Ursus C 328/325

Ogłoszenia kupna
Awatar użytkownika
Traktorek98
Posty: 342
Rejestracja: 30 lis 2012, 18:03

Ursus C 328/325

Post autor: Traktorek98 »

Witam. Pilnie kupię Ursusa C 328 lub C 325. Ważne żeby był na chodzie i kompletny. Chciałbym też żeby był w oryginale bo C 328 z silnikiem C 330 jest dużo. Jeśli chodzi o cenę to do 9000 zł. Z okolic Płocka, tak do 50 km. Pozdrawiam
bossmann
Posty: 2141
Rejestracja: 22 paź 2011, 17:59

RE: Ursus C 328/325

Post autor: bossmann »

Życze Ci żebyś kupił ,w tych pieniądzach powinieneś coś znaleść i na remoncik zostać troche.Przedewszyskim sie nieśpiesz , lub śpiesz powoli. . . pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Traktorek98
Posty: 342
Rejestracja: 30 lis 2012, 18:03

RE: Ursus C 328/325

Post autor: Traktorek98 »

Byłem na miejscu i obejrzałem tego Ursusa C-328.

http://tablica.pl/oferta/ursus-c328-ID2 ... b532e;r:;s:

Jest w nim do zrobienia sprzęgło i do wymiany tuleje w przedniej osi jak i końcówki drążków. Oczywiście trzeba by było się zająć też lakierem bo jest fatalny. Biegi troche ciężko wchodzą. Kabina to jest w takim stanie że może jest warta te 150 złoty. Opłaca się takiego wziąć. Mam do niego jakieś 30 km i cenę wytargowałem do 7000 zł.
bossmann
Posty: 2141
Rejestracja: 22 paź 2011, 17:59

RE: Ursus C 328/325

Post autor: bossmann »

Nie moge linka kliknąć. ale 7000 troche jakby dużo.widzisz Sam , że jak dla siebie to i tak wszysko trzeba robić wiec nie licz na to że coś działa ... ale to tylko moja sugestia.*yes*
Awatar użytkownika
Traktorek98
Posty: 342
Rejestracja: 30 lis 2012, 18:03

RE: Ursus C 328/325

Post autor: Traktorek98 »

Nadal aktualne. Podnoszę odległość poszukiwań do 100 km od Płocka
bossmann
Posty: 2141
Rejestracja: 22 paź 2011, 17:59

RE: Ursus C 328/325

Post autor: bossmann »

Szukaj ,szukaj jesteśmy ciekawi co kupisz.
Awatar użytkownika
Traktorek98
Posty: 342
Rejestracja: 30 lis 2012, 18:03

RE: Ursus C 328/325

Post autor: Traktorek98 »

Jak jest z częściami do Zetora 3011 Majora? Bo też nad nim się zastanawiam.
Awatar użytkownika
chrapek3011
Posty: 4000
Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44

RE: Ursus C 328/325

Post autor: chrapek3011 »

Z częściami silnikowymi nie ma w ogóle problemu.Wszystko nowe idzie dostać bez problemu.Gorzej ze skrzynią biegów,mostem i zwolnicami,ale jak ktoś chce znaleźć to znajdzie.Dziś przypływ traktorów z Zachodu jest dość duży a z nich części używane w stanie bdb- mogę z czystym sumieniem polecić.Sam z nich korzystam,nie tylko dla siebie,ale także do ciągników 3011 ciągle pracujących w polu.

Moja sugestia to kupić i wyremontować a nie pożałujecie.Ja sam to przerabiałem.
Awatar użytkownika
Traktorek98
Posty: 342
Rejestracja: 30 lis 2012, 18:03

RE: Ursus C 328/325

Post autor: Traktorek98 »

Chrapku a jak jest ze spalaniem Zetora 3011. Można je przybliżyć do spalania C-360?
Awatar użytkownika
chrapek3011
Posty: 4000
Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44

RE: Ursus C 328/325

Post autor: chrapek3011 »

Spalanie?Bardzo mało jak wszystko jest w porządku.Mój stary oryginalny silnik bez remontu palił porównywalnie do 330...360 to już smok.
Awatar użytkownika
Traktorek98
Posty: 342
Rejestracja: 30 lis 2012, 18:03

RE: Ursus C 328/325

Post autor: Traktorek98 »

Tak to bardzo dobrze. Mój tata nie chce się zgodzić na majora bo mówi że pali tyle co C360, a to właśnie po to C360 została sprzedana, bo nie było kasy na paliwo. I chciał właśnie C330 bo mówi że dużo bardziej oszczędny jest, a jak Major ma porównywalne spalanie do C330 to może się zgodzi. Możesz jeszcze jakoś określić siłę potrzebną by wcisnąć sprzegło. To był właśnie drugi problem w C360 iż nie dawałem rady płynnie jeździć bo sprzęgło ciężko mi się wciskało, czy w Majoru też potrzeba tyle siły by je wcisnąć i rozłączyć napęd?
Awatar użytkownika
chrapek3011
Posty: 4000
Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44

RE: Ursus C 328/325

Post autor: chrapek3011 »

Sprzęgła w Majorze a C-360 to praktycznie to samo,różnica tkwi w ilości sprężyn między dociskami...w Majorze jest 9 a w C-360 jest 12...siła potrzebna do wyciśnięcia sprzęgła porównywalna w obu.Chcąc zmniejszyć siłę nacisku na pedał sprzęgła w Majorze czy C-360,trzeba przedłużyć dźwignię sprzęgła na osi widełek łożyska wyciskowego i w Majorze i w C-360...ja mam tak zrobione...fotki są w moim temacie pt. Majorek Sławka.Sprzęgło wyciska się lżej niż w maluchu...
Awatar użytkownika
Traktorek98
Posty: 342
Rejestracja: 30 lis 2012, 18:03

RE: Ursus C 328/325

Post autor: Traktorek98 »

Dzięki za rade.
Awatar użytkownika
papiszon
Posty: 511
Rejestracja: 08 lis 2010, 21:10

RE: Ursus C 328/325

Post autor: papiszon »

Potwierdzam spalanie z-3011. Mój kuzyn ma takiego i mówi, że pali niewiele więcej od c-330, a robotę robi taką sama, jeśli nie większą.
Części do silnika są dostępne, do skrzyni gorzej. Kilka lat temu znajomy szukał jakiegoś tryba (od 3-ki ?), nie mógł dostać i kupił od z-5211 (trzycylindrowy). W sklepie mu powiedzieli, że koła zębate są takie same, tylko grubsze wałki. Dorabiałem mu do tego koła tuleję redukcyjną.
Awatar użytkownika
chrapek3011
Posty: 4000
Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44

RE: Ursus C 328/325

Post autor: chrapek3011 »

Za skrzynię kompletną sprawną w 100% oryginalną bez dokładania kasy tylko do montażu w zależności od miejsca 1500-2000 trzeba dać,ale stan nie budzi żadnych zastrzeżeń...trzeba na miejscu zdjąć pokrywę i dokładnie obejrzeć...w ciągnikach sprowadzanych 95% powodzenia w krajowych,zajechanych 50 na 50...
Awatar użytkownika
maly-agro
Posty: 367
Rejestracja: 25 lip 2008, 12:50

RE: Ursus C 328/325

Post autor: maly-agro »

Traktorek98 napisał/a:
Tak to bardzo dobrze. Mój tata nie chce się zgodzić na majora bo mówi że pali tyle co C360, a to właśnie po to C360 została sprzedana, bo nie było kasy na paliwo. I chciał właśnie C330 bo mówi że dużo bardziej oszczędny jest, a jak Major ma porównywalne spalanie do C330 to może się zgodzi. Możesz jeszcze jakoś określić siłę potrzebną by wcisnąć sprzegło. To był właśnie drugi problem w C360 iż nie dawałem rady płynnie jeździć bo sprzęgło ciężko mi się wciskało, czy w Majoru też potrzeba tyle siły by je wcisnąć i rozłączyć napęd?
Kolego ale nie dać rady wcisnąć sprzęgła w C-360? Po nicku domyślam się, że masz ok. 14-15lat to nie powinno być dla ciebie problemem (chyba, że masz problemy zdrowotne). Ja pamiętam, że mając 9 lat bez problemu sam śmigałem sześćdziesiątką
bossmann
Posty: 2141
Rejestracja: 22 paź 2011, 17:59

RE: Ursus C 328/325

Post autor: bossmann »

Za małolata jak nasz najwiekszy kombinat łąkarski w europie prężnie działał w wakacje sxło sie na łaki i jeździło ciagnikami ,podczepiało sie przyczepy na wstecznym terenowym , kiprowało trawe , starsi koledzy juz wprawieni 10-12 lat mogli vorsichtsmi trawe kosić. Wydażył sie jeden smiertelny wypadek ,ale wśrod już pracowniów.Pozatym wszyscy z wakacji wracali do szkoły cali.sprzeglo w 60-tce da rady , nawet patent stania na nim jedną nogą potpierajac sie drugą popuszczamy sprzęgło też da rade. Podejżewam sprzeglo gdzieś juz padniete było u Ciebie w ciagniku.
Awatar użytkownika
Traktorek98
Posty: 342
Rejestracja: 30 lis 2012, 18:03

RE: Ursus C 328/325

Post autor: Traktorek98 »

To moja chyba miała coś popsute, bo nawet tata musiał się trochę zapierać o siedzenie jak wciskał. Jeździć to jeździłem , tylko nie tak płynnie. Najgorsze to, to jak było trzeba wcisnąć i sprzęgło i hamulce naraz to mnie po prostu wypychało. Może to też dla tego że muszę trochę nogę do ćwiczyć , bo ani nie biegam, grać w piłkę też nie lubię, rowerem to tylko w lato, a na TZ'tkowym sprzęgle to 5 letni brat umie wcisnąć.
Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 996
Rejestracja: 26 lip 2012, 22:48

RE: Ursus C 328/325

Post autor: Przemo »

No mistrzu nie możliwe ja w wieku 7lat 60-tką czy 40-tką jeżdziłem bez problemu i sprzęgło wciskałem normalnie, pewnie coś w waszym się zacierało albo co bo to nie możliwe, a co do spalanie to major pali dużo mniej od 60-tki a nie wiele więcej od 30-tki,ale w majorku masz większy uciąg oraz większy udzwig naTuzie a co najważniejsze co bardzo mi się podoba w tych silnikach to agresja, dynamika, i czułość na pedał gazu:p
Awatar użytkownika
chrapek3011
Posty: 4000
Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44

RE: Ursus C 328/325

Post autor: chrapek3011 »

Przede wszystkim,oryginalny jest bardzo,bardzo ,,twardy,,.Traktor nie do zajechania.
ODPOWIEDZ