Ta śruba jest do ustawienia kąta początku wtrysku paliwa.
Tutaj masz opisane jak ustawić kąt początku tłoczenia paliwa.
http://www.retrotraktor.pl/forum/viewth ... wstart=280
Nie bawił się czasem ze sekcją w pompie?*hilarious*
RE: Brak paliwa na wtrysku (S301D)
RE: Brak paliwa na wtrysku (S301D)
Według katalogu jest to opisane jako śruba odpowietrzająca ale ja nigdy nią nie odpowietrzałem pompy tylko tą zaznaczoną na czerwono.
Jedyne co pamiętam że ta śruba którą zaznaczyłeś na biło u mnie była przewiercona w środku przez gwint w kształcie litery L.
Jedyną rzeczą jeszcze jest że mógł się zepsuć zawór jednostronnego przepływu jeżeli on nie będzie działał to na wtrysk nie będzie odpowiedniego ciśnienia.
Jedyne co pamiętam że ta śruba którą zaznaczyłeś na biło u mnie była przewiercona w środku przez gwint w kształcie litery L.
Jedyną rzeczą jeszcze jest że mógł się zepsuć zawór jednostronnego przepływu jeżeli on nie będzie działał to na wtrysk nie będzie odpowiedniego ciśnienia.
RE: Brak paliwa na wtrysku (S301D)
ja ta srubą odpowietrzam pompę i musi być ona dokrecona to ejst holenderek
RE: Brak paliwa na wtrysku (S301D)
Ja kupowałem sekcje i ten zaworek wraz z taką specjalną podkładką uszczelniającą w Andrychowie.
RE: Brak paliwa na wtrysku (S301D)
To_ustaw_sobie _ kąt_wtrysku_po wyżej_masz_link_jak_ustawić_kąt_wtrysku.