Witam.
Mam mały problem z ustawieniem początku tłoczenia paliwa w moim silniczku.
Pompę odebrałem z warsztatu po regeneracji. Wszystko praktycznie zostało w niej wymienione.
Robię wszystko wg. instrukcji którą znalazłem na forum i tu jest problem ze zgodnością znaku PTP na kole zamachowym i pojawienia się paliwa w pierwszej sekcji pompy. Problem wygląda następująco: Podczas podkładania podkładek pod pompę kąt wtrysku się opóźnia a ja potrzebuję przyspieszyć gdyż znak PTP jest wcześniej niż paliwo pokaże się w sekcji. A bardziej pompy wsunąć się już nie da bo dolega do korpusu silnika bez podkładek.
Czy jest możliwość żeby koło zamachowe było przestawione???
Krzywki na wale nie mają śladów zużycia i rozrząd jest dobrze ustawiony.
Proszę o pomoc i z góry dziękuję za odpowiedzi.
2ca90 Początek tłoczenia paliwa :(
RE: 2ca90 Początek tłoczenia paliwa :(
czy przed regeneracja bylo wszystko okej??? tz. czy odpalal sinik??? jak odpalal to kolo zamachowe moze byc zalozone o 180 stopni ale tym sie nie przejmuj ustaw poczatek tloczenia na drugim cylindrze o ile sie nie myle to tak sie da:) wczesniej sobie sprawdz czy pompa nie jest czesem z multicara bo po malych przerobkach da sie zalozyc!!!
Bardzo proszę zacząć używać klawisza >> alt <<.
Bardzo proszę zacząć używać klawisza >> alt <<.
RE: 2ca90 Początek tłoczenia paliwa :(
Witam ponownie. Udało mi się uruchomić silnik. Problemem było przestawione koło zamachowe. Odpala jak to się mówi "od strzała".
Tylko jest mały problem ponieważ na wolnych obrotach ładnie reaguje na gaz ale jak osiągnie połowę obrotów to to się zawiesza i nie schodzi z obrotów. Regulator się nie zawiesza, początek tłoczenia ustawiony. Czy może się coś zawieszać w pompie???
Tylko jest mały problem ponieważ na wolnych obrotach ładnie reaguje na gaz ale jak osiągnie połowę obrotów to to się zawiesza i nie schodzi z obrotów. Regulator się nie zawiesza, początek tłoczenia ustawiony. Czy może się coś zawieszać w pompie???