Wyciek oleju silnikowego z pompy wtryskowej w S 320

Wszystko o stacjonarnych silnikach rolniczych
Awatar użytkownika
PawOs
Posty: 58
Rejestracja: 20 lut 2011, 18:39

Wyciek oleju silnikowego z pompy wtryskowej w S 320

Post autor: PawOs »

Nie jestem mechanikiem a też silnik przy moim Samie nie pierwszej młodości i byle kto nie będzie mógł ustalić przyczyny usterki.
Do rzeczy, po wypchaniu zaślepek w głowicy przez lód dostała się woda do silnika i pojawił się wyciek oleju przez otwór w pompie w którym widać jak pracuje tłoczek. Głowicę naprawiłem, zalałem nowym olejem ale wyciek na wysokich obrotach pojawia się nadal. Stan oleju pomiędzy kreskami w połowie, filtr oleju wyczyszczony był, woda się nie dostaje, kompresji nie mierzyłem ale nie ma przedmuchu przez uszczelkę. Proszę o pytania lub propozycje co sprawdzić.

Edit:
Widzę że to ciężki orzech do zgryzienia nie tylko dla mnie. Z obawy że źle zostałem zrozumiany to podam link do filmiku z tym silnikiem. Stan z przed remontu.
Najbardziej cieknie z tego elementu który reguluje dawkę paliwa.

http://www.przeklej.pl/plik/sam-avi-0026qk4c37tb
Awatar użytkownika
Bolszewik
Posty: 4850
Rejestracja: 29 mar 2008, 18:12

RE: Wyciek oleju silnikowego z pompy wtryskowej w S 320

Post autor: Bolszewik »

Odkręć pompę wtryskową, tam powinien być jakiś uszczelniacz.

Chyba że jest w pokrywie rozrządu, ale tak czy inaczej pompę musisz zdemontować.

Jeśli kiepsko czujesz się w mechanice to raczej kogoś poproś o pomoc. Po co masz się uczyć na swoich błędach.
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale po polsku.
T-25
bolszewik@retrotraktor.pl
Awatar użytkownika
PawOs
Posty: 58
Rejestracja: 20 lut 2011, 18:39

RE: Wyciek oleju silnikowego z pompy wtryskowej w S 320

Post autor: PawOs »

Najgorsze że nie widzę tam żadnego uszczelniacza. Mam książkę serwisową i katalog części i jakoś brak mi koncepcji.

http://obrazki.elektroda.net/14_1268443443.jpg