Strona 1 z 1
					
				Oś przednia, zwrotnice zetor 3011
				: 24 lip 2023, 14:40
				autor: pawelp1320
				Witam, odwlekałem temat osi przedniej w swoim zetorku ale przyszedł czas i na to. Jest spory luz na sworzniach w zwrotnicach, ciężko się kręci kierownicą mimo wymiany zestawu w kolumnie. Ale jest taki problem że kiedyś coś zacząłem grzebać przy zwrotnicach i nie mogłem dostać części w żadnym sklepie w pobliżu. Może przerabiał ktoś ten temat i podpowie coś w tym temacie? Albo może zna ktoś linki z czeskich stron do potrzebnych części żeby to zregenerować? 
Myślałem też czy nie zamienić całej osi przedniej na oś z naszego ursusa 4011. Ale wolałbym zostać przy oryginale jeśli się uda.
			 
			
					
				Re: Oś przednia, zwrotnice zetor 3011
				: 25 lip 2023, 9:19
				autor: szubinska
				Masz resorowane zwrotnice ?
			 
			
					
				Re: Oś przednia, zwrotnice zetor 3011
				: 25 lip 2023, 9:30
				autor: Ursus
				Tulejki zwrotnic nie jestem pewny czy nie podpasujesz C-330. Ale nawet jak nie to można kupić wg wymiaru wiele rozmiarów - szukaj choćby na Allegro. Sworzeń osi i tulejki te same co C-4011. 
Z czym masz tam jeszcze problem? Napisz szerzej.
			 
			
					
				Re: Oś przednia, zwrotnice zetor 3011
				: 25 lip 2023, 12:55
				autor: pawelp1320
				szubinska pisze: ↑25 lip 2023, 9:19
Masz resorowane zwrotnice ?
 
Nie są resorowane.
 
			 
			
					
				Re: Oś przednia, zwrotnice zetor 3011
				: 25 lip 2023, 12:58
				autor: pawelp1320
				Ursus pisze: ↑25 lip 2023, 9:30
Tulejki zwrotnic nie jestem pewny czy nie podpasujesz C-330. Ale nawet jak nie to można kupić wg wymiaru wiele rozmiarów - szukaj choćby na Allegro. Sworzeń osi i tulejki te same co C-4011. 
Z czym masz tam jeszcze problem? Napisz szerzej.
 
Ogólnie to nie jestem pewien czy tam ktoś nie grzebał wcześniej. Bo w majorku powinno iść łożysko, sworzeń osi, 2 tulejki mosiężne albo z tworzywa i pierścień oporowy? I chyba tyle?
 
			 
			
					
				Re: Oś przednia, zwrotnice zetor 3011
				: 25 lip 2023, 16:04
				autor: Martek
				
Ogólnie to nie jestem pewien czy tam ktoś nie grzebał wcześniej. Bo w majorku powinno iść łożysko, sworzeń osi, 2 tulejki mosiężne albo z tworzywa i pierścień oporowy? I chyba tyle?
[/quote]
 
To z czym masz problem? 

  ktorej części nie ma w Polsce?