problem z odpaleniem s301d
problem z odpaleniem s301d
witam.mam problem z odpaleniem silnika s301d.silnik palił bez problemu, ale gdy wykręciłem pompe paliwową i po ponownym zakręceniu jej silnik zapalan na chwilę i gaśnie.
RE: problem z odpaleniem s301d
A co robiłeś z pompą że ją odkręcałeś?
RE: problem z odpaleniem s301d
masz zapowietrzony uklad paliwowy. odpowietrz . Najpierw na filtrze odkrec srubke krec silnikiem do momentu az przestana leciec bomble powetrza jest to srubkana płaski srubokret poten holoenderek na pompie na klucz 12 potem popusc przy wtrysku i jak tam juz bedzie ładnie paliwo leciec bedzie ok
RE: problem z odpaleniem s301d
Dzieki za wskazówki jak odpowieczyc układ paliwowy.Mam pytanko nie bardzo znam s301d czy wtrysk paliwa to metalowa rurka przykręcona do papki paliwowej srubką na klucz 17???
RE: problem z odpaleniem s301d
Ta metalowa rurka to przewód do wtryskiwacza wtryskiwacz to to cos w głowicy które jest połączone z pompa wtryskową tą metalową rurką
RE: problem z odpaleniem s301d
Pawlo
Na tych zdjęciach masz pokazane jak odpowietrzać układ paliwowy krok po kroku.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b75 ... afc44.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f54 ... cf996.html
A paliwo ma lecieć jak popuścisz tylko tą nakrętkę(patrz obrazek) na wtrysku i nic więcej.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9ae ... b67cc.html
Na tych zdjęciach masz pokazane jak odpowietrzać układ paliwowy krok po kroku.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b75 ... afc44.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f54 ... cf996.html
A paliwo ma lecieć jak popuścisz tylko tą nakrętkę(patrz obrazek) na wtrysku i nic więcej.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9ae ... b67cc.html
RE: problem z odpaleniem s301d
Ta dziurka powinna być u góry jak na pompie tak i na palcu popychacza.*tup*
RE: problem z odpaleniem s301d
"źle założyłem sekcję tłoczącą":
http://www.retro.slaskdatacenter.pl/for ... ad_id=6666
Jeszcze raz odpowietrzanie:
http://pokazywarka.pl/kzohz3/#zdjecie6713347
http://pokazywarka.pl/ntdoiy/#zdjecie6713362
http://pokazywarka.pl/4ngk9d/#zdjecie6713370
http://www.retro.slaskdatacenter.pl/for ... ad_id=6666
Jeszcze raz odpowietrzanie:
http://pokazywarka.pl/kzohz3/#zdjecie6713347
http://pokazywarka.pl/ntdoiy/#zdjecie6713362
http://pokazywarka.pl/4ngk9d/#zdjecie6713370
RE: problem z odpaleniem s301d
witam.Odpowietrzenie się udało s301d zapalił!dzikęki za podpowiedzi.Mam jeszcze pytanko-po dodaniu gazu silnik nie wchodzi na pełne obroty???gdy odpowietrzałem układ odkręciłem przewód od wtrysku paliwo nie leciało jednym strumieniem tylko pluło paliwo z przewodu! moze to przyczyna do wtrysku dostaje sie za mało paliwa i dlatego nie wchodzi na pełne obroty???
RE: problem z odpaleniem s301d
Paliwo ma pluć z tego przewodu,tam nie masz ciśnienia cały czas tylko dopiero wtedy jak wytworzy je sekcja podczas suwu sprężania.
Co do nie pełnych obrotów sprawdź sobie kont wtrysku paliwa tak jak na tym filmiku.
http://www.youtube.com/watch?v=KUDiK0hjyP0
*tup*
Co do nie pełnych obrotów sprawdź sobie kont wtrysku paliwa tak jak na tym filmiku.
http://www.youtube.com/watch?v=KUDiK0hjyP0
*tup*
RE: problem z odpaleniem s301d
@óman7, to jest guru od esów. Jak posiedzisz dłużej na forum, to się przekonasz*clap*
RE: problem z odpaleniem s301d
Witam.Zastanawiam się mój s301d gdy wciskam gaz nie wchodzi na obroty za to gdy ciągne listwe w pompie silnik wchodzi na obroty po chwili puszczam listwe ponieważ sama pod jakomś siłą wraca do poprzedniego położenia i silnik pracuje dalej.macie jakies porady?
RE: problem z odpaleniem s301d
Jak pociągniesz za listwę pompy to wtedy otwierasz przepływ paliwa przez sekcję i silnik zwiększa obroty a ta siła która ciągnie to są ciężarki na regulatorze obrotów gdyby nie było nie było tych ciężarków to silnik nabierał by prędkości w nieskończoność ażby się rozleciał.
Coś masz obrobione na manetce gazu.Dlatego nie reaguje na gdy naciskasz na gaz.
Coś masz obrobione na manetce gazu.Dlatego nie reaguje na gdy naciskasz na gaz.
RE: problem z odpaleniem s301d
Cześć oman7.Skoro ciągne za listwe silnik wchodzi na obroty więc kont wtrysku paliwa chyba jest ok? A manetka jest to co linka ciągnie ten wichajster co odbija?jezeli to manetka pozostaje mi ja wymienic!(po nacisnięciu gazu na maxa silnik chciałby ale nie moze wejsc na obroty)
RE: problem z odpaleniem s301d
Jak ciągniesz za listwę to kąt wtrysku nie zmienia się tylko podaje paliwo na wtrysk.
Manetka to jest to ustrojstwo co ciągnie linka może wypadło jakieś zabezpieczenie na którymś elemencie.
Tu masz pokazany cały układ
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d4b ... 4be81.html
Manetka to jest to ustrojstwo co ciągnie linka może wypadło jakieś zabezpieczenie na którymś elemencie.
Tu masz pokazany cały układ
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d4b ... 4be81.html
RE: problem z odpaleniem s301d
Na obrazku widzę ze skaplikowany jest ten mechanizm gazu pozostaje go rozebrac tak zrobie!wydaje mi się ze gaz połączony jest z cięgłem co rusza listwą w pompie moze jakies zabezpieczenie lub cos przetarte ze starosci.Masz moze jakies rys jak zabrac się do rozebrania tego?dzieki za kolejną pomoc niema jak sie odwdzieczyc pomagasz duzo.
RE: problem z odpaleniem s301d
To nie jest takie straszne ale musisz to sprawdzić i znaleźć praprzyczynę tego problemu.
RE: problem z odpaleniem s301d
Masz moze jakies fotki jak sie zabrac do rozebrania tego gazu?wydaje mi sie ze trzeba zdjąc tą pokrywe co jest sprzodu.
Popraw byki *rolleyes*
Popraw byki *rolleyes*
RE: problem z odpaleniem s301d
Tak musisz zdemontować pokrywę rozrządu ale pierwsze musisz spuścić olej lub przechylić silnik bo wyleje się dość trochę oleju.
Gdzieś mam zdjęcie z katalogu części.
Gdzieś mam zdjęcie z katalogu części.
RE: problem z odpaleniem s301d
U mnie był luz na elemencie oznaczonym nr 30, oraz rozbite widełki.
Wystarczyło poprawić i silnik pracował poprawnie. Inaczej wchodził na obroty jak mu się "udało".
Wystarczyło poprawić i silnik pracował poprawnie. Inaczej wchodził na obroty jak mu się "udało".