
Ponadto trochę ujeżdżaliśmy Dzika, którego przywoziłem dla kolegi

Widocznie jest błąd w Wikipedii. Ale to nie temat do rozstrząsania rozstawu śrub Maluchatomektrak napisał/a:
"Zmian doczekał się również układ hamulcowy, powiększono średnicę bębnów do 185 mm, oraz zmieniono rozstaw śrub mocujących koła z 4x90 na 4x98." Wikipedia, jednak dobrze pamiętałem*annoy*
No tak, ale to mi się wtedy mało opłacalne robidzik96 napisał/a:
Może zamiast dopasowywania piast lepiej będzie kupić całą oś do liska z kołami, jak w ogłoszeniu:
http://olx.pl/oferta/os-od-dzika-CID757 ... d8c8067832
Tak, ale to prototyp C-308, więc nie będę "gwałcił" historii takim przeszczepemMati1 napisał/a:
http://ursus.com.pl/Historia#prettyPhoto[historia]/12/
Taki lisek - to by było wyróżnione. :p
O tym nie pomyślałem... W ogóle ja z tymi Dzikami to jestem zielony, nigdy nie bawiłem się silnikami benzynowymi, zawsze u mnie na podwórku były diesle, a jakoś cierpliwości do wszelkiej maści komarków itd nie miałem żeby się w nich babrać.Bolszewik napisał/a:
Jako użytkownik Husqvarny (piła i kosa) wiem że nie leje się do niej oleju Stihl`a i odwrotnie. Generalnie chodzi o to że silniki te mają trochę inną konstrukcję (ilość pierścieni / szerokość pierścieni) ....
Czy do do Dzika lepszy jest olej Husqvarny czy Stihl`a nie wiem, ale fabrycznie jest przewidziany Mixol. Nie sądzę by było silnikowi obojętne jaki ma olej w mieszance. Poza tym oleje H. i S. są wysokiej jakości więc czy mieszanka nie powinna mieć innych proporcji ?
Dzik ma wg. instrukcji 1:25 a na dotarciu nawet 1:20.Przemo napisał/a:
należy pamiętać że z mixolem robimy mieszankę w stosunku 1:30 a olejami stihl czy husky 1:50 Ogólnie na stihlowskim lata wszystko i na odwrót na husqvarnowskim*tup*
D