Witam mam problem z ustawieniem kąta wtrysku.Pompa po regeneracji odchylona do bloku a dalej wtrysk jest za późny.Z tego co mi wiadomo ciągnik zawsze ciężko palił czy jest możliwość że jest przestawiony na rozrządzie czy coś jeszcze sprawdzić.
Jeszcze jedno pytanie nie miałem smarowania na jedną dźwigienkę klawiatury co się okazało drążek jest zaklepany i dlaczego mam takie nacięcia na drążkach,występują tylko od strony popychaczy.
Popychacze też wyglądają według mnie bardzo kiepsko szczególnie ten po lewej stronie,tak jakby wymieniony w koło gniazda drążka.
Kąt wtrysku c 360 brak regulacji
- Rafallll360V1
- Posty: 307
- Rejestracja: 12 cze 2015, 10:16
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Kąt wtrysku c 360 brak regulacji
Jak to często bywa ktoś już kiedyś ściągał rozrząd poznaczył przecinakiem na wzajem koła i założył koła tak jak sobie poznaczył bez ustawiania 1 tłoka w GMP i kół a do znaków fabrycznych ....Masz dwa wyjścia w tej sytuacji
1 Wypiłować jeden ząbek na kole zębatym w pompie żeby przyśpieszyć zapłon.Jest to droga na skróty która pomoże ustawić poprawnie początek wtrysku lecz nadal nie wyeliminuje źle złożonego rozrządu.Nie wiadomo czy zawory za późno lub za wcześnie się otwierają dla tego radził bym wybrać opcje numer 2
2 Zdjąć maskę,odjechać osią,ściagnąć pokrywę rozrządu i ustawić na nowo rozrząd do fabrycznych znaków dla pewności policz zęby na każdym kole czy znaki są odpowiednim miejscu.Odrazu jak masz rozebrany rozrząd zmień łożyska najlepiej na SKF FAG NTN KOYO na dolnym kole pośrednim napędu pompy i górnym kole pośrednim.Sprawdź czy ośka koła pośredniego ciasno siedzi w bloku.Możesz wyjąć wałek rozrządu do pomierzenia i sprawdzenia krzywek,do sprężarki też można zajrzeć przy okazji.
Co do drążków popychacza to albo coś wpadło między drążek a szklankę lub źle ustawiony był luz zaworowy bądź zawory uderzają o tłok i zaklepuje główki drążków.Odrazu sprawdź czy dźwigienki nie są na końcach wyklepane tak samo trzonki zaworów
1 Wypiłować jeden ząbek na kole zębatym w pompie żeby przyśpieszyć zapłon.Jest to droga na skróty która pomoże ustawić poprawnie początek wtrysku lecz nadal nie wyeliminuje źle złożonego rozrządu.Nie wiadomo czy zawory za późno lub za wcześnie się otwierają dla tego radził bym wybrać opcje numer 2
2 Zdjąć maskę,odjechać osią,ściagnąć pokrywę rozrządu i ustawić na nowo rozrząd do fabrycznych znaków dla pewności policz zęby na każdym kole czy znaki są odpowiednim miejscu.Odrazu jak masz rozebrany rozrząd zmień łożyska najlepiej na SKF FAG NTN KOYO na dolnym kole pośrednim napędu pompy i górnym kole pośrednim.Sprawdź czy ośka koła pośredniego ciasno siedzi w bloku.Możesz wyjąć wałek rozrządu do pomierzenia i sprawdzenia krzywek,do sprężarki też można zajrzeć przy okazji.
Co do drążków popychacza to albo coś wpadło między drążek a szklankę lub źle ustawiony był luz zaworowy bądź zawory uderzają o tłok i zaklepuje główki drążków.Odrazu sprawdź czy dźwigienki nie są na końcach wyklepane tak samo trzonki zaworów
- Rafallll360V1
- Posty: 307
- Rejestracja: 12 cze 2015, 10:16
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Kąt wtrysku c 360 brak regulacji
Spróbuj nabić nasadkę jak się nie uda to stary kołchoźniczy sposób przecinakiem pod kątem i młotkiem energicznie uderzyć i nakrętka powinna puścić.
Re: Kąt wtrysku c 360 brak regulacji
Możesz przyspawać kawałek płaskownika ale to już ostateczność wg mnie