
W tym ciągniku zachowały się w oryginale zbiornik paliwa z "przelotką" na sterowanie żaluzją przy chłodnicy, elementy instalacji elektrycznej w rurce metalowej, filtr powietrza bez szklanego separatora, pochwy półosi z kalamitkami, skrzynia biegów, która jest bez oznaczeń odlewni i z obłym, podwójnym dnem, numer skrzyni biegów 238 i kilka drobniejszych szczegółów. Co bardzo istotne rant w skrzyni biegów, po tej stronie, gdzie ułożony jest rozrusznik, jest nieuszkodzony, co jest kolejnym ważnym elementem skrzyni biegów z 1946 roku. Późniejsze modele skrzyń biegów mają wyszczerbienie dla ułatwienia montażu rozrusznika.
Niestety w trakcie jednego z remontów zamontowano w ciągniku blokator, co wymagało wymiany kosza satelitów, ale na szczęście wraz z Zetorem otrzymałem oryginalny koszt, który właściciel zachował "na wszelki wypadek", więc powrót do oryginału skrzyni, nie sprawi mi większych problemów.
Wkrótce prześlę zdjęcia z remontu. Obecnie Zetor jest na etapie wymiany uszczelnień i demontażu blokatora w skrzyni biegów.