T-25 Władimirec - różne problemy
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Dzięki wielkie,teraz muszę zobaczyć stan cylindrów czy jeszcze posłużą czy złom.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
mam do Was prośbę jeśli ktoś może nagrać przez to okienko jak się zachowuje łożysko i jak to wygląda jak się wciśnie sprzęgło i wrzuci bieg.. bo jednak będę miał to do wymiany bo jak ostatnio sprawdzałem to ostro zadymiło i zjarało mi łożysko.. i nie wiem czy to wina tego, że one było luźno osadzone na obudowie (niestety taka jakość nowych części) czy może odwrotnie założyłem je.. bo jak teraz wciskałem sprzęgło to łożysko nawet się nie kręciło i zjarało..
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Koledzy mam kilka pytań.
1.Z jaka siłą dokręcić korbowody.
2.W którą stronę zamki panewek na korbowodzie.
3.Który korbowód idzie pierwszy od sprzęgła 1czy 2
1.Z jaka siłą dokręcić korbowody.
2.W którą stronę zamki panewek na korbowodzie.
3.Który korbowód idzie pierwszy od sprzęgła 1czy 2
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Badziak - ja ustawiałem luz pieski łożysko - oporowe za pomocą blaszki o grubości 2 mm. Wskazane jest do tej operacji klucz 12 oczkowy/grzechotkowy.
Łożysko nie powinno się kręcić nawet przy dużych obrotach.
Obecnie wciskając sprzęgło słyszę wyraźny syk pracującego łożyska oporowego. Kupiłem oryginał rosyjski.
Łożysko nie powinno się kręcić nawet przy dużych obrotach.
Obecnie wciskając sprzęgło słyszę wyraźny syk pracującego łożyska oporowego. Kupiłem oryginał rosyjski.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Koledzy jak założyć pierścienie bo nie mają oznaczeń góra.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Jeśli nie mają oznaczeń "TOP" lub KROPKI to wyrzuć je do śmieci !!!
Polecam zakup w Prime.
Polecam zakup w Prime.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Te pierścienie dostałem od znajomego który kupil nowego T25 na początku lat 80-tych,i te pierścienie i tłoki oraz wiele innych części dostał w skrzyni jako gratisy,tak że myśle że takie złe nie będą.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
A mógł byś powiedzieć czemu.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Bo pierścienie są kierunkowe, skoro nie ma oznaczeń kierunku to znaczy że są do d....
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Na jednym znalazłem B czyli wierch,a na reszcie nie czyli sie musiało się zmazać jak leżały przeszło 30 lat
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 sty 2015, 10:07
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
witam jestem nowy na forum i potrzebuje waszej podpowiedzi.
zrobiłem remont t25 czyli głowice,wtryski,pompę,tłoki,cylindry,pierścienie nie ruszałem wału oczywiście docierał się po remoncie i teraz mam taki problem że ciągnik nie ma mocy jest słabszy nawet niż przed remontem.
próbowałem kręcić kątęm wtrysku ale do nić nie daje.
dodam że zawory są dobrze ustawione
podejrzewam że mogłem zle założyć tłok to znaczy komorom spalania nie w stronę wtryskiwaczy czy maże być ta przyczyna braku mocy?
i jeszcze jedno jak kupowałem zestaw naprawczy to pierścionki miałem założone już na tłok a tłok włożony w cylinder i nie sprawdziłem czy na zamkach są luzy byłem w sklepie i pytałem sprzedawcy o to i powiedział że jak pierścienie były założone to luzy są na zamkach i teraz nie wiem czy sprzedawca mówi prawdę czy kłamie żeby mnie zbyć proszę o pomac
zrobiłem remont t25 czyli głowice,wtryski,pompę,tłoki,cylindry,pierścienie nie ruszałem wału oczywiście docierał się po remoncie i teraz mam taki problem że ciągnik nie ma mocy jest słabszy nawet niż przed remontem.
próbowałem kręcić kątęm wtrysku ale do nić nie daje.
dodam że zawory są dobrze ustawione
podejrzewam że mogłem zle założyć tłok to znaczy komorom spalania nie w stronę wtryskiwaczy czy maże być ta przyczyna braku mocy?
i jeszcze jedno jak kupowałem zestaw naprawczy to pierścionki miałem założone już na tłok a tłok włożony w cylinder i nie sprawdziłem czy na zamkach są luzy byłem w sklepie i pytałem sprzedawcy o to i powiedział że jak pierścienie były założone to luzy są na zamkach i teraz nie wiem czy sprzedawca mówi prawdę czy kłamie żeby mnie zbyć proszę o pomac
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Jeszcze nie widziałem zestawu naprawczego złożonego i gotowego do zamontowania. Nie rozumiem......a korbowody też były zamontowane razem z tłokami?????? Czy to nie jest jakaś ściema????
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 sty 2015, 10:07
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
to nie ściema jak wcześniej napisałem pierścienie były założone na tłok a tłok był już wsunięty w cylinder ja tylko wysunołem go trochę założyłem korbowód i przykręciłem do wału
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Ja bym sprawdził w pierwszej kolejności ciśnienie sprężania połączone z próbą olejową.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Może ktoś kto to składał pierścieni nie założył
albo zamkami jeden nad drugim
ja przed wsadzeniem takiego zestawu i tak bym to rozebrał i sprawdził...


RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Kolejna zabawa w stylu zgaduj zgadula.Może ktoś zgadnie,czy są pierścienie albo wlaściwie założone tłoki.Nie wiem czego oczekujesz,jeśli sam nie wiesz,czy silnik jest właściwie zmontowany.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Pop ma rację.
Klucze w dłoń i do dzieła.
Gdyby cylindry, tłoki, pierścienie były nowe i dobre to nawet gdyby zamki były w rzędzie jak żołnierze na defiladzie to i tak z początku nie było by tego widać w osiągach.
Czy tłok jest dobrze umieszczony można łatwo sprawdzić odkręcając wtrysk i zaświecić do środka. Złe założenie rzeczywiście ogranicza moc. Miałem tak jak kupiłem samopała S-301d - ledwie toto jechało a dymmmmmm.
W życiu nie widziałem by zestaw naprawczy był zmontowany. To niemożliwe ze względu na konserwację podzespołów. Pierścienie muszą być zaolejone i odizolowane od wilgoci. Natomiast tłok aluminiowy nie wymaga tego i jedynie zawija się go w papier zabezpieczając przed uszkodzeniem mechaniczny. Co do pierścieni tyczy się cylindrów, powinny być od środka zaolejone. Przecież pierścienie w cylindrach może normalnie złapać rdza, a poza tym gdyby nawet stały w oleju to i tak po pewnym czasie olej odparuje (lekkie frakcje) i to się poklei, a po rozruchu zapiecze .... Sworznie zegery, panewki to zawsze jest osobno ....
Ktoś wepchnął Ci zwrot .... Zaczęli remont i nie skończyli z niewiadomych przyczyn. Oddali do sklepu (bo pewnie mieli tam kontakty), a Ty kupiłeś w sumie używane części ....
Może być tak że teraz kupisz sobie jeszcze raz, ale tym razem KUP NOWE.
*tup*
Klucze w dłoń i do dzieła.
Gdyby cylindry, tłoki, pierścienie były nowe i dobre to nawet gdyby zamki były w rzędzie jak żołnierze na defiladzie to i tak z początku nie było by tego widać w osiągach.
Czy tłok jest dobrze umieszczony można łatwo sprawdzić odkręcając wtrysk i zaświecić do środka. Złe założenie rzeczywiście ogranicza moc. Miałem tak jak kupiłem samopała S-301d - ledwie toto jechało a dymmmmmm.
W życiu nie widziałem by zestaw naprawczy był zmontowany. To niemożliwe ze względu na konserwację podzespołów. Pierścienie muszą być zaolejone i odizolowane od wilgoci. Natomiast tłok aluminiowy nie wymaga tego i jedynie zawija się go w papier zabezpieczając przed uszkodzeniem mechaniczny. Co do pierścieni tyczy się cylindrów, powinny być od środka zaolejone. Przecież pierścienie w cylindrach może normalnie złapać rdza, a poza tym gdyby nawet stały w oleju to i tak po pewnym czasie olej odparuje (lekkie frakcje) i to się poklei, a po rozruchu zapiecze .... Sworznie zegery, panewki to zawsze jest osobno ....
Ktoś wepchnął Ci zwrot .... Zaczęli remont i nie skończyli z niewiadomych przyczyn. Oddali do sklepu (bo pewnie mieli tam kontakty), a Ty kupiłeś w sumie używane części ....
Może być tak że teraz kupisz sobie jeszcze raz, ale tym razem KUP NOWE.
*tup*
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 sty 2015, 10:07
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
no ja na taki trafiłem zestaw ale na pewno był zaoliwiony i nie było widać na nim że był już zakładany.
co do zamków to na pewno nie były w jednym rzędzie bo to sprawdzałem tylko nie sprawdziłem luzów na zamkach maże to jest przyczyną
co do zamków to na pewno nie były w jednym rzędzie bo to sprawdzałem tylko nie sprawdziłem luzów na zamkach maże to jest przyczyną
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
To niemożliwe żeby zestaw naprawczy był zmontowany.
Choćby dlatego że to wymaga iluś tam roboczominut czyli ktoś by musiał za to zapłacić ....
Bzdura dałeś się nabrać i tyle nie Ty pierwszy nie ostatni. Nie ma się czego wstydzić.
Ja dałem się np. namówić na remont głowic i po dwóch tygodniach "wyremontowane" poszły do śmieci. Założyłem nowe.
Gdyby pierścienie były dobre to nie mają prawa mieć luzów. Nawet gdyby miały 1 mm to i tak traktor by chodził przyzwoicie.
Moja teoria jest taka że to gówniane części (dlatego ktoś je zwrócił, a sklepikarz wepchnął je innemu klientowi) były i zaczął się przycierać.
Choćby dlatego że to wymaga iluś tam roboczominut czyli ktoś by musiał za to zapłacić ....
Bzdura dałeś się nabrać i tyle nie Ty pierwszy nie ostatni. Nie ma się czego wstydzić.
Ja dałem się np. namówić na remont głowic i po dwóch tygodniach "wyremontowane" poszły do śmieci. Założyłem nowe.
Gdyby pierścienie były dobre to nie mają prawa mieć luzów. Nawet gdyby miały 1 mm to i tak traktor by chodził przyzwoicie.
Moja teoria jest taka że to gówniane części (dlatego ktoś je zwrócił, a sklepikarz wepchnął je innemu klientowi) były i zaczął się przycierać.