T-25 Władimirec - różne problemy
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
To jest wlew oleju do pompy.
O ile dobrze pamiętam co jakiś czas trzeba spuszczać nadmiar.
O ile dobrze pamiętam co jakiś czas trzeba spuszczać nadmiar.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Jak z tego leci ropa... To jak tam może być wlew oleju?*sarcasm* A jak coś to jak to spuścić??
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Widocznie pompa już swoje wychodziła,i zamiast oleju już sie do niej dostaje ropa.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
No bo to jest pompa paliwa to chyba powinna być tam ropa a nie olej...
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Po pierwsze nie waż się tego tykać.
Po drugie jeśli się leje to znaczy że trzeba pompę zwieźć do regulacji na zakład lub zawołać kogoś kto się na tym zna. Broń boże "ciotecznego szwagra" który za stodołą niczym MacGyver potrafi zrobić z grabi helikopter.
Tam jest śruba regulacji dawki paliwa, o ile się nie mylę.
Po drugie jeśli się leje to znaczy że trzeba pompę zwieźć do regulacji na zakład lub zawołać kogoś kto się na tym zna. Broń boże "ciotecznego szwagra" który za stodołą niczym MacGyver potrafi zrobić z grabi helikopter.
Tam jest śruba regulacji dawki paliwa, o ile się nie mylę.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Dobra to nie będę tego sam ruszał, Już mnie korciło wczoraj ale nie mogłem żadnych śrubek ruszyć *annoy*
A mam jeszcze pytanie co do blokady mostu. Gdy wczoraj orałem podniosłem się na pługu (1blok) no i zaczęło kręcić się jedno kolo no i w tym momencie wcisnąłem blokadę ale nie weszła ona cała, tak z polowe. No i nic koło nadal kręciło się jedno a było tylko słychać takie zgrzytanie jak na tryby nie chciało wejść. Zrobiłem tak samo tylko najpierw blokadę a potem bieg i nadal nic nie było. Jaka może być przyczyna?
A mam jeszcze pytanie co do blokady mostu. Gdy wczoraj orałem podniosłem się na pługu (1blok) no i zaczęło kręcić się jedno kolo no i w tym momencie wcisnąłem blokadę ale nie weszła ona cała, tak z polowe. No i nic koło nadal kręciło się jedno a było tylko słychać takie zgrzytanie jak na tryby nie chciało wejść. Zrobiłem tak samo tylko najpierw blokadę a potem bieg i nadal nic nie było. Jaka może być przyczyna?
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Blokadę włącza się i wyłącza ze sprzęgłem. Nie zawsze wskakuje za pierwszym razem. Jeśli notorycznie nie wskakuje to znaczy że cięgło jest źle ustawione lub jakiś problem w środku.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
A u ciebie ta blokada wchodzi do końca?
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Wchodzi że tak powiem na dwa razy. Tzn. wciska się gdzieś do połowy i nic się nie dzieje potem słychać i czuć pod stopą łagodne "klik" i blokada załapuje.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Ok a jak załapie to trzeba trzymać cały czas nie?? Popróbuję jeszcze kiedyś ją włączyć, może zaskoczy *tongue*
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Z moich obserwacji wychodzi że łatwiej ją załączyć bez sprzęgła i wchodzi bez żadnego zgrzytu no ale wyłączyć to ze sprzęgłem bo potrafi nie zawsze wyskoczyć i można się przejechać prosto
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Ja zawsze jak czuję że tracę przyczepność np przy orce to spuszczam go z gazu i bez sprzęgła załączam na 2 razy tak jak pisze Bolszewik i potem gaz a jak chcę wyłączyć to bez żadnego problemu odskakuje. Kolego Witek2010 może Ci się sprężyna od blokady wyrobiła??
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
No czasem potrafi nie wyskoczyć ale zwykle pod obciążeniem tak na pusto wyskakuje. Możliwe że sprężyna ma dość ale nic nie jest wieczne, 30 lat skrzynia nie rozbierana to i tak dobry wynik
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Ja zawsze załączam ze sprzęgłem i zwykle wyłączam na sprzęgle. A używam jej jedynie zima przy odśnieżaniu jak wrąbie się za bardzo w zaspę. W innych przypadkach nigdy nie używałem blokady.
Raczej trzeba włączać blokadę na sprzęgle bo to przecież blokuje dyfer więc jeśli włączy się w czasie ruchu to drobne mogą się posypać z satelite.
Raczej trzeba włączać blokadę na sprzęgle bo to przecież blokuje dyfer więc jeśli włączy się w czasie ruchu to drobne mogą się posypać z satelite.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Nikt nie włącza blokady przy 25 km/h tylko ja załączam na 1 prawie jak się ciągnik zatrzymuje.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Dobra włączałem tą blokadę no i zaskoczyła tak na krótko i znowu puściła, i tak kilka razy. Co może być przyczyną że nie trzyma cały czas?
Mam kolejne pytanie. Co to jest?
Wiem że jest tam nadmuch do kabiny, ale po co jest tam olej prowadzony z rozdzielacza to nie wiem. Może mi ktoś to wytłumaczyć? *yes*
Mam kolejne pytanie. Co to jest?
Wiem że jest tam nadmuch do kabiny, ale po co jest tam olej prowadzony z rozdzielacza to nie wiem. Może mi ktoś to wytłumaczyć? *yes*
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
O kurde .... *flower*
Pierwszy raz to widzę, to jest nagrzewnica olejowa !
Specjalny dławik powodował że płynący olej nagrzewał się, wydzielające się ciepłp było wentylatorem kierowane na szybę przednią.
Nie wiem na ile było to skuteczne, choć raczej na pewno niezbyt ekonomiczne. Zwykle stosowano rurę która doprowadzała powietrze ogrzane na cylindrach do kabiny.
Ta nagrzewnica to jednak oryginalne rozwiązanie rosyjskie. Za nic tego nie niszcz ani nie wyrzucaj bo to rzadkość !
Sądzę jednak że użytkowanie tego w zimie nie jest najlepszym pomysłem szkoda pompy oleju, a użytkowanie jednocześnie nagrzewnicy i układu hydraulicznego może być problematyczne.
Pierwszy raz to widzę, to jest nagrzewnica olejowa !
Specjalny dławik powodował że płynący olej nagrzewał się, wydzielające się ciepłp było wentylatorem kierowane na szybę przednią.
Nie wiem na ile było to skuteczne, choć raczej na pewno niezbyt ekonomiczne. Zwykle stosowano rurę która doprowadzała powietrze ogrzane na cylindrach do kabiny.
Ta nagrzewnica to jednak oryginalne rozwiązanie rosyjskie. Za nic tego nie niszcz ani nie wyrzucaj bo to rzadkość !
Sądzę jednak że użytkowanie tego w zimie nie jest najlepszym pomysłem szkoda pompy oleju, a użytkowanie jednocześnie nagrzewnicy i układu hydraulicznego może być problematyczne.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Muszę to naprawić bo chyba przełącznik padł albo zaśniedziały przewody bo kiedyś to działało, tylko że wentylator dawał zimne powietrze na nogi a nie zauważyłem żeby leciało jakieś ciepło na szybę.
A tak przy okazji zapytam. Czy da się jeszcze gdzieś kupić nowe drzwi do kabiny (dodam że mam oryginalną) bo w moich nie ma szyby, w dodatku są pęknięte przy zawiasach. Były spawane kilka razy ale nadal spawy puszczały.
A tak przy okazji zapytam. Czy da się jeszcze gdzieś kupić nowe drzwi do kabiny (dodam że mam oryginalną) bo w moich nie ma szyby, w dodatku są pęknięte przy zawiasach. Były spawane kilka razy ale nadal spawy puszczały.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Szyby pewnie da się kupić lub zamówić gotowe w firmach które trudnią się sprzedażą szkła samochodowego. Ewentualnie po prostu uciąć na wymiar tzw. "szkło bezpieczne". Ostatecznie można zastosować pleksę, ale ta wysokiej jakości odporna na zarysowania jest bardzo droga.
Samych drzwi to będzie ciężko kupić, ale można popytać.
Ja bym je spróbował najpierw porządnie pospawać stosując dobrą spawarkę i założyć wzmacniające wstawki.
Samych drzwi to będzie ciężko kupić, ale można popytać.
Ja bym je spróbował najpierw porządnie pospawać stosując dobrą spawarkę i założyć wzmacniające wstawki.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Szyby da się kupić bez problemu w sklepie internetowym (koszt ok 45zł bez przesyłki). Drzwi były już nie raz spawane ale jeszcze spróbuję raz.
Chciałbym się jeszcze zapytać ile macie wajch do zmiany biegów? Ja mam jedną i chciałbym ją zmienić na dwu-wajchową . Czy dam radę to zrobić to sam, i jaki koszt mógłby tego być?
Chciałbym się jeszcze zapytać ile macie wajch do zmiany biegów? Ja mam jedną i chciałbym ją zmienić na dwu-wajchową . Czy dam radę to zrobić to sam, i jaki koszt mógłby tego być?