Silnik dzik gaźnik

Ciągniki wykonane własnoręcznie, ale na głównych podzespołach mających ponad 25 lat. Forum na okres próbny - proszę zapoznać się z Regulaminem.
rafcio15
Posty: 32
Rejestracja: 30 wrz 2012, 18:29

Silnik dzik gaźnik

Post autor: rafcio15 »

Witam mam pytanie od jakiego motoru pasuje gaźnik do dzika?
Awatar użytkownika
chrapek3011
Posty: 4000
Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44

RE: Silnik dzik gaźnik

Post autor: chrapek3011 »

Od Junaka,Jawy 350(stary typ).
hazi
Posty: 111
Rejestracja: 10 lut 2010, 10:28

RE: Silnik dzik gaźnik

Post autor: hazi »

Ja osobiście polecam od junaka sprawdza się w 100%. Sam mam taki założony i zero jakichkolwiek problemów z odpalaniem, nie zalewa świecy super silnik się wkręca na obroty, w każdym zakresie obrotów daje rade. Gaźnik jest o wiele lepszy od tych który był stosowany w oryginalnie.
Marka producenta: PEGAZ
Typ: GM26U
rafcio15
Posty: 32
Rejestracja: 30 wrz 2012, 18:29

RE: Silnik dzik gaźnik

Post autor: rafcio15 »

A może być typ:GM24U1
Awatar użytkownika
Jacek ze Skansena
Posty: 2786
Rejestracja: 17 paź 2006, 11:22

RE: Silnik dzik gaźnik

Post autor: Jacek ze Skansena »

Jeśli mogę pomóc to potwierdzam, że gaźnik od Junaka jest naprawdę dobry.
rafcio15
Posty: 32
Rejestracja: 30 wrz 2012, 18:29

RE: Silnik dzik gaźnik

Post autor: rafcio15 »

kupiłem taki http://moto.allegro.pl/nowy-gaznik-juna ... .htmlWitam mam jeszcze pytanie kupiłem gaźnik do dzika ten co dałem linka wyżej i założyłem go i strzela z wydechu ,chodzi nie równo jak go dobrze ustawić ile obrotów wykręcić śrubkę od powietrza
bossmann
Posty: 2141
Rejestracja: 22 paź 2011, 17:59

RE: Silnik dzik gaźnik

Post autor: bossmann »

Podejżewam że okolo 2.5 obrotu,ale to nie reguła ,a i od nich sa wyjątki. Daj na maksa gazu i strój w momecie kiedu nabierze silnik werwy bez pierdzenia i dławienia to znak ze jest ok.
Awatar użytkownika
chrapek3011
Posty: 4000
Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44

RE: Silnik dzik gaźnik

Post autor: chrapek3011 »

Żeby regulować gaźnik (każdy)trzeba spełnić odpowiednie warunki.Po pierwsze układ zapłonowy,regulacja przerwy na stykach przerywacza,zapłonu i odstępu elektrod świecy.Następnie silnik musi wytwarzać odpowiednie podciśnienie ssania,czyli mieć kompresje przynajmniej zbliżoną do fabrycznej.Przed regulacją gaźnika silnik musi być nagrzany( na zimnym regulacja nic nie da).W gaźniku Junaka reguluje się najpierw poziom paliwa.Następnie wolne obroty dwoma śrubkami regulacji mieszanki paliwo-powietrze i podparcia przepustnicy...A potem średnie i wysokie obroty regulacją iglicy.
ODPOWIEDZ