RE: Na wysokich obrotach ...

Wszystko o naszych Ursusach
Awatar użytkownika
marek
Posty: 1667
Rejestracja: 22 gru 2009, 22:06

RE: Na wysokich obrotach ...

Post autor: marek »

Pewnie zacięła się listwa w pompie wtryskowej,lub regulator obrotów.Przyczyny szukaj w pompie wtryskowej.Zakładam że cięgna gazu są swobodne ,a nie zablokowane.A co to za traktor?
Awatar użytkownika
papiszon
Posty: 511
Rejestracja: 08 lis 2010, 21:10

RE: Na wysokich obrotach ...

Post autor: papiszon »

To tylko i wyłącznie wina regulatora. Po tylu latach nieużywania mogło coś się zaciąć (listwa, ciężarki), a może rozpięte połączenie listwy z dźwignią regulatora.
Awatar użytkownika
marek
Posty: 1667
Rejestracja: 22 gru 2009, 22:06

RE: Na wysokich obrotach ...

Post autor: marek »

Przed rozebraniem spróbuj podgrzać palnikiem regulator i lekko popukać .Może coś ,,puści"jak się olej rozgrzeje.Zobacz czy w ogóle jest olej ,bo może być tam sucho i mechanizmy zamiast pracować stoją.
Awatar użytkownika
papiszon
Posty: 511
Rejestracja: 08 lis 2010, 21:10

RE: Na wysokich obrotach ...

Post autor: papiszon »

Regulator obrotów jest przy pompie wtryskowej. Dokładnie z tyłu pompy, taka okrągła (mniej więcej) obudowa. A o jakim regulatorze mówisz, że jest w kabinie , jest w mim olej i dźwignia regulacji?Rysunek pompy mogę Ci przesłać na PW lub e-maila.
ODPOWIEDZ