XI Bieszczadzka Rajza
V Zlot Starych Ciągników i Samochodów w Krakowie
XI Bieszczadzka Rajza V Zlot Starych Ciągników i Samochodów w Krakowie
XI Bieszczadzka Rajza
VII Zlot Ciągników Zabytkowych Old Rol
VII Zlot Ciągników Zabytkowych Old Rol
VII Zlot Ciągników Zabytkowych Old Rol
VII Zlot Ciągników Zabytkowych Old Rol
Rajd Koguta Oława – Piwniczna Zdrój
Rajd Koguta Oława – Piwniczna Zdrój
Rajd Koguta Oława – Piwniczna Zdrój
Rajd Koguta Oława – Piwniczna Zdrój
Rajd Koguta Oława – Piwniczna Zdrój
XVII Zlot i Wystawa Starych Ciągników i Maszyn Rolniczych
Rajd Koguta Oława – Piwniczna Zdrój XVII Zlot i Wystawa Starych Ciągników i Maszyn Rolniczych
XVII Zlot i Wystawa Starych Ciągników i Maszyn Rolniczych
XVII Zlot i Wystawa Starych Ciągników i Maszyn Rolniczych
Traktorem nad Bałtyk Festiwal Moto Rock
Traktorem nad Bałtyk Festiwal Moto Rock
Traktorem nad Bałtyk Festiwal Moto Rock
Zlot Starych Traktorów na Mazowszu
Traktorem nad Bałtyk Festiwal Moto Rock Hażlach Traktor Power 45. Dni Otwartych Drzwi ŚODR Zlot Starych Traktorów na Mazowszu
Traktorem nad Bałtyk Festiwal Moto Rock
Zlot Starych Traktorów na Mazowszu
Traktorem nad Bałtyk Festiwal Moto Rock Hażlach Traktor Power 45. Dni Otwartych Drzwi ŚODR Zlot Starych Traktorów na Mazowszu
Dodano dnia: 12/04/2020
Montując tylne koła w Ursusie C-4011, a także pochodnych – które mają otwór na zawór dętki od zewnątrz przy standardowym rozstawie kół – należy zwrócić uwagę na prawidłowe ustawienie felgi względem wału koła. Chodzi o to, aby przy montażu obciążników udało się spasować ich wycięcie właśnie ze wspomnianym zaworem. Jeżdżąc bez obciążników na tylnych kołach – jest to nieistotne.
Przy zakładaniu koła tylnego na wał koła, należy to zrobić w ten sposób, aby znak na tarczy koła (3) był przesunięty względem znaku na wale koła (6) o 90 stopni w lewo. Jeżeli znaki nie są widoczne, wówczas należy założyć je tak, aby śruba (2) mocująca tarczę (3) do obręczy (1), otwór w tarczy oraz nakrętka mocująca koło do wału koła (4) były w linii prostej. W tym położeniu górny otwór (5) w wale koła na sworzeń obciążnika jest z prawej strony.
Dzięki takiemu sposobowi montażu będzie możliwe wygodne pompowanie kół od zewnętrznej strony, bez względu na to czy mamy obciążniki, czy nie oraz w różnych konfiguracjach rozstawu kół (różne sposoby łączenia tarczy i obręczy koła).
Paweł Rychter