Dzień dobry składam skrzynie biegów w c330 kapitalka wszyskto nowe ze skropolu ale mam problem mianowicie koła zębate 2i 5 biegu występuje stary i nowy typ niestety stary typ dostępny jest tylko z korursa dlatego zakupiłem skropol nowy typ i tutaj problem koła są ukosowane z przeciwnych stron względem starego typu jak odpowiednio założyć koło 2 i 5 na wałek pośredni?
I ogólnie co trzeba zmienić żeby to funkcjonowało jak należy.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Skrzynia biegów c 330 Pilne!
Re: Skrzynia biegów c 330 Pilne!
Oba koła przesuwne na górnym wałku zakładasz dłuższą stroną w stronę sprzęgła. Dodatkowo koło napędzające II i V biegu na dolnym wałku musisz dać dłuższa stroną w kierunku sprzęgła. W starym typie powinna być dłuższa w stronę tylnego mostu. Między kołami napędzającymi II i V a I i IV biegu na dolnym wałku pośrednim powinna być jakaś podkładka, w starym typie jej nie ma. Nie wiem czy też te widełki do zmieniania biegów będa pasować z starego typu do nowego. Może ktoś inny to robił i się wypowie.
Re: Skrzynia biegów c 330 Pilne!
nie lepiej było kupić jeszcze innej marki np. waryńskiego ten sam typ i zobaczyć?.
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 03 lut 2020, 4:40
Re: Skrzynia biegów c 330 Pilne!
Dzięki za pomoc
Nie dało rady zakupić innego producenta wmiare dobrego jakościowo, warynski oryginał Ursus nie ma w ofercie starego typu.
Nie dało rady zakupić innego producenta wmiare dobrego jakościowo, warynski oryginał Ursus nie ma w ofercie starego typu.
-
- Posty: 41
- Rejestracja: 22 sie 2009, 11:05
Re: Skrzynia biegów c 330 Pilne!
Witam serdecznie sory ze się wcinam ale nie chce zaśmiecać nowym tematem .Kupiłem zwykła c 330 z 82 roku i okazało się ze ona jest szybka jak c 330M rozebrałem dekiel od skrzyni biegów i w środku skrzyni wszytko jak w zwykłej 30 w tylnym moście tez wszytko jak w zwykłej 30 zwojnice tez zwykła 30 i dlaczego ona jest szybka jak M czy ktoś już spotkał się z takim przypadkiem ??