Witam, mam problem , ostatnio założyłem do zetora używaną głowicę i nową usz czelkę pod nią , w czasie dokręcania coś szczelało tak jak by podkładka pod nakrętką(i tak zostawiłem) czy to wina podkładki czy szpilki wychodzą?
Lekko widać że ucieka mi kompresja z pod głowicy i dymi na biało-czarno .
Jak odpalam po przestoju pali na 1, potem 2 cylindry i czy to wina kompresji ?
Zetor 25A - głowica
RE: Zetor 25A - głowica
Pewnie za mocno dokręciłeś i szpilka poszła, jak cześć jej została się w bloku i nie wystaje poza płaszczyznę bloku to nieciekawa sprawa, skutkiem tego jest uciekająca kompresja i mieszanie się wody z paliwem(pewnie jeszcze olej zależnie od pękniętej szpilki i zastosowanej uszczelki miedzianej czy szarej) przez co dymi jak napisałeś.
RE: Zetor 25A - głowica
Uszczelkę założyłem miedzianą ,a może szara jest lepsza?
Czy szpilki poszły to nie wiem , narazie zostanie jak jest.
Czy szpilki poszły to nie wiem , narazie zostanie jak jest.