Horch Sachsenring '59 - na Warsztacie ERRATA- model H3A

Tutaj relacjonujemy tylko przebieg prac restauracyjnych naszych ciągników i maszyn, a wszelkie porady itd. opisujemy w dziale Porady i wskazówki
Awatar użytkownika
chrapek3011
Posty: 4000
Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44

RE: Horch Sachsenring '59 - na Warsztacie

Post autor: chrapek3011 »

Kontrolki nówki,korbki poznaje,że takie z Trabanta...u nas niestety dawno Trabanty wyginęły i nie ma skąd wyciągnąć.
Awatar użytkownika
drandrzej
Posty: 2016
Rejestracja: 29 paź 2007, 23:28

RE: Horch Sachsenring '59 - na Warsztacie

Post autor: drandrzej »

OK , trzymaj do wyjaśnienia , bedę w Twoich okolicach 15,21,26,27,28 IV , to jakos się zgadamy . w Książkach tez będę - ale nie wiem ktorego z tych dni . korbki moze sie uda ogarnąć - czekam na zdjęcia .

*********************************************************************************
*********************************************************************************


Koledzy potrzebowałbym wiedzy kogoś kto ma jak podpatrzeć jak podłączone jest do powietrza serwo w IFA 50 .
konkretnie w tym serwie jest tak że gniazdo przyczepy zasilane jest wprost z tego urządzenia .

serwo ma 2 wejścia :
jedno z boku - tam gdzie jest wyjście do manometru , a drugie jakby bezposrednio z membrany . numer serwa z pamieci coś 27000 , rok już 1980 - serwo starego typu zakładane masowo do Horcha w AutoWarnapie w Grudziądzu - polska przeróbka mająca na celu uzyskanie porządnych hamulców bo oryginał był bez wspomagania .


pytanie z której strony zasilanie z której gniazdo na przyczepę , bo zapomniałem jak 2 lata wstecz to było podłączone .

katalogi dostałem z IFA-serwis od kolegi ale tam są małe rysunki i nie widzę a wygląda jakby sprzecznie w roznych układach .

poszukuję też gniazda do auta (miękkiego - z zaworem)
ale starego typu , z metalową klapką , najlepiej nówki - leżaka magazynowego - moze ktoś trafi/ma ??
gwint 22x1,5 , typ uszczelnienia najlepiej czołowe na uszczelkę , jka nie to na teflon skręcę . chinolki mam w zasięgu ale wolałbym cos z tamtych lat ...
Awatar użytkownika
Ursus
Posty: 12802
Rejestracja: 16 cze 2006, 11:31
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

RE: Horch Sachsenring '59 - na Warsztacie

Post autor: Ursus »

Tak przypadkiem trafiłem i pomyślałem, że może Ci się przyda namiar?

http://allegro.pl/nowe-lampy-wartburg-3 ... 51970.html
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
Awatar użytkownika
Bolszewik
Posty: 5019
Rejestracja: 29 mar 2008, 18:12

RE: Horch Sachsenring '59 - na Warsztacie

Post autor: Bolszewik »

Jeśli takie same są w Multicarze M-25 to mogę Ci dać za flaszkę *flower*
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale po polsku.
T-25
bolszewik@retrotraktor.pl
Awatar użytkownika
drandrzej
Posty: 2016
Rejestracja: 29 paź 2007, 23:28

RE: Horch Sachsenring '59 - na Warsztacie

Post autor: drandrzej »

POSZUKUUJĘ :


tylnych śwateł DDR - musze zmajstrowac belkę ze światłami na pojazd holowany

trójkata swiecącego na żółto - takiego jak w starych niemieckich ciezarówkach - oznaczającego ciągniecie czegos za sobą (Horch jest zarejestrowany na pojazd specjalny-przewoźny warsztat - musi miec wszelkie akcesoria z tamtych lat ... )

pomysłu jakby tu zmajstrować cos w rodzaju przewoźnej rampy w postaci przyczepki :
odpinam, rozkladam , wjeżdżam sobie bombajem , zdejmuje , znikam *yes*
rampa powinna podjechac pod skrzynie nieco , po wjechaniu gdy skrzynia siadzie - mus dac się trochę opuścić żeby odpiąć i odjechać



podłoga Horcha ma 130 cm od gleby , wysoko , więc długośc rampy po rozłożeniu powinna być 4-4,5 metra , najlepiej jakby składała się na pół na płaską podłogę to jeszcze coś na tym przywlokę ;)
ODPOWIEDZ