zawory s 60
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 08 maja 2012, 16:24
zawory s 60
Witam posiadam taki silnik tylko że troszkę stał ....i mam pytanie od czego dopasować zawory do głowicy bo ten wydechowy z takim grzybkiem będzie ciężko od czegoś dopasować ....czy można dopasować zawór bez tego grzybka ....kupiłem całego jeszcze na części ale zawory już złom nie ma co szlifować a moje mają wżery ten ssący nadaje się do regeneracji ....i jeszce jedno pytanko ile kosztuje regeneracja tulei ..to znaczy roztoczyć starą i wcisnąć dorobioną na nominalny tłok .....postaram się dodać dziś zdjęcia tych zaworów ....Pozdrawiam
RE: zawory s 60
tulejowanie to droga zabawa mnie do esa7 kosztowala 300 zł plus 50 zł za kopiowanie tłoka bo miałem stary w dobrym stanie
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 08 maja 2012, 16:24
RE: zawory s 60
Tłoki to posiadam 3 sztuki i s 60 ma z jakiejś stali kute czy tam podobne coś do żeliwa ....jutro zadzwonię do tego Pana http://www.emiasto.org/zawadzki_roman_z ... 16675.html i dowiem się ile za tulejowanie tulei ....i blisko siebie do dobrego zakładu z tradycją http://www.moto-szlif.com/ i mam jeszcze jeden zakład Skibicki http://www.skibicki.com.pl/ ogólnie zajmuje się wywrotami itp ale też szlifuje wały regeneruje głowice ...itp do junaka z 2 lata temu robił mi głowicę prowadnice gniazda i dopasował zawory od czegoś innego plus gwint świecy zapłaciłem 100zł to bardzo tanio ...z tego co wyczytałem to pierwsze typy s60 nie miały tej przysłonki na zaworze ssącym ....
RE: zawory s 60
s301d ma taka przysłonke na zaworze ssącym ale czy zawor ten sam niewiem nie znam wymiarów tego w s60
-
- Posty: 382
- Rejestracja: 24 maja 2011, 20:55
RE: zawory s 60
Pytałem gościa który naprawiał te silniki w mojej okolicy i ma dwie pary zaworów świetnie zakonserwowanych ale ich nie sprzeda. Tłoki masz nowe czy używane bo może by się zamienił za tłok bo ma tylko używane .
Znalazłem stare zawory które zostały mi po remoncie silnika ale mam tylko wydechowy (ten krótki bez grzybka ) . Natomiast ssący przerobiłem na sworzeń bo i tak był w kiepskim stanie .
Silnik wykorzystujesz w SAM-ie czy jako silnik stacjonarny?
Znalazłem stare zawory które zostały mi po remoncie silnika ale mam tylko wydechowy (ten krótki bez grzybka ) . Natomiast ssący przerobiłem na sworzeń bo i tak był w kiepskim stanie .
Silnik wykorzystujesz w SAM-ie czy jako silnik stacjonarny?
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 08 maja 2012, 16:24
RE: zawory s 60
tłoki używki ale to jakieś żeliwne to nie ma co się zepsuć w nich ...wymiary zaworów... ssący46x10x183 a wydechowy 44x10x153 ..co do długości to tak może nie jestem pewien do końca ale tolerancja jeden milimetr*yes* ssący z tego co znalałem na szybko w google to podpasuje od mana jakiegoś ....ale jak już nic nie można dopasować to dorobienie 80zł za sztukę a za tulej około 200 zł u mnie ..... a dzwoniłem do lublina to około 300 zł chciał ....a silnik będzie wykorzystany dalej jako w samie tylko że na ramie lublina taka stara ciężarówka ...lata wojenne w rodzinie już od 20 lat ....mo es posiada jeszcze plomby na rozrządzie ale czas mu zrobić remont ....tylko z częściami ciężko troszkę już .... Pozdrawiam//// W niedzielę jadę obejrzeć silnik s60 facet chce 500zł na wózku to jakby po cenie złomowej na chodzie ....więc juz trochę części będę już miał ...do swojego co mam obecnie zostało tylko założyć tulej i głowicę...tylko muszę zawieść tą starą tulej do zakładu bo będzie dorabiana nowa ....i głowica do regeneracji
Więc dwa silniki będę już miał na chodzie
i jeden dodatkowo na części bo zakupiłem na złomowisku ostatnio ale tulej złom zawory też szroty już ....

