POLDEK 1CA90
RE: POLDEK 1CA90
Mogę tyle powiedzieć:
Do pierwszej skrzyni mocowane jest zamiast obudowy napędu prędkościomierza a do drugiej jak standardowy dzwon skrzyni biegów.
Do pierwszej skrzyni mocowane jest zamiast obudowy napędu prędkościomierza a do drugiej jak standardowy dzwon skrzyni biegów.
RE: POLDEK 1CA90
Obudowa z "bulwą" może być od UAZa.
- Deleted_User
- Posty: 2796
- Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00
RE: POLDEK 1CA90
witam jestem pierwszy raz na tym forum mam traktor samoróbke
silnik ANDORIA skrzynia biegów koła i tylni most z żuka zastanawiam się tylko czy jest możliwe zrobienie podnośnika hydrałlicznego??
silnik ANDORIA skrzynia biegów koła i tylni most z żuka zastanawiam się tylko czy jest możliwe zrobienie podnośnika hydrałlicznego??
RE: POLDEK 1CA90
Witam ja mam pytanie ,może ktoś zna odp .. jakie testy przeprowadzali konstruktorzy ?
Ja jak budowałem od podstaw traktorek z rodzinnych komponentów podałem moją maszynę różnym testom ,od siły uciągu po zdolność wywrotu czy wytrzymałości podzespołów ,zawieszenia itp ,a nawet ile tylni podnośnik zdoła podnieść na max
dzięki za odp
Ja jak budowałem od podstaw traktorek z rodzinnych komponentów podałem moją maszynę różnym testom ,od siły uciągu po zdolność wywrotu czy wytrzymałości podzespołów ,zawieszenia itp ,a nawet ile tylni podnośnik zdoła podnieść na max

RE: POLDEK 1CA90
Konstruktorzy przeprowadzali testy praktyczne na prototypie (w sumie to był SAM). Po prostu znalazł się chętny co wyłożył kasę na produkcję.
RE: POLDEK 1CA90
A wiadomo jaki jest rozkład mas na osie ? ile konstrukcja może uciągnąć? widziałem parametry traktorka tur-10D i wiem że np po polu jest w stanie uciągnąć 200kg.
Pytam tylko z ciekawości, ja w swoim zaciszu stworzyłem traktorek który potem rzetelnie testowałem jak tylko mogłem ,myślę że produkowany z homologacją miał chyba bardziej profesjonalne testy od mojego
Pytam tylko z ciekawości, ja w swoim zaciszu stworzyłem traktorek który potem rzetelnie testowałem jak tylko mogłem ,myślę że produkowany z homologacją miał chyba bardziej profesjonalne testy od mojego

RE: POLDEK 1CA90
Zapomnij. Testy były na polu z truskawkami i kapustą. Co do uciągu i innych parametrów, to parę stron wcześniej jest wklejona ulotka od Poldka.
RE: POLDEK 1CA90
Witam kolegę ze Świdnicy. A znasz może pana Jurka, syna konstruktora?
Może kiedyś jakieś spotkanie na piwie? Ale to już PW. :p
Może kiedyś jakieś spotkanie na piwie? Ale to już PW. :p
RE: POLDEK 1CA90
Niestety przedprodukcyjny Poldek wczoraj został sprzedany. Mijałem go jak wyjeżdżałem z pracy. Jednak znajomy w końcu się zdecydował.
http://tablica.pl/oferta/traktorek-z-pl ... 8ab4debdd0
http://tablica.pl/oferta/traktorek-z-pl ... 8ab4debdd0
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 22 sty 2014, 18:17
RE: POLDEK 1CA90
Posiadam w pełni sprawny traktorek poldek-s-301d. mogę udzielić informacji pod numerem telefonu 669628201. Pozdrawiam
RE: POLDEK 1CA90
Czy w temacie coś się zmieniło ?
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 06 gru 2018, 18:25
Re: POLDEK 1CA90
Witam Pana który jest zalogowany jako olowaty.Mam pytanie...kto Panu udostepnił zdjęcia prywatne i rysunki techniczne POLDKA
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 08 paź 2025, 23:24
Re: POLDEK 1CA90
Temat widzę bardzo stary ale może ktoś mi odpowie. Ile mogło powstać sztuk z silnikiem S301D? Właśnie takiego posiadam i jestem ciekaw czy mam jakąś wersję początkową czy końcówka produkcji
Re: POLDEK 1CA90
Jak masz z S301D to masz sam początek produkcji lub może nawet jeden z prototypów. Porób zdjęcia jak możesz 

Re: POLDEK 1CA90
Właścicielem jednego z Poldków S-301D niedawno został pan Wojciech Bury z Muzeum Motoryzacji Motonostalgia. Proszę śledzić jego fanpage na Facebooku. Z komentarzy użytkowników wyczytałem, że mogły powstać 3 prototypowe z tą jednostką.
Re: POLDEK 1CA90
Silnik S-301d nie nadaje się zupełnie do napędu pojazdów w standartach nawet połowy XX wieku. Brak tam możliwości połączenia kielichem sprzęgła, a zatem brak współosiowości wał silnika - sprzęgło - skrzynia biegów.
To silnik do betoniarek, pomp, młockarni itp.
Inna sprawa że był wykorzystywany do budowy pojazdów, sam takiego miałem ....
I zawsze miałem tarczę sprzęgłową na zapas. Prawie wszystkie awarie to było właśnie sprzęgło. Raz naprawiałem skrzynie, na początku remont/przegląd silnika, docieranie zaworów, potem raz kapitalka silnika i ze dwa razy regulacja / renowacja pompy wtryskowej.
Natomiast sprzęgło .... 5-7 razy między 1994, a 2007.
Musi być to więc albo prototyp, albo Poldek w którym zepsuł się oryginalny silnik i z "braku laku" ktoś zmotał dostępny S-301d.
Sprawdź rok produkcji silnika, jeśli jest dużo starszy od pojazdu to jest zapewne tak jak wyżej napisałem.
To silnik do betoniarek, pomp, młockarni itp.
Inna sprawa że był wykorzystywany do budowy pojazdów, sam takiego miałem ....
I zawsze miałem tarczę sprzęgłową na zapas. Prawie wszystkie awarie to było właśnie sprzęgło. Raz naprawiałem skrzynie, na początku remont/przegląd silnika, docieranie zaworów, potem raz kapitalka silnika i ze dwa razy regulacja / renowacja pompy wtryskowej.
Natomiast sprzęgło .... 5-7 razy między 1994, a 2007.
Musi być to więc albo prototyp, albo Poldek w którym zepsuł się oryginalny silnik i z "braku laku" ktoś zmotał dostępny S-301d.
Sprawdź rok produkcji silnika, jeśli jest dużo starszy od pojazdu to jest zapewne tak jak wyżej napisałem.