Koło zamachowe ursus C-330
-
- Posty: 228
- Rejestracja: 24 maja 2011, 20:55
Koło zamachowe ursus C-330
Może ktoś się orientuje czy koło zamachowe w silniku ursus C-330 jest wyważane z wałem czy też jest osobno wyważane?
RE: Koło zamachowe ursus C-330
Witam. Koło zamachowe jest osobno wyważane. Pozdrawiam.
-
- Posty: 228
- Rejestracja: 24 maja 2011, 20:55
RE: Koło zamachowe ursus C-330
Jeszcze jedno malutkie pytanie ,jest wywarzane statycznie czy też dynamicznie ?
Mam SAM-a z silnikiem od C-330 i koło zamachowe od tego silnika jest połączone z kołem zamachowym od Stara 28 .Koło zamachowe od C-330 jest delikatnie podtoczone wewnątrz na głębokości około 25mm ,natomiast koło od Stara jest podtoczone z zewnątrz tak aby jedno weszło w drugie i jest to wszystko skręcone śrubami . Wszystko było robione precyzyjnie ale wiadomo że ingerencja w koło zamachowe powoduje utratę wyważenia .
Zna może ktoś jakiś zakład na Podkarpaciu który by to wyważył ?
Z góry dzięki za pomoc.
Mam SAM-a z silnikiem od C-330 i koło zamachowe od tego silnika jest połączone z kołem zamachowym od Stara 28 .Koło zamachowe od C-330 jest delikatnie podtoczone wewnątrz na głębokości około 25mm ,natomiast koło od Stara jest podtoczone z zewnątrz tak aby jedno weszło w drugie i jest to wszystko skręcone śrubami . Wszystko było robione precyzyjnie ale wiadomo że ingerencja w koło zamachowe powoduje utratę wyważenia .
Zna może ktoś jakiś zakład na Podkarpaciu który by to wyważył ?
Z góry dzięki za pomoc.
RE: Koło zamachowe ursus C-330
Kolego a z jakiej części Podkarpacía jesteś.
-
- Posty: 228
- Rejestracja: 24 maja 2011, 20:55
RE: Koło zamachowe ursus C-330
30 km od Rzeszowa w stronę Dynowa
RE: Koło zamachowe ursus C-330
Wyważenie koła zamachowego jak najbardziej jest wskazane i nie odradzam tego zrobić. Robiłem i robię różne cuda z kołami zamachowymi od małych do dużych na dosyć dokładnej tokarce i nigdy nie wyważałem kół przerobionych i chodzą latami.
Naprawiam ciągniki i widzę co ludzie sami montują do sprzęgieł w kołach zamachowych to jest różne masy podkładek, różne długości łapek czasem brakuje kawałek łapki różne długości śrub a prze to sprzęła wraz z kołem nie jest wyważone i chodzi.
Tajfun.
Naprawiam ciągniki i widzę co ludzie sami montują do sprzęgieł w kołach zamachowych to jest różne masy podkładek, różne długości łapek czasem brakuje kawałek łapki różne długości śrub a prze to sprzęła wraz z kołem nie jest wyważone i chodzi.
Tajfun.