1975 Ursus C-355 uratowac od zapomnienia
1975 Ursus C-355 uratowac od zapomnienia
Witam
Oto moj c355 z 1975 roku.W rodzinie od 1985 roku.Zakupiony z kolka rolniczego za kwote 425 tysiecy zl,nadal jeszcze stoi na ŚP.Dziadka,czarne tablice,stary dowod rej.Juz wtedy po zakupie nie wygladal na c355 i szczerze zawsze myslalem ze to jest c360.W kolku rolniczym robili cuda.Pamietam tylko ze byl zolty,mial te rogi lamp przednich i lampy starego typu tyl.Od 1985 roku do poznych lat 90tych intensywnie uzytkowany poczawszy od wczesnej wiosny do poznej jesieni rok w rok przez mojego ŚP.Ojca.Ojciec mial wszystkie maszyny i od rana do nocy byl najmowany do okolicznych rolnikow.W sezonie sianokosow rotacyjna nie wyrabiala,czasami nocami byly remonty przeprowadzane zeby rano znow kosic,do dzis pamietam polskie zniwa na snopowiazalce,polskie gorace lata.Pamietam ze nic wtedy nie mozna bylo dostac,ze wszystkim byly problemy.Ale te czasy byly i minely pamietam je przez mgle bo bylem wtedy dzieckiem.
Niewiem ile remontow kapitalnych ciagnik przeszedl ,napewno kilka,ostatni kapitalny silnika w 2013 i od tej pory tylko sporadycznie byl uzywany.
Dzis 29.10.2016 roku z ursusa c355 zostaly tylko slady ciemnoniebieskiej farby przeswitujacej gdzieniegdzie na korpusach,
konsola C355 pod wskazniki,maska czesciowo jeszcze orginalna przebijaja sie na niej slady orginalnej farby zoltej.
Dzis zapomniano o tym ciagniku i wiekszosc jest przerobiona na c360,czesci orginalne coraz trudniej dostac bo wszystko zostalo wyniszczone.
Moim celem jest zrobienie znow z niego rasowej c355,takiej c355 jak byla odbierana z placu ursusa w marcu 1975roku.
Zdjecia ponizej pochodza z roku 1974,ale odniosa kluczowa role w procesie renowacji.
Zdjecie dowodu zamiescilem celowo zeby wykluczyc wersje c355M(wlasciwie to juz C360 byla)
Wersja c355M byla produkowana od lipca 1975 do kwietnia 1976r:
https://i.imgur.com/I2mzozs.jpg
https://i.imgur.com/tC02ome.jpg
To forum wybralem celowo bo jest kopalnia wiedzy i jest tu duzo konkretnych ludzi znajacych sie na rzeczy i licze ze mi pomoga w procesie renowacji.Dziekuje kolegom chrapek3011, Fragokov za dostarczenie kilku waznych orginalnych czesci.
Czesci orginalne do odbudowy rasowej c355 juz mam prawie wszystkie(foty czesci w poniedzialek)
Bazuje takze na orginalnej literaturze:
Kolory:
Zostaly dobrane na podstawie orginalnego tla napisu z 1975 roku,kolor korpusow oczywiscie ciemnoniebieski,tylko w 1975-1976(lipiec) roku malowano korpusy na ciemnoniebieski.
Tlo napisu juz sie znajduje w pracowni szyldow,na podstawie tego napisu zostana wykonane szablony jednorazowego uzytku(przylklejam szablon maluje napis,odklejam szablon i gotowe)Zlecilem tez wykonanie takich szablonow z pcv bo moze kiedys jeszcze ktos skozysta.
Napis c-355 na podstawie tych zdjec z tego linku wykonaja z tej samej trzcioinki:
http://www.farmphoto.com/thread.aspx?mid=378870
Malowanie proszkowe calej blacharki,kabiny,drobnych roznych rzeczy wykona,lakiernia proszkowa:
http://renowacjamotocykla.pl/
Blacharke nowa bez podkladu(oprocz blotnikow tyl) do lakierni dostarczy producent blacharki ciagnikowej firma Polimerc (sami zaoferowali transport gratis)
Blotniki tylne z wytloczonymi trojkatami na wzor orginalu juz sa w lakierni proszkowej.
Siatka maski na chwile obecna bedzie najstarszego typu,te kolory mi sie najbardziej podobaja i wzor siatki(ciezko ta siatke bylo zdobyc razem z tlem)Siatka bedzie w kolorze korpusow ,tlo w kolorze blach,napis w kolorze korpusow.Siatka juz jest w lakierni.
Piaskowanie i lakierowanie na mokro korpusow i felg odbedzie sie w pomieszczeniu zamknietym.
Ciagnik jest juz u mechanika specjalisty od ursusow,jak zostanie umyty to wrzuce kilka fotek.
Bede sie staral wrzucac foty na bierzaco z postepow prac,moze kiedys ten temat sie komus przyda i skorzysta przy remoncie swojej c355.Licze takze na was koledzy,brakuje mi jeszcze kilku elementow,ale to juz w poniedzialek jak bede wrzucal zdjecia czesci.
Oto moj c355 z 1975 roku.W rodzinie od 1985 roku.Zakupiony z kolka rolniczego za kwote 425 tysiecy zl,nadal jeszcze stoi na ŚP.Dziadka,czarne tablice,stary dowod rej.Juz wtedy po zakupie nie wygladal na c355 i szczerze zawsze myslalem ze to jest c360.W kolku rolniczym robili cuda.Pamietam tylko ze byl zolty,mial te rogi lamp przednich i lampy starego typu tyl.Od 1985 roku do poznych lat 90tych intensywnie uzytkowany poczawszy od wczesnej wiosny do poznej jesieni rok w rok przez mojego ŚP.Ojca.Ojciec mial wszystkie maszyny i od rana do nocy byl najmowany do okolicznych rolnikow.W sezonie sianokosow rotacyjna nie wyrabiala,czasami nocami byly remonty przeprowadzane zeby rano znow kosic,do dzis pamietam polskie zniwa na snopowiazalce,polskie gorace lata.Pamietam ze nic wtedy nie mozna bylo dostac,ze wszystkim byly problemy.Ale te czasy byly i minely pamietam je przez mgle bo bylem wtedy dzieckiem.
Niewiem ile remontow kapitalnych ciagnik przeszedl ,napewno kilka,ostatni kapitalny silnika w 2013 i od tej pory tylko sporadycznie byl uzywany.
Dzis 29.10.2016 roku z ursusa c355 zostaly tylko slady ciemnoniebieskiej farby przeswitujacej gdzieniegdzie na korpusach,
konsola C355 pod wskazniki,maska czesciowo jeszcze orginalna przebijaja sie na niej slady orginalnej farby zoltej.
Dzis zapomniano o tym ciagniku i wiekszosc jest przerobiona na c360,czesci orginalne coraz trudniej dostac bo wszystko zostalo wyniszczone.
Moim celem jest zrobienie znow z niego rasowej c355,takiej c355 jak byla odbierana z placu ursusa w marcu 1975roku.
Zdjecia ponizej pochodza z roku 1974,ale odniosa kluczowa role w procesie renowacji.
Zdjecie dowodu zamiescilem celowo zeby wykluczyc wersje c355M(wlasciwie to juz C360 byla)
Wersja c355M byla produkowana od lipca 1975 do kwietnia 1976r:
https://i.imgur.com/I2mzozs.jpg
https://i.imgur.com/tC02ome.jpg
To forum wybralem celowo bo jest kopalnia wiedzy i jest tu duzo konkretnych ludzi znajacych sie na rzeczy i licze ze mi pomoga w procesie renowacji.Dziekuje kolegom chrapek3011, Fragokov za dostarczenie kilku waznych orginalnych czesci.
Czesci orginalne do odbudowy rasowej c355 juz mam prawie wszystkie(foty czesci w poniedzialek)
Bazuje takze na orginalnej literaturze:
Kolory:
Zostaly dobrane na podstawie orginalnego tla napisu z 1975 roku,kolor korpusow oczywiscie ciemnoniebieski,tylko w 1975-1976(lipiec) roku malowano korpusy na ciemnoniebieski.
Tlo napisu juz sie znajduje w pracowni szyldow,na podstawie tego napisu zostana wykonane szablony jednorazowego uzytku(przylklejam szablon maluje napis,odklejam szablon i gotowe)Zlecilem tez wykonanie takich szablonow z pcv bo moze kiedys jeszcze ktos skozysta.
Napis c-355 na podstawie tych zdjec z tego linku wykonaja z tej samej trzcioinki:
http://www.farmphoto.com/thread.aspx?mid=378870
Malowanie proszkowe calej blacharki,kabiny,drobnych roznych rzeczy wykona,lakiernia proszkowa:
http://renowacjamotocykla.pl/
Blacharke nowa bez podkladu(oprocz blotnikow tyl) do lakierni dostarczy producent blacharki ciagnikowej firma Polimerc (sami zaoferowali transport gratis)
Blotniki tylne z wytloczonymi trojkatami na wzor orginalu juz sa w lakierni proszkowej.
Siatka maski na chwile obecna bedzie najstarszego typu,te kolory mi sie najbardziej podobaja i wzor siatki(ciezko ta siatke bylo zdobyc razem z tlem)Siatka bedzie w kolorze korpusow ,tlo w kolorze blach,napis w kolorze korpusow.Siatka juz jest w lakierni.
Piaskowanie i lakierowanie na mokro korpusow i felg odbedzie sie w pomieszczeniu zamknietym.
Ciagnik jest juz u mechanika specjalisty od ursusow,jak zostanie umyty to wrzuce kilka fotek.
Bede sie staral wrzucac foty na bierzaco z postepow prac,moze kiedys ten temat sie komus przyda i skorzysta przy remoncie swojej c355.Licze takze na was koledzy,brakuje mi jeszcze kilku elementow,ale to juz w poniedzialek jak bede wrzucal zdjecia czesci.
Ostatnio zmieniony 18 lut 2021, 23:26 przez widelec77, łącznie zmieniany 3 razy.
RE: 1975 Ursus C-355 uratowac od zapomnienia
Widzę że w trakcie remontu zdajesz się na firmy zewnętrzne
Kabina 'puszka' najbardziej podoba mi się ze wszystkich występujących u Ursusach. Zostawiasz ją czy robisz wersję bez kabiny:?
Kabina 'puszka' najbardziej podoba mi się ze wszystkich występujących u Ursusach. Zostawiasz ją czy robisz wersję bez kabiny:?
Zetor 25K - 1953; Dolpima PS290 - 1988 (chyba); Dezamet ... - 1988; Żuk A06 - 1980; MF70 - 1980 i 1989; HakoTrac T6 - 1963; Dzik 2 - 1969; Ursus C-355 - 1972; Hakotrac T8 - 1965;
RE: 1975 Ursus C-355 uratowac od zapomnienia
ciekawy jestem remontu. powodzenia.
RE: 1975 Ursus C-355 uratowac od zapomnienia
Widać profesjonalne, szczegółowe podejście
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
RE: 1975 Ursus C-355 uratowac od zapomnienia
Kabina zostaje taka jak jest ,nie wyobrazam sobie tu innej kabiny;)
Sciagnolem 3 dodatkowe kabiny z 3 roznych czesci Polski w celu zlozenia jednej idealnej,Wszystkie uszczelki i kedry z kabiny i ciagnika,a takze plandeczka zostana wyslane do tej firmy ponizej:
https://www.olx.pl/oferta/uszczelka-szb ... 9ca15ec975
Dorobia wszystko nowe na wzor.Kabina odrazu w czesciach pojedzie do lakierni proszkowej oczywiscie.
Ta kabina przyjechala z pod ukrainskiej granicy:
Zadna z firm nie zostala wybrana przez przypadek,wykonalem setki telefonow zeby znalesc kogos odpowiedniego.Mechanik robi remont u siebie w garazu i ma za zadanie kazdy zuzyty element wymienic na nowy lub ewentualnie zregenerowac i przygotowac ciagnik do piaskowania.Widze tyle samo co wy Panowie,kontroluje wszystko tylko telefonicznie,chociaz bardzo bym chcial robic to sam,ale niestety w naszym kraju zycie ciezkie i trzeba bylo wiac:D
Obciazniki kol tylnych nowego typu wygladaja na orginaly(byly montowane w koncu produkcji c355 juz),ale moim celem jest rasowa c355 wiec zostana wymienione na stary typ
Wszystko wyjdzie w praniu generalnie i napewno bedzie duzo zmian w podejmowaniu decyzji;)
Sciagnolem 3 dodatkowe kabiny z 3 roznych czesci Polski w celu zlozenia jednej idealnej,Wszystkie uszczelki i kedry z kabiny i ciagnika,a takze plandeczka zostana wyslane do tej firmy ponizej:
https://www.olx.pl/oferta/uszczelka-szb ... 9ca15ec975
Dorobia wszystko nowe na wzor.Kabina odrazu w czesciach pojedzie do lakierni proszkowej oczywiscie.
Ta kabina przyjechala z pod ukrainskiej granicy:
Zadna z firm nie zostala wybrana przez przypadek,wykonalem setki telefonow zeby znalesc kogos odpowiedniego.Mechanik robi remont u siebie w garazu i ma za zadanie kazdy zuzyty element wymienic na nowy lub ewentualnie zregenerowac i przygotowac ciagnik do piaskowania.Widze tyle samo co wy Panowie,kontroluje wszystko tylko telefonicznie,chociaz bardzo bym chcial robic to sam,ale niestety w naszym kraju zycie ciezkie i trzeba bylo wiac:D
Obciazniki kol tylnych nowego typu wygladaja na orginaly(byly montowane w koncu produkcji c355 juz),ale moim celem jest rasowa c355 wiec zostana wymienione na stary typ
Wszystko wyjdzie w praniu generalnie i napewno bedzie duzo zmian w podejmowaniu decyzji;)
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 03 mar 2014, 22:25
RE: 1975 Ursus C-355 uratowac od zapomnienia
Jeśli mogę coś doradzić.
Proponuję założyć orurowanie oczywiście. Do kabiny starego typu zakładano takie bardzo często. Zapewne będziesz montował oryginalne oświetlenie, filtry, kierownicę itp. Zastanów się nad tłumikiem, bo oczywiście w oryginale były płaskie, lecz jakość dzisiejszych tłumików płaskich woła o pomstę do nieba. Z okrągłymi dzisiejszej produkcji jest lepiej. Radził bym kupić okrągły malowany biały, lub odwrócić ten co masz (chyba jest do góry nogami). Oczywiście powodzenia w remoncie i prosimy o pierwsze zdjęcia.
Proponuję założyć orurowanie oczywiście. Do kabiny starego typu zakładano takie bardzo często. Zapewne będziesz montował oryginalne oświetlenie, filtry, kierownicę itp. Zastanów się nad tłumikiem, bo oczywiście w oryginale były płaskie, lecz jakość dzisiejszych tłumików płaskich woła o pomstę do nieba. Z okrągłymi dzisiejszej produkcji jest lepiej. Radził bym kupić okrągły malowany biały, lub odwrócić ten co masz (chyba jest do góry nogami). Oczywiście powodzenia w remoncie i prosimy o pierwsze zdjęcia.
RE: 1975 Ursus C-355 uratowac od zapomnienia
Kazda rada na wage zlota jest:)Jak juz wczesniej wspomnialem to forum wybralem celowo bo jest kopalnia wiedzy.O orurowaniu nie myslalem,ale jeszcze jest wszystko otwarte.
Tlumnik oczywiscie bedzie plaski(produkcja PRL tak mnie przynajmniej zapewnial sprzedajacy).Generalnie robie pod orginal i wszystko co na ciagniku jest nie orginalne zostanie usuniete.Zdjecia wszystkich czesci orginalnych dolacze w poniedzialek.
Brakuje mi w tym momencie dwuwskaznika ze starym logo kfm i chetnie taki odkupie lub zamienie na cos innego,moze byc uszkodzony,zalezy mi tylko na cyferblacie.
Szukam wymiarow i pelnej tresci instukcji z tej tabliczki filtra powietrza starego typu.Jesli by ktos udostepnil wymiary i tresc bardzo bym byl wdzieczny
Tlumnik oczywiscie bedzie plaski(produkcja PRL tak mnie przynajmniej zapewnial sprzedajacy).Generalnie robie pod orginal i wszystko co na ciagniku jest nie orginalne zostanie usuniete.Zdjecia wszystkich czesci orginalnych dolacze w poniedzialek.
Brakuje mi w tym momencie dwuwskaznika ze starym logo kfm i chetnie taki odkupie lub zamienie na cos innego,moze byc uszkodzony,zalezy mi tylko na cyferblacie.
Szukam wymiarow i pelnej tresci instukcji z tej tabliczki filtra powietrza starego typu.Jesli by ktos udostepnil wymiary i tresc bardzo bym byl wdzieczny
RE: 1975 Ursus C-355 uratowac od zapomnienia
Miałem taki dwuwskaźnik, ale z logo KFM w prostokącie.
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 03 mar 2014, 22:25
RE: 1975 Ursus C-355 uratowac od zapomnienia
A jaką masz pokrywę skrzyni biegów? Niektóre c355 miały pokrywy z wytłoczeniem pod hamulec ręczny od c4011 i z wytłoczeniem pod tabliczkę z rozpiską biegów. Jestem ciekaw jak ta tabliczka wygląda.
Co do filtra powietrza myślę że może od tego człowieka czegoś się dowieszhttp://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/569 ... sus-c-355/
Co do filtra powietrza myślę że może od tego człowieka czegoś się dowieszhttp://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/569 ... sus-c-355/
RE: 1975 Ursus C-355 uratowac od zapomnienia
Tłumik ten co jest na zdjęciach jest założony ok. Dziadek ma skundloną 355 (dopiero ładnych parę lat po zakupie sprawa się wydała, że to nie 360) i tłumik jest identyczny
Zetor 25K - 1953; Dolpima PS290 - 1988 (chyba); Dezamet ... - 1988; Żuk A06 - 1980; MF70 - 1980 i 1989; HakoTrac T6 - 1963; Dzik 2 - 1969; Ursus C-355 - 1972; Hakotrac T8 - 1965;
- Ursus c-325
- Posty: 1693
- Rejestracja: 10 wrz 2006, 12:17
RE: 1975 Ursus C-355 uratowac od zapomnienia
Tych tabliczek na misce filtra było dwa rodzaje. Jedna w wersji tylko polskiej, a druga w trzech językach - tak jak z linka od Sebrighta. Ten drugi typ miski udało mi się kupić na złomie za całe 2zł
Uprzedzając pytania dlaczego tak było: filtry produkowane przez POLMO Brodnica dostarczano do ciągników idących również na rynki zagraniczne. Ponadto czeskie Zetory wyposażane były w polskie filtry powietrza.
Uprzedzając pytania dlaczego tak było: filtry produkowane przez POLMO Brodnica dostarczano do ciągników idących również na rynki zagraniczne. Ponadto czeskie Zetory wyposażane były w polskie filtry powietrza.
RE: 1975 Ursus C-355 uratowac od zapomnienia
Mam taki typ skrzyni jak na zdjeciu powyzej.Jezeli bedzie tam tabliczka wrzuce fote napewno.
Korpus podnosnika jest pekniety.Jak myslicie kupowac nowy korpus?
Boje sie jakosci dzisiejszych czesci.Zastanawiam sie nad calym uzywanym podnosnikiem.
Felga przod skrzywiona .Moje felgi chyba nie sa orginalne,raczej napewno nie sa ,wiec zakupie 2 od c355 orginaly i tak ida do piaskowania wiec bez roznicy.
Tak maja chyba orginaly wygladac:
Pekniety korpus podnosnika,ktos probowal ratowac;)
Korpus podnosnika jest pekniety.Jak myslicie kupowac nowy korpus?
Boje sie jakosci dzisiejszych czesci.Zastanawiam sie nad calym uzywanym podnosnikiem.
Felga przod skrzywiona .Moje felgi chyba nie sa orginalne,raczej napewno nie sa ,wiec zakupie 2 od c355 orginaly i tak ida do piaskowania wiec bez roznicy.
Tak maja chyba orginaly wygladac:
Pekniety korpus podnosnika,ktos probowal ratowac;)
- Ursus c-325
- Posty: 1693
- Rejestracja: 10 wrz 2006, 12:17
RE: 1975 Ursus C-355 uratowac od zapomnienia
Felgi są oryginalne, po czym osądziłeś, że nie ?
RE: 1975 Ursus C-355 uratowac od zapomnienia
Tzn one napewno sa produkcji wspolczesnej,byly wymieniane na produkcje wspolczesna.Te starej produkcji wydaja sie miec takie odciecie widoczne na przetloczeniu(widoczne kolo nad szpilkami) ,ale moze to zludzenie optyczne.Musze i tak kupic felge,mam dobrego dostawce co ma kilka c355 na czesci wiec wezme juz od niego dwie sztuki orginal jak beda dobre.
- Rafallll360V1
- Posty: 307
- Rejestracja: 12 cze 2015, 10:16
- Lokalizacja: Rzeszów
RE: 1975 Ursus C-355 uratowac od zapomnienia
No kolego zapowiada się dość ciekawie twój remont i przewrócenie do oryginału,będziesz zakładał stomilowskie opony ?
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 03 mar 2014, 22:25
RE: 1975 Ursus C-355 uratowac od zapomnienia
Faktycznie masz skrzynie z podstawią pod tabliczkę. Problemem może być wzór tabliczki, bo jest bardzo mało spotykana. Co do podnośnika. Kup jakiś używany, jakość dzisiejszych częsci nie napawa optymizmem.
RE: 1975 Ursus C-355 uratowac od zapomnienia
Opony zostaja takie jak sa bo sa w bardzo dobrym stanie.Mozna by dostac jeszcze orginalne opony ,ale nie jestem za tym zeby zakladac stare opony do jakichkolwiek pojazdow.
Zreszta jeden @traktorzysta@ na A4 juz pokazal jakie sa skutki jazdy na starych oponach,jechal oczywiscie @traktorem@ z gornej polki :Dhahahaha
Podnosnik,felgi,obciazniki i wszystkie brakujace czesci zakupie uzywane produkcji PRL.Boje sie jakosci tych czesci wspolczesnych tez.W sklepach tylko bede kupowal drobnice.Mam dobrego dostawce co ma c355 w bardzo dobrym stanie na czesci.
Zdjecia czesci wkrotce bo mamy problemy ze sprzetem fotograficznym i zdjecia nie wychodza dobrze.
Narazie ciagnik zostal troche umyty .Na korpusach jest tyle warstw farby ze ten orginalny niebieski sie ledwo przebija.Piaskarka sobie z tym poradzi;)
Po za tym cala belka przod do regeneracji bo ciagnik jedzie jak mu sie podoba.Hamulce tez(nigdy dobrze nie dzialaly)
Teraz juz nie ma odwrotu:D
Zreszta jeden @traktorzysta@ na A4 juz pokazal jakie sa skutki jazdy na starych oponach,jechal oczywiscie @traktorem@ z gornej polki :Dhahahaha
Podnosnik,felgi,obciazniki i wszystkie brakujace czesci zakupie uzywane produkcji PRL.Boje sie jakosci tych czesci wspolczesnych tez.W sklepach tylko bede kupowal drobnice.Mam dobrego dostawce co ma c355 w bardzo dobrym stanie na czesci.
Zdjecia czesci wkrotce bo mamy problemy ze sprzetem fotograficznym i zdjecia nie wychodza dobrze.
Narazie ciagnik zostal troche umyty .Na korpusach jest tyle warstw farby ze ten orginalny niebieski sie ledwo przebija.Piaskarka sobie z tym poradzi;)
Po za tym cala belka przod do regeneracji bo ciagnik jedzie jak mu sie podoba.Hamulce tez(nigdy dobrze nie dzialaly)
Teraz juz nie ma odwrotu:D
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 03 mar 2014, 22:25
RE: 1975 Ursus C-355 uratowac od zapomnienia
Pokrywa skrzyni biegów oryginalna. Jednakże mam wątpliwości co do korpusu skrzyni. Z "okienkiem" skrzynie pojawiły się chyba dopiero w c360. choć mogę się mylić, tutaj znowu kolega chrapek powinien pomóc
RE: 1975 Ursus C-355 uratowac od zapomnienia
Masz racje,skrzynia c360 na bank,nowy typ z dodatkowym okienkiem.W pierwszy dzien dostalem zdjecia bardzo slabej jakosci robione tel.komorkowym i nie mialem zdjecia od strony sprezarki.Zreszta nadal sa slabej jakosci bo mamy klopoty ze sprzetem fotograficznym;)
W kolku zakrecili pewnie,ta oslona skrzyni mnie zmylila tez.
Obawiam sie ze silnik tez c360 bo c355 mial inny korpus na laczeniu silnika ze skrzynia od strony sprezaki patrzac.Musze to skonsultowac z mechanikiem.
Trzeba bedzie chyba wrocic do opcjii dawca czesci.
tomasinho09 dzieki ze to wychwyciles
W kolku zakrecili pewnie,ta oslona skrzyni mnie zmylila tez.
Obawiam sie ze silnik tez c360 bo c355 mial inny korpus na laczeniu silnika ze skrzynia od strony sprezaki patrzac.Musze to skonsultowac z mechanikiem.
Trzeba bedzie chyba wrocic do opcjii dawca czesci.
tomasinho09 dzieki ze to wychwyciles
- Rafallll360V1
- Posty: 307
- Rejestracja: 12 cze 2015, 10:16
- Lokalizacja: Rzeszów
RE: 1975 Ursus C-355 uratowac od zapomnienia
Jeżeli tabliczka jest na silniku to powinno być wytłoczone s-4002 s-4003 to silnik 60-tki.Pewnie mnóstwo farby jest na niej ale wytłoczenie powinno być widoczne.