

dawid25 napisał/a:
Jak na razie ciężko stwierdzić co jest potrzebne. Wczoraj kupiłem drugiego s 60, ale w tamtym jest już do wymiany tuleja i tłok z pierścieniami. Dlatego na pewno przydała by się nowa tuleja z tłokiem. Co do tego to na razie ciężko stwierdzić. Pompa z wtryskiem na pewno muszą zostać z regenerowane.
A tłok razem z tuleją nie podejdzie od S-18??
Tu nie potrzeba nic robić.Pięknie pracuje!!!dawid25 napisał/a:
Jutro będę próbował odpalić go za pomocą silnika elektrycznegoMoże zaskoczy okażę się. Ihc 64 a ile ten wózek może być wart? Bo te ceowniki nie są za pewne oryginalne tylko pewnie ktoś je założył. Jedynie osie mogą byc oryginalne:)
Silnik został dziś uruchomiony. Nie spodziewałem się że będzie tak ładnie pracował.
http://www.youtube.com/watch?v=w73l1Lqi ... e=youtu.be
Pierścienie uszczelniające pasują od C-385 bez przeróbek,a do pierścieni zgarniających trzeba usunąć z tłoka kołki i roztoczyć rowki do szerokości 6mm.Oprócz tego zaadaptowałem tulejkę korbowodu i sworzeń tłokowy również z ciągnika C-385.Oraz rozpylacz wtryskiwacza od ciągnika C-330.vauxhall napisał/a:
Sprobuj odpalic przy pomocy silnika elektrycznego,bo sie zakrecisz...
Taki zastany silnik ma troche slaba kompresje,duze opory ,po prostu potrzebuje sporych obrotow aby dostal dobry sprez i odpalil,recznie to raczej nie dasz rady,jest to spory silnik i potrzeba troche sily.
Znajomy do takiego silnika zalozyl pierscienie tlokowe od C-385,podobno pasuja bez problemu.Mial slaba kompresje,ale cylinder i tlok nie byly zbyt zuzyte,silnik dlugo stal i pierscienie nie mialy moze juz swojej sprezystosci,moze w twoim silniku taki zabieg bylby pomocny.
dawid25 napisał/a:
papaj1962 w drugim z silników też coś było z regulatorem tylko że jedna z łapek była urwana i ktoś ją zespawał.
Może i spróbował bym uruchomić drugi silnik, tylko dziś rozleciał się jeden z popychaczy w głowicy i trzeba będzie pewnie szukać gdzieś nowych. Nowe od czego można podebrać? Jak by się udało to i drugi by zapaliłTylko przy drugim juz więcej będzie zachodu, bo w ogóle tłok był zastany i nie dawno go odblokowaliśmy, myślę że jak by złożył głowicę uruchomił wtrysk to i tamten by odpalił
Chrapek czyli tłok i tuleją i sworzeń podejdzie od C 385 ?
Panowie pytanie do was. Czy opłaca się remontować drugi z silników stacjonarnych ?
Do zrobienia jest głowica pęknięty jeden z zaworów, do wymiany tuleja wraz z tłokiem, regeneracja wtrysku i pompy. To tyle z większych problemów.
Tłok nie podejdzie z C-385,bo jest alu i z komora spalania,a w S-60 jest żeliwny z płaskim dnem ...pisałem o samych pierścieniach i tulejce korbowodu i sworzniu,który trzeba trochę skrócić.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c62 ... 10614.html