problem z odpaleniem s301d
RE: problem z odpaleniem s301d
a jak zdejme ta pokrywe trzeba bedzie odnowa ustawiac rozrząd?jak bedziuesz miał chwilkę poszukasz tych zdjęc.
RE: problem z odpaleniem s301d
Nie będzie potrzeby ustalania rozrządu. Jak zdejmiesz to tylko sobie sprawdź czy litery S się zgrywają.
RE: problem z odpaleniem s301d
chodzi o te widełki co listwa jest przykręcona?jezeji chodzi o rozrząd gdzie szukac litery S? które mają się zgrywac w tedy prawidłowo jest ustawiony rozrząd.
RE: problem z odpaleniem s301d
Na dużym kole dwie "S" na małym jedna.
"S" z małego koła ma się znaleźć miedzy "S" z dużego koła.
Pawlo pisz staranniej !
"S" z małego koła ma się znaleźć miedzy "S" z dużego koła.
Pawlo pisz staranniej !
RE: problem z odpaleniem s301d
Wybaczcie koledzy ten silnik to dla mnie nowość nie znam nazw elementów o których piszę.dzieki za wyrozumiałość dzięki za pomoc!Wracając do widełek dobrze zrozumiałem chodzi o widełki połączone listwą?
RE: problem z odpaleniem s301d
Tak.
Po prostu najpierw skontroluj wszystko co jest na zewnątrz.
Potem możesz jak piała Oman7 odkręcić pokrywę i dalej szukać.
Po prostu najpierw skontroluj wszystko co jest na zewnątrz.
Potem możesz jak piała Oman7 odkręcić pokrywę i dalej szukać.
RE: problem z odpaleniem s301d
Dokładnie.ja mam luz na widełkach i listwie dopasuje nawą śróbke zobaczymy czy to da efekt obrotów.
RE: problem z odpaleniem s301d
Tylko nie przesadź z dopasowaniem, tam musi być trochę luzu.
RE: problem z odpaleniem s301d
Troszkę zostawie luzu oby te widełki były problemem obrotów!Mam obawy jeżeli bębe musiał ściągać pokrywe rozrządu jak ocenic co tam jest do wymiany bo nie wiem co moze miec luzy a co nie.Macie moze jakies fotki ?moze wiecie co najbardziej na tym mechanizmie moze byc do wymian?
RE: problem z odpaleniem s301d
Ściągnij sobie instrukcje i katalog, tam są chyba podane jakie powinny być luzy.
Popraw "ogonki" ....
Popraw "ogonki" ....
RE: problem z odpaleniem s301d
Jasne .... i dosyp piachu dla pewności. *flower*
RE: problem z odpaleniem s301d
Stary olej sie wyrzuca i to nie do rowu czy pieca tylko deponuje w miejscu do tego przeznaczonym.... a jak chcesz dalej ty na forum pytac o przyczyny i powody " zamiast cieszyc sie z dobrze pracujacej maszyny" to lej stary olej i tak jak Bolszewik radzi piadku daj najlepiej drobnego , gruby zapcha kanały a drobny przeczysci i szlif zrobi no i ten stary olej zageścisz....*sarcasm*
RE: problem z odpaleniem s301d
Chce wymienić olej bo nie wiem kiedy był ostatnio wymieniany u poprzedniego właściciela naleje nowego oleju szkoda silniczka należy mu się świeżośc.
RE: problem z odpaleniem s301d
Witam.Dziś wyjechałem moim s301d po modyfikacji zmiana przełożenia mianowicie zmieniłem koło pasowe na większe o średnicy 30cm z kolei na silniku ma koło o średnicy 10cm dało to efekt jest wolniejszy ale mocniejszy!Ale mam jeszcze problem zauważyłem wyciek oleju z pod dekla co zakrywa zawory czy tam też jest komprecha?Bo jak przyłoże rękę czyje wydmuch.
RE: problem z odpaleniem s301d
Sprawdź czy masz drożną rurkę odpowietrzającą.Znajduje się między młoteczkami zaworów i jest zagnieciona na końcu i wystaje nad głowicę jakieś 2cm.Przetkaj ją cienkim drucikiem.
RE: problem z odpaleniem s301d
cześć.Dziś moim s301d wyjeżdzałem pod górę dodałem cały gaz traktorek wyjechał ale z rury wydechowej leciał bardzo czarny dym na dodatek pokazywały się iskry co o tym można sądzic?coś jest nie tak?
RE: problem z odpaleniem s301d
Dostał w kite to puscił iskrę, jak troche obciążony to dym czarny... *helpless*
RE: problem z odpaleniem s301d
Zbliża się małymi kroczkami remont silnika.pawlo napisał/a:
cześć.Dziś moim s301d wyjeżdzałem pod górę dodałem cały gaz traktorek wyjechał ale z rury wydechowej leciał bardzo czarny dym na dodatek pokazywały się iskry co o tym można sądzic?coś jest nie tak?
Na poważnie pożera duże ilości oleju czyli pierścienie do wymiany no i trzeba sprawdzić cylinder i tłok jak to wszystko wygląda.
Głowica też będzie już zużyta bo olej morze się dostawać przez prowadnice zaworów.
RE: problem z odpaleniem s301d
Zamiast od razu grubego remontu twojego silnika proponuje Ci wymienić same pierścienie na tłoku i pojeździć trochę na nowych pierścieniach i zobaczysz co się będzie działo.
Tutaj masz link do sklepu andorii.
http://www.sklep.andoria-mot.com.pl/?pi ... c_pageNo=1
Albo zamówić w firmie PRIMA.
http://www2.fpt-prima.com.pl/
Odradzałbym Ci na razie wydawania kilkuset złotych na tłok i cylinder plus inne rzeczy.
Zamówienie o pierścienie złożone.A jaka ma być uszczelka pod głowicą chodzi mi o grubość?Pod głowicę też wymienie.
Tutaj masz link do sklepu andorii.
http://www.sklep.andoria-mot.com.pl/?pi ... c_pageNo=1
Albo zamówić w firmie PRIMA.
http://www2.fpt-prima.com.pl/
Odradzałbym Ci na razie wydawania kilkuset złotych na tłok i cylinder plus inne rzeczy.
Zamówienie o pierścienie złożone.A jaka ma być uszczelka pod głowicą chodzi mi o grubość?Pod głowicę też wymienie.