Mógłbyś zrobić zdjęcie mocowania skrzynek akumulatorowych od spodu ?
Masz chyba oryginalne wsporniki, a nie te współczesne z kątownika czy jakiegoś profilu.. dlatego chciałbym zobaczyć mocowanie.
Druga sprawa, czy ta różnica wysokości między skrzynką, a wspornikiem do wsiadania tak ma byc ?
Tak, mogę zrobić. Mam wsporniki z prętów, plus po 4 takie "uszy" przykręcane na śruby M8 do dna skrzynek. Zrobię fotki przy kolejnej okazji jak będę coś grzebał.
Ta różnica mnie wkurza, ale inaczej być nie może - bo wszystko jest oryginalne i pasuje. Może minimalnie mi podniosło skrzynki, bo mam wspawane dno z blachy 1,5 mm, ale to nawet jeśli to maks. 1 mm bo wewnętrzne wąskie pomosty pasują. Zresztą tak to było, może tylko u mnie jakoś to się bardziej rzuca w oczy?
Dłuższy czas zastanawiałem się nad lokalizacją wyłącznika masy - na teraz zrobiłem sobie taki patent - aby to w miarę fajnie wyglądało, nie raziło w oczy i przede wszystkim nie wymagało przeróbek - w tym wypadku nawet przewody zostaną oryginalne, bo ten co powinien iść do masy pójdzie do włącznika - chyba, że będzie za krótki to dorobię inny. Oczywiście będzie to pomalowane w kolor korpusu, ale dopiero pierwsze przymiarki dziś zrobiłem.
Kolejna sprawa to szkła reflektorów - które Waszym zdaniem powinny być? Oba są symetryczne, ale jedno wypukłe a drugie płaskie. Zarys szkła praktycznie ten sam - nie zauważyłem różnic. Mam taki i taki komplet, chyba nawet nowe są jedne bo mają resztki nalepek. Ale nie wiem który założyć.
Tylko wypukłe.I na płasko leżące jak najwyższe...już ten temat milion razy przerabiałem w motocyklach...ktoś do WSK kupuje współczesny wkład chiński od ciągnika ze sklepu na domiar złego w czarnej ramce...
Oczywiście na dole z napisem Zelmot a na środku kółeczko z błyskawicą...co na różnych forach nazywają znaczkiem Opla...no gdzie...tępaki...
Taki będzie finalny kolorek, na razie pomalowane są wnęki błotników. Z wierzchu w kolejnym etapie.
Udało się też na wymianę załatwić brakujący obciążnik
Ten zielony ciemniał z wiekiem, a druga sprawa, że wiele jest na rynku ciągników po remontach państwowych. Jak w POMie robili remont C-4011 np. w Obornikach Śląskich to tak samo malowali je na zielono ale może inny odcień, tak samo miały malowany napis od szablonu. Więc one dziś mogą być mylone z oryginałami.
A mam fotki gdzieś wspornika deski gdzie po zdjęciu tabliczki widać mega kontrast. No i pod tabliczka jest właśnie bardzo jasny.
Trochę już skręciłem.
Tak, oparcie od Zetora 50 Super, ale i inne pojazdy pewnie takie miały w Czechach, choć ja nie widziałem.
Przy okazji pytanie jeszcze - spotkaliście się kiedyś z tym, że wspornik deski rozdzielczej miał przestawione otwory? Jakby bardziej przy krawędzi? W jednym mam odsunięte ok. 1,5 cm od krawędzi, przez co na zbiorniku on przylega - a inny mam oryginalnie nawiercone otwory tak, że jak przyłapie na zbiornik to jeszcze szczelina między zbiornikiem na wspornikiem deski...