Kombajn KZB-1,8
- Marcin125p
- Posty: 886
- Rejestracja: 29 sie 2006, 12:31
- Lokalizacja: Koszkowo (w PGS :-) )
Kombajn KZB-1,8
Kombajn KZB-1,8 był maszyną prototypową, przygotowaną do gospodarstw indywidualnych oraz do MBM-ów i SKR-ów. Niestety nie znalazł się w seryjnej produkcji. Podaję dane:
Szerokość robocza: 180 cm.
Wydajność: 0,4ha/godz.
Ciężar: 2400 kg.
Silnik: wysokoprężny o mocy 25 KM z Ursusa.
Producent: FMŹ Płock w współpracy z Przemysłowym Istytutem Maszyn Rolniczych w Poznaniu.
Kombajn mógł pracować solo lub z dołączoną prasą PS-4.
Szerokość robocza: 180 cm.
Wydajność: 0,4ha/godz.
Ciężar: 2400 kg.
Silnik: wysokoprężny o mocy 25 KM z Ursusa.
Producent: FMŹ Płock w współpracy z Przemysłowym Istytutem Maszyn Rolniczych w Poznaniu.
Kombajn mógł pracować solo lub z dołączoną prasą PS-4.
RATUJMY LEGENDY NASZYCH PÓL I DRÓG
RE: Kombajn KZB-1,8
To znaczy, że silnik S312 z Ursusa C325 ?
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
- Marcin125p
- Posty: 886
- Rejestracja: 29 sie 2006, 12:31
- Lokalizacja: Koszkowo (w PGS :-) )
RE: Kombajn KZB-1,8
Ja te dane mam z książki - więc nie wiem czy to był silnik od Ursusa C-325Ursus napisał/a:
To znaczy, że silnik S312 z Ursusa C325 ?
RATUJMY LEGENDY NASZYCH PÓL I DRÓG
- agrotechnik
- Posty: 1052
- Rejestracja: 24 lis 2007, 16:38
RE: Kombajn KZB-1,8
Ciekawy, taka mini-vistula, tak?
RE: Kombajn KZB-1,8
Marcin miałbyś może jakiś rysunek tego kombajnu? Ciekaw jestem jak był osadzony na nim silnik z C-25?
- Marcin125p
- Posty: 886
- Rejestracja: 29 sie 2006, 12:31
- Lokalizacja: Koszkowo (w PGS :-) )
RE: Kombajn KZB-1,8
Masz może więcej zdjęć i informacji?
- Marcin125p
- Posty: 886
- Rejestracja: 29 sie 2006, 12:31
- Lokalizacja: Koszkowo (w PGS :-) )
RE: Kombajn KZB-1,8
Mam: jak ten kombajn wyprodukowali to w czasie testów stwierdzono za małą przepustowość na młocarni oraz wydajność i to przesądziło że w FMŻ skoncentrowali się na produkcji Vistul.
RATUJMY LEGENDY NASZYCH PÓL I DRÓG