silnik stacjonarny Andoria es 301d

Tutaj relacjonujemy tylko przebieg prac restauracyjnych naszych ciągników i maszyn, a wszelkie porady itd. opisujemy w dziale Porady i wskazówki
Awatar użytkownika
Mikolaj
Posty: 50
Rejestracja: 25 mar 2014, 21:56

silnik stacjonarny Andoria es 301d

Post autor: Mikolaj »

Byłem dzisiaj moim siostrzeńcem na złomie bo szukamy materiału na huśtawkę. A tu nagle mały przybieg do mnie z korbą... Pytam skąd ja masz-no tam leżała... Idę tam i proszę silniczek cały kompletny. Mówię sobie a po co mi to, i pokazuje małemu jak się odpala kręcę korba puszczam dekompresator a tu nagle pf pf pf, Mówię o będzie coś z niego.
Zapytałem o cenę i gościu do mnie daj Pan 100zł i flaszkę ;)
i tak to stałem się właścicielem ;) Myślę że wyczyszczę układ paliwowy i filtry oraz zmienie olej i będzie chodził;)

dzisiaj już wyczyściłem zbiornik, wymieniłem olej oraz filtr paliwa.... i tu własnie problem skąd dostać nowy wkład? dopasuje się od czegoś???? jakiś samochód lub coś.


http://w645.wrzuta.pl/obraz/5x3JBiBdSsm/es_silnik


http://w645.wrzuta.pl/obraz/81uODIPaDqm/es_silnik
Awatar użytkownika
Bolszewik
Posty: 4938
Rejestracja: 29 mar 2008, 18:12

RE: silnik stacjonarny Andoria es 301d

Post autor: Bolszewik »

Sędziszów robił, ja do swojego wkładałem taki przelotowy na wężyk za 5 zł.
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale po polsku.
T-25
bolszewik@retrotraktor.pl
Awatar użytkownika
oman7
Posty: 787
Rejestracja: 27 lut 2010, 23:01

RE: silnik stacjonarny Andoria es 301d

Post autor: oman7 »

Tu masz link do aukcji:
http://allegro.pl/filtr-paliwa-pm948-2- ... 46501.html

Albo zamówić w Andorii.
Awatar użytkownika
Mikolaj
Posty: 50
Rejestracja: 25 mar 2014, 21:56

RE: silnik stacjonarny Andoria es 301d

Post autor: Mikolaj »

dzięki wielkie ;)
dzisiejsza próba odpalanie nie udana.....
przeczyściłem cała pompę wtryskową zbiornik itd.
i nie odpala....
wykręciłem wtrysk co się okazało leje jak djabli, leci z niego ciurkiemwpisuje teraz w internet bo szukam końcówki wtryski i jak się okazuje jest taka sama jak w c 330...
nr maja identyczna D1Z1042
no chyba że było juz cos ryte



a jeżeli wymontowałem i wmontowałem pompe paliwową to musze od nowa ustawiać kąt?

wydaje mi się że w silniku jedno cylindrowym nie ma to znaczenia gdyz na wale i tak jest jedna krzywka ;)
ODPOWIEDZ