C-328 (1967)

Wszystko o naszych Ursusach
Awatar użytkownika
chrapek3011
Posty: 4008
Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44

RE: C-328 (1967)

Post autor: chrapek3011 »

Klej do szyb samochodowych załatwi sprawę uszczelki.Na początku moich przygód z zabytkową motoryzacją wklejałem szkła w odbłyśniki na biały bądź bezbarwny silikon.Przecież uszczelka była czarna więc czarny klej od szyb samochodowych załatwia sprawę.Więc polecam szał klejenia!Pozdrawiam.

Była już w sumie kiedyś o tym mowa.
damber napisał/a:
Filtr jak nówka wygląda i o to chodzi!
Nawet nówki nie były w połysku.A ten jest PKP.
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 66
Rejestracja: 09 gru 2013, 14:37

RE: C-328 (1967)

Post autor: kupiec »

Znalazłem trochę piasku i oczyściłem instalację pneumatyczną.Rzeczy ameliniowe nie będą malowane.Prysnę tylko wyroby narażone na "tlenek żelaza"
Obrazek


Wspornik napawany,tuleja zmieniona i rozwiercona,zmienione i rozwiercone tulejki pod nowe sworznie skrętne.
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
damber
Posty: 2568
Rejestracja: 29 lis 2009, 19:18
Kontakt:

RE: C-328 (1967)

Post autor: damber »

chrapek3011 napisał/a:
damber napisał/a:
Filtr jak nówka wygląda i o to chodzi!
Nawet nówki nie były w połysku.A ten jest PKP.
A jednak niektóre były ;)

http://www.ursus.agroport.pl/foto/c330.jpg
Facebook. old URSUS tractor
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 66
Rejestracja: 09 gru 2013, 14:37

RE: C-328 (1967)

Post autor: kupiec »

Przedni napęd pryśnięty:D
Obrazek
Strasznie to wolno wszystko idzie.....jak ludzie malują w ciągu kilku dni cały traktor?*no*

Powoli zaczynam składać:D
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekCzy dostępne są tulejki tylnego podnośnika do c 328? Chciałbym przed malowaniem wymienić ,czytałem gdzies ze po odpowiednim przecięciu pasują od c 330.
Awatar użytkownika
Pawelc-328-
Posty: 403
Rejestracja: 12 sie 2013, 11:32

RE: C-328 (1967)

Post autor: Pawelc-328- »

Tulejki te same co c-330, nic nie trzeba przecinać, kombinować...
Ale jak kupisz nowy wał, to musisz też kupić nowe ramie.
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 66
Rejestracja: 09 gru 2013, 14:37

RE: C-328 (1967)

Post autor: kupiec »

Uruchomiłem dziś ciapka aby zawrócić i zmienić pozycję w garażu.Przy okazji sprawdziłem czy nie ma wycieku pod głowicy,wymieniana była uszczelki gdyż wydobywały się z pod niej bąbelki powietrza i olej (poprzedni właściciel zastosował miedzianą uszczelkę a śruby można było odkręcić płaskim kluczem).Biorę się za "dupe".Jest wyciek pomiędzy lewą zwolnicą a pochwałą,opona mokra od oleju.Jakies sugestie z skąd ten olej?B)
Wyje coś również z tylu podczas jazdy prawie jak 60-tka:o.Most,zwolennice?

Zapomiałem jeszcze luz na tylnym lewym kole,będę wiedział więcej jak rozbiore.Wstępnie w czym tkwi problem,obudowa zwolennicy ma wyje......y otwor pod łożysko?
SPEC
Posty: 1
Rejestracja: 15 mar 2015, 20:44

RE: C-328 (1967)

Post autor: SPEC »

Witam szanownych Kolegów !

Od kilku dni jestem posiadaczem ładniutkiego Ursusa C-328. Chciałbym z niego zrobić śliczne cacuszko w oryginalnych kolorach.

Proszę o podanie nr lakierów jakimi były one malowane w oryginale.

Pozdro.Maciej
marek_79
Posty: 284
Rejestracja: 09 mar 2014, 21:05

RE: C-328 (1967)

Post autor: marek_79 »

Proszę o pomoc w imieniu kolegi. Gdzie dokładnie na c-328 znajdują się nabijane numery? Czy jest opcja, że nie ma numeru... Czy jest to wyłącznie kwestia upływu lat.
Czeslaw
Posty: 152
Rejestracja: 13 wrz 2011, 23:10

RE: C-328 (1967)

Post autor: Czeslaw »

Blok skrzyni biegow prawa strona pod wspornikiem drazka reakcyjnego.
Trzeba odkrecic 3 sruby, tam jest ten numer.
marek_79
Posty: 284
Rejestracja: 09 mar 2014, 21:05

RE: C-328 (1967)

Post autor: marek_79 »

Dzięki za pomoc. Kolega idzie szukać.
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 66
Rejestracja: 09 gru 2013, 14:37

RE: C-328 (1967)

Post autor: kupiec »

Kupiłem dziś taki oto korek i jakoś nie mogę go dopasować do swojego c 328.W jakich modelach występował i do czego służył?

[URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize ... .jpg[/img][/url]


[urlObrazek][/url]
Roman1313
Posty: 570
Rejestracja: 14 kwie 2010, 23:39

RE: C-328 (1967)

Post autor: Roman1313 »

Dałem do kierownicy odpowiednio mocując zamiast oryginalnego dekielka, w Bizonach takie spotykałem
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 66
Rejestracja: 09 gru 2013, 14:37

RE: C-328 (1967)

Post autor: kupiec »

Witam po dłuższej przerwie.powoli kończę malowanie ursusa potrzebuję szablony żeby zrobic napis na masce URSUS C 328 ktoś coś?
bossmann
Posty: 2158
Rejestracja: 22 paź 2011, 17:59

RE: C-328 (1967)

Post autor: bossmann »

ladnie wygląda. wszysko fajniutko.
Adasiek123
Posty: 438
Rejestracja: 21 sty 2014, 20:13

RE: C-328 (1967)

Post autor: Adasiek123 »

G-kupiec-dobrze widziałem na fotach-przednia belka spawana była(wstawki)?Oby nie była krzywa,chyba że ktoś to tylko wzmocnił profilaktycznie?Pięknie to wygląda ,nie powiem-włożyłeś w to pracy i serca.Oby tak dalej...Mnie czeka remont przedniej osi (luzy na zwrotnicy,szczególnie jednej) w C328 z 65r.Przy okazji może mi ktoś powiedzieć,jak to ma wyglądać,bo nigdy tego nie robiłem:dwie tuleje mosiężne,łożysko oporowe jedno-czy jeszcze coś tam przychodzi?



G-kupiec-dobrze widziałem na fotach-przednia belka spawana była(wstawki)?Oby nie była krzywa,chyba że ktoś to tylko wzmocnił profilaktycznie?Pięknie to wygląda ,nie powiem-włożyłeś w to pracy i serca.Oby tak dalej...Mnie czeka remont przedniej osi (luzy na zwrotnicy,szczególnie jednej) w C328 z 65r.Przy okazji może mi ktoś powiedzieć,jak to ma wyglądać,bo nigdy tego nie robiłem:dwie tuleje mosiężne,łożysko oporowe jedno-czy jeszcze coś tam przychodzi?
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 66
Rejestracja: 09 gru 2013, 14:37

RE: C-328 (1967)

Post autor: kupiec »

Zgadza sie ,przednia os byla spawana gdyż pękła (nie moja robota).Sądzę że powinno trzymać. Niedługo wrzucę nowe fotki ,ciągnik prawie złożony:D Nadal szukam szablonów z napisem na maskę
Adasiek123
Posty: 438
Rejestracja: 21 sty 2014, 20:13

RE: C-328 (1967)

Post autor: Adasiek123 »

Chociaż nie widać na zdjęciu-na pewno demontowaleś zwrotnice?Wiesz więc pewnie jak to powinno wyglądać (zwrotnica)-moje pytanie powyżej.Co do szablonów nie pomogę (mam co prawda oryginalną maskę ,ale napisy są ledwie widoczne,a na pewno są jeszcze oryginalne...
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 66
Rejestracja: 09 gru 2013, 14:37

RE: C-328 (1967)

Post autor: kupiec »

Lożysko oporowe, u mnie jeszcze jakas podkladka dystansowa, poszła,czopy miałem po regeneracji,dokupiłem tulejki , rozwiercic po włożeniu ot tyle:D na koniec nowe kalamitki i smar
sory klawiatura mi pada i brak niektorych znakow
Roman1313
Posty: 570
Rejestracja: 14 kwie 2010, 23:39

RE: C-328 (1967)

Post autor: Roman1313 »

Łożysko oporowe jest jedno, a uszczelnieniem jest wypływający nadmiar smaru choć w orginale są dwie uszczelki filcowe , jedna z dołu zwrotnicy druga z góry pod wąsem. Ja z góry wycinałem z gumy, od dołu nie dawałem. Co dopasujesz twoja inwencja.
Adasiek123
Posty: 438
Rejestracja: 21 sty 2014, 20:13

RE: C-328 (1967)

Post autor: Adasiek123 »

Dobra, dzięki chłopaki.Tuleje najlepiej wrzucić na prasę,czy da się to opanować "bardziej domowym sposobem"?
ODPOWIEDZ