalna temperatura jego pracy.
RE: c330
Przy wyciąganie termostatu trzeba zaślepiać któreś kanały w c330, nie pamiętam dokładnie jak. Inaczej woda idzie cały czas na tzw. mały obieg.
włóż termostat, powinno pomóc.
Koszt niewielki, a silnik się odwdzięczy żywotnością.
Sprawdź jeszcze pompę wodną (wirnik), i napięcie paska klinowego.
włóż termostat, powinno pomóc.
Koszt niewielki, a silnik się odwdzięczy żywotnością.
Sprawdź jeszcze pompę wodną (wirnik), i napięcie paska klinowego.
RE: c330
Też śmigałem bez termostatu i zawsze wskazówka na 90 co równało sie postojem, jak założyłem to w upałach 40-lepiej w słońcu, maks 87 stopni, zaślepianie jest jeszcze gorsze bo przy niskich temperaturach silnik się nie będzie dogrzewał.