Wladymirec T-25

Wszystko o ciągnikach z ZSRR
GregBeatz
Posty: 4
Rejestracja: 30 wrz 2023, 13:10

Wladymirec T-25

Post autor: GregBeatz »

Witam.
Mam kilka hekratków ziemi, uprawiam głównie warzywa itp, nigdy nie miałem ciągnika zawsze do prac kogoś wynajmowałem, jednak w tym roku kupiłem Władymirca T-25 i postanowiłem robić całość samemu. Nie mam zbyt dużego doświadczenia z ciągnikami, dziś bronowałem kawałek jakieś pół hektara, po jakichś 40 minutach pracy gdy zjeżdżałem z górki na dol pola ciągnik nagle zgasł i nie chciał już odpalić, próbowałem aż padł akumulator. Poszedłem po drugi aku, wróciłem za jakieś pół godz, odkręciłem korek wlewu paliwa i z ledwa bieda ale zagadał, po pewnym czasie zaczął już reagować na gaz wszedł na obroty i bez problemów dojechałem do domu. Czy przyczyna mogła być zbyt mała ilość paliwa w zbiorniku? Było tam jakieś 8 litrów, może na górce przestał dostawać paliwo czy to nie wchodzi w grę? Teraz odpala normalnie ale nie wiem jak byłoby gdybym popracował z godzinkę, trochę mnie to martwi bo nie mam pojęcia co mogło być przyczyna.
pawlowski9
Posty: 15
Rejestracja: 15 kwie 2022, 22:37

Re: Wladymirec T-25

Post autor: pawlowski9 »

Witam.
Nie jestem tu co prawda częstym gościem i nie mam za wielkiego doświadczenia z ciągnikami ale proponuję wymienić filtry paliwa i odpowietrzyć układ paliwowy.
Martek
Posty: 366
Rejestracja: 25 sie 2022, 10:51

Re: Wladymirec T-25

Post autor: Martek »

Po kupnie ciagnika trzeba wymienic wszystkie filtry i oleje. Zrobiles to?
8l? Zatankuj do pelna.
Awatar użytkownika
pop
Posty: 783
Rejestracja: 04 lis 2011, 19:23

Re: Wladymirec T-25

Post autor: pop »

O władymircu na tym forum napisano już praktycznie o wszystkim,a najwięcej o prawie wszystkich problemach "paliwowych".To bardzo wdzięczny traktor,trzeba tylko minimalnie o niego zadbać.
GregBeatz
Posty: 4
Rejestracja: 30 wrz 2023, 13:10

Re: Wladymirec T-25

Post autor: GregBeatz »