Problem z pompą paliwa
- S 60 bombaj
- Posty: 91
- Rejestracja: 21 lis 2009, 20:48
Problem z pompą paliwa
Witam wszystkich którzy interesują się starymi silnikami.Mam takie pytanie jak naprawić pompę paliwa z silnika S 60(problem tkwi w tym że pompa nie ma ciśnienia podaje za małe ciśnienie do wtryskiwacza co jest efektem silnego kopcenia z rury wydechowej i silnik po prostu zalewa.)Ja jestem w tym laikiem i proszę o pomoc co z tym mogę uczynić czy mam wymienić całą pompę czy co i gdzie w ogóle można dostać taką kupić bo to raczej antyk?Proszę o pomoc.Pozdrawiam:):)
RE: Problem z pompą paliwa
Napisz lepiej w dziale Silniki Stacjonarne bo sprawa jest o silnik nie ma znaczenia czy stoi na wózku czy jest zamontowany gdzie indziej.
Drandrzej ma chyba taki silnik.
Drandrzej ma chyba taki silnik.
- MarekSkansen
- Posty: 73
- Rejestracja: 27 sie 2008, 9:37
RE: Problem z pompą paliwa
Sekcja pasuje od pompy do esa 320 możesz ją dostać jak będziesz miał problem to ci to mogę załatwić
- S 60 bombaj
- Posty: 91
- Rejestracja: 21 lis 2009, 20:48
RE: Problem z pompą paliwa
A gdzie to dostał bym kupić
RE: Problem z pompą paliwa
Najlepiej jest do nich zadzwonić: 033-876-22-93 albo wysłać e-mail: centrumhandlowe@andoria-mot.com.pl
Jak zamówisz, wyślą ci kurierem, za przesłaniem. Producentem elementów tłoczących do "esów" jest chyba WUZETEM, można też tam "uderzyć", wiem, że w Tarnowie jest jakiś magazyn, hurtownia, firma, wytwórnia, mniejsza o to, stamtąd ściągają też sekcje do pomp.
Jak zamówisz, wyślą ci kurierem, za przesłaniem. Producentem elementów tłoczących do "esów" jest chyba WUZETEM, można też tam "uderzyć", wiem, że w Tarnowie jest jakiś magazyn, hurtownia, firma, wytwórnia, mniejsza o to, stamtąd ściągają też sekcje do pomp.
- S 60 bombaj
- Posty: 91
- Rejestracja: 21 lis 2009, 20:48
RE: Problem z pompą paliwa
Ok sprawdzę ten adres tej strony serdecznie dziękuję.Pozdrawiam
- MarekSkansen
- Posty: 73
- Rejestracja: 27 sie 2008, 9:37
RE: Problem z pompą paliwa
Piotrków Trybunalski był producentem pomp do wszystkich esów jak będziesz miał problem to załatwimy sprawę .
- S 60 bombaj
- Posty: 91
- Rejestracja: 21 lis 2009, 20:48
RE: Problem z pompą paliwa
Ok jak by coś to się odezwę,a taką pompę można jakoś naprawić czy to są pompy jedno razowe ?
RE: Problem z pompą paliwa
Jak kadłub pompy jest dobry, to można naprawić poprzez wymiane elementu tłoczącego (sekcji), zaworku ciśnieniowego.
- S 60 bombaj
- Posty: 91
- Rejestracja: 21 lis 2009, 20:48
RE: Problem z pompą paliwa
Tak kadłub jest dobry,a gdzie dostane kupić taką sekcję teko elemętu tłoczącego?
RE: Problem z pompą paliwa
Wyżej sa namiary do Andori, z tego co stwierdził Marek, element pasuje od S-320. Mozesz spróbowac napisać do Tarnowa, ale nie pamietam nazwy tego zakładu, z tym, że w zakładach produkujących skecje najlepiej jest znać model, pod wieczór sprawdze czy nie mam w książkach modelu, jak coś dam znać.
P.S. Pamietąj, żeby nie kupować części ze wschodu, indjskich, chińskich, kosztują taniej, ale ja się już kilka razy na tym przejechałem. Są poprostu wykonane z gorszych materiałów, dla porównania końcówka wtryskiwacza do 1 HC 102: polska - 45 zł (WUZETEM), 20 zł - indyjska (indyjska rozpylała przez 1 rok, polska działa bez zarzutu już 1,5 roku. Tak samo jest ze wszystkimi innymi częsciami.
P.S. Pamietąj, żeby nie kupować części ze wschodu, indjskich, chińskich, kosztują taniej, ale ja się już kilka razy na tym przejechałem. Są poprostu wykonane z gorszych materiałów, dla porównania końcówka wtryskiwacza do 1 HC 102: polska - 45 zł (WUZETEM), 20 zł - indyjska (indyjska rozpylała przez 1 rok, polska działa bez zarzutu już 1,5 roku. Tak samo jest ze wszystkimi innymi częsciami.
- S 60 bombaj
- Posty: 91
- Rejestracja: 21 lis 2009, 20:48
RE: Problem z pompą paliwa
Tak z tym to się zgodzę na 100% już się tak samo przekonałem czekam do wieczór a do Andrychowa napiszę .Pozdrawiam
RE: Problem z pompą paliwa
Przeprasza, ale nie mogę znaleźć tej pmpy w tabeli.
- S 60 bombaj
- Posty: 91
- Rejestracja: 21 lis 2009, 20:48
RE: Problem z pompą paliwa
O to nie dobrze a może mi Pan powiedzieć jak się nazywają fachowo te sekcje do tej pompy paliwa bo na stronie z Andrychowa jest tam kilka części do tej pompy tylko nie wiem które to mają byćPozdrawiam
RE: Problem z pompą paliwa
Poszukaj w ich sklepie:
http://www.sklep.andoria-mot.com.pl/
Jeśli pompa jest taka sama to możesz kupić ostatecznie całą:
http://www.sklep.andoria-mot.com.pl/?pi ... _pageNo=19
http://www.sklep.andoria-mot.com.pl/
Jeśli pompa jest taka sama to możesz kupić ostatecznie całą:
http://www.sklep.andoria-mot.com.pl/?pi ... _pageNo=19
RE: Problem z pompą paliwa
http://sklep.andoria-mot.pl/?pid=produc ... ocid=11860
Odrazu dobrze byłoby wymienić sprężyne i zawór ciśnieniowy. Co to zamawiania, to bardziej polecam przez e-mail. Szybciej i bezpieczniej, kilka osób już narzekało na ten sklep. Dobrze by było oddać jeszcze wtrysk do sprawdzenia, ew. wymiany końcówki.
P.S. Prosiłbym bez Pana:)
Odrazu dobrze byłoby wymienić sprężyne i zawór ciśnieniowy. Co to zamawiania, to bardziej polecam przez e-mail. Szybciej i bezpieczniej, kilka osób już narzekało na ten sklep. Dobrze by było oddać jeszcze wtrysk do sprawdzenia, ew. wymiany końcówki.
P.S. Prosiłbym bez Pana:)
- S 60 bombaj
- Posty: 91
- Rejestracja: 21 lis 2009, 20:48
RE: Problem z pompą paliwa
Końcówka wtrysku już jest wymieniona a cały wtryskiwacz już sprawdzony i ustawiony.Pozdrawiam:)
RE: Problem z pompą paliwa
Dobre wieściB)B)B)
Wczoraj jeszcze raz przekopałem książki wieczorem i znalazłem:D Otóż pompy w S60 i S320 są identyczne:
- Oznaczenie elementu tłoczącego: A505-2z
- Średnica tłoka e. tłoczącego: 8,0 mm
- Skok krawędzi sterującej e. tłoczącego: 20 mm
- Oznaczenie zaworu tłoczącego: A505-3z
- Średnica i skok grzybka zaworu: 6/1,73
- Objętośc odciążenia: 50 mm^3
Książka to poradnik użytkownik cz.II "Aparatura paliwowa silników wysokoprężnych - NAPRAWA" Wydawnictwa Komunikacji Łączności Warszawa 1978 (str. 69)
Wczoraj jeszcze raz przekopałem książki wieczorem i znalazłem:D Otóż pompy w S60 i S320 są identyczne:
- Oznaczenie elementu tłoczącego: A505-2z
- Średnica tłoka e. tłoczącego: 8,0 mm
- Skok krawędzi sterującej e. tłoczącego: 20 mm
- Oznaczenie zaworu tłoczącego: A505-3z
- Średnica i skok grzybka zaworu: 6/1,73
- Objętośc odciążenia: 50 mm^3
Książka to poradnik użytkownik cz.II "Aparatura paliwowa silników wysokoprężnych - NAPRAWA" Wydawnictwa Komunikacji Łączności Warszawa 1978 (str. 69)
- Jacek ze Skansena
- Posty: 2797
- Rejestracja: 17 paź 2006, 11:22
RE: Problem z pompą paliwa
Hubert wydaje mi się, że nie są takie same.