problem z m 22 multicar IFA SAM
RE: problem z m 22 multicar IFA SAM
Wiec jeszcze raz Bolszewik jak już pisałem wcześniej tak zrobiłem jak piszesz i nic wszystko odpiowietrzone paliwo nowe uszlachetniacz jest dolany i kicha !!!
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f0b ... f63d8.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/689 ... 815ef.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/497 ... 86be.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/507 ... fec02.html
tu tkwi problem !!!!
do czego te dinksy służą i jak je ustawić !!!!
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f0b ... f63d8.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/689 ... 815ef.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/497 ... 86be.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/507 ... fec02.html
tu tkwi problem !!!!
do czego te dinksy służą i jak je ustawić !!!!
RE: problem z m 22 multicar IFA SAM
Witam
Co to za element nie wiem. Nie sięgałem tak daleko w budowę pompy w 2kvd. Pytaj Szczepana. Ma w palcu ten silnik gmerał nie raz. Moim zdaniem jeśli tylko po paru minutach silnik pracuje normalnie tzn już wchodzi na obroty to nie ma co gmerać. Ja jak swojego rs-a odpalę daje mu kilka minut zimą z 15 na to aby się rozgrzał. Jeśli ktokolwiek miał styczność z mechaniką to wie doskonale jak silnik diesla brzmi na wielkim mrozie a jak w pogodne dni np latem. Tylko niemądrzy zaraz po odpaleniu w takich temp. pracują (zwiększają obroty silnika) Pozostawienie silnika do małej rozgrzewki na pewno wpływa na jego żywotność. Mój pełną moc uzyskuje dopiero po jakiś 30 minutach pracy silnika w czym 10 jazdy. Nigdy go nie forsuję na "rozgrzewce" później dopiero "głębszy" gaz i w zaspy. Pozdrawiam.
Co to za element nie wiem. Nie sięgałem tak daleko w budowę pompy w 2kvd. Pytaj Szczepana. Ma w palcu ten silnik gmerał nie raz. Moim zdaniem jeśli tylko po paru minutach silnik pracuje normalnie tzn już wchodzi na obroty to nie ma co gmerać. Ja jak swojego rs-a odpalę daje mu kilka minut zimą z 15 na to aby się rozgrzał. Jeśli ktokolwiek miał styczność z mechaniką to wie doskonale jak silnik diesla brzmi na wielkim mrozie a jak w pogodne dni np latem. Tylko niemądrzy zaraz po odpaleniu w takich temp. pracują (zwiększają obroty silnika) Pozostawienie silnika do małej rozgrzewki na pewno wpływa na jego żywotność. Mój pełną moc uzyskuje dopiero po jakiś 30 minutach pracy silnika w czym 10 jazdy. Nigdy go nie forsuję na "rozgrzewce" później dopiero "głębszy" gaz i w zaspy. Pozdrawiam.
RE: problem z m 22 multicar IFA SAM
Masz zupełna racje !!!! też tak robie !!! daje mu swobodnie złapac temperature !!!
tu chodzi oto ze chociaż bym chciał to przy wciśnietym pedale gazu on i tak bedzie tylko pyrkał tak przaz jakis czas do 2-3 min a to juz nie jest normalne
PRAWDA ?
JAK ODNAJDE SZCZEPANA?
tu chodzi oto ze chociaż bym chciał to przy wciśnietym pedale gazu on i tak bedzie tylko pyrkał tak przaz jakis czas do 2-3 min a to juz nie jest normalne
PRAWDA ?
JAK ODNAJDE SZCZEPANA?
- Szczepan-1990
- Posty: 628
- Rejestracja: 22 sty 2007, 13:46
RE: problem z m 22 multicar IFA SAM
To Szczepan odnalazł Ciebie.
Witam przede wszystkim.
Widzę w czym tkwi problem. Ten element <regulator mianowicie> wyciągnąłeś z pompy bez problemów czy wyhaczyłeś go ze środka? Mniej więcej tak jak haczyk z ryby podczas wędkownia
Witam przede wszystkim.
Widzę w czym tkwi problem. Ten element <regulator mianowicie> wyciągnąłeś z pompy bez problemów czy wyhaczyłeś go ze środka? Mniej więcej tak jak haczyk z ryby podczas wędkownia
RE: problem z m 22 multicar IFA SAM
wITAM SERDECZNIE !!!
dokładnie tak jak piszesz tz wychaczyłem i jeszcze jedno gdy załozyłam z powrotem to pierwzsy raz odpalanie było łatwiejsze !!! tz odrazu reagował na pedał gazu
dokładnie tak jak piszesz tz wychaczyłem i jeszcze jedno gdy załozyłam z powrotem to pierwzsy raz odpalanie było łatwiejsze !!! tz odrazu reagował na pedał gazu
- Szczepan-1990
- Posty: 628
- Rejestracja: 22 sty 2007, 13:46
RE: problem z m 22 multicar IFA SAM
Szczerze mówiąc raz tylko grzebałem przy tej pompie wtryskowej. Objawy były niemal że identyczne, tyle że po wciśnięciu gazu w podłogę kopcił tylko nieco ciemniej. Zatem. Ten element z tego co się orientuję ma za zadanie regulację obrotów regulatora odśrodkowego. Też to wyhaczałem pamiętam, wsadziłem z powrotem-pracował dalej podobnie. Jednakże problem tkwił w pękniętej uszczelce pod komorą filtra paliwa-tamtędy się zapowietrzał, dlatego były problemy z wkręcaniem się na obroty. Ku mojemu zdziwieniu silnik palił dobrze.
Reasumując co trzeba zrobić. Pompę wtryskową złóż, odpowietrz dobrze układ poluzowując przewody przy wtryskach, przepompuj dobrze cały układ, sprawdź szczelność przy filtrze paliwa-daję głowę że znajdziemy tam zagadkową substancję o składzie H2O.
Mój o dziwo przy -19* o godzinie 8 rano zapalił bez większych problemów
Reasumując co trzeba zrobić. Pompę wtryskową złóż, odpowietrz dobrze układ poluzowując przewody przy wtryskach, przepompuj dobrze cały układ, sprawdź szczelność przy filtrze paliwa-daję głowę że znajdziemy tam zagadkową substancję o składzie H2O.
Mój o dziwo przy -19* o godzinie 8 rano zapalił bez większych problemów
RE: problem z m 22 multicar IFA SAM
tak zrobie !!!! dzieki piekne !!! napisze jutro o wynikach pozdrawiam serdecznie
- Szczepan-1990
- Posty: 628
- Rejestracja: 22 sty 2007, 13:46
RE: problem z m 22 multicar IFA SAM
Uszlachetniacze i dobre paliwa odgrywają znaczącą i kluczową rolę przy starcie silnika jednakże jeśli są cząsteczki wody, praktycznie już lodu-denaturaty, inne wynalazki ludzkosci niestety nie pomogą. Trzeba czyścić układ, sprawdzić szczelność o co najtrudniej przy minusowych temperaturach i zgęstniałym paliwie.
Pozdrowienia
Pozdrowienia
RE: problem z m 22 multicar IFA SAM
No więc tak - tak jak radził SZCZEPAN tak zrobiłem -12 i wziołem sie za sprawdzanie szczelnosci przelałem cały układ i dawaj za odpalanie !! zapalił dość szybko lecz obroty w dalszym ciągu niskie . nie czekałem az sie rozgrzeje tylko zaraz wykreciłem regulator !!!! postanowiłem wkręcic tą małą sróbke na regulatorze o 1.5 obrotów - załozyłem i o dziwo POPRAWA ZNACZNA !!! JEST JUZ DOŚĆ DOBRZE na razie tak zostawiłem bo z mrozem nie wygrasz . więc tu jest pies pogrzebany !! jutro jeszcze troszke dokręce i napisze jak sie sprawy mają .
a cha SZCZEPAN a może wiesz co to jest ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f0b ... f63d8.html
próbowałem to wykręcic ale sie nie da wychodzi 5 mm i cos blokuje wiec dałem za wygrana
a cha SZCZEPAN a może wiesz co to jest ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f0b ... f63d8.html
próbowałem to wykręcic ale sie nie da wychodzi 5 mm i cos blokuje wiec dałem za wygrana
RE: problem z m 22 multicar IFA SAM
Witam
Mam silnik 2kvd i mam problem z odpaleniem rozrusznik kreci dym leci raz z jednego tłumika raz z drugiego czasem z dwóch. Ma ktos moze jakas instrukcje od tego silnika? A moze ktos mi powie taki kranik jest patrzac od strony wiatraka mozna go krcic w prawo i w lewo
A czy ten silnik ma jakis odpręznik ?
Mam silnik 2kvd i mam problem z odpaleniem rozrusznik kreci dym leci raz z jednego tłumika raz z drugiego czasem z dwóch. Ma ktos moze jakas instrukcje od tego silnika? A moze ktos mi powie taki kranik jest patrzac od strony wiatraka mozna go krcic w prawo i w lewo
A czy ten silnik ma jakis odpręznik ?
RE: problem z m 22 multicar IFA SAM
Odprężnika nie ma. Do pomocy w odpaleniu jest przycisk na pompie zwiększający dawkę paliwa. Daj zdjęcie tego kranika bo nie kojarzę o co chodzi.I jeszcze zdjęcie lub typ silnika bo pisze a nie wiem czy mówimy o tym samym silniku.Tutaj koledze musi pomóc ktoś od rs-ów bo to silnik v a nie takie jak moje ify.