XI Bieszczadzka Rajza
V Zlot Starych Ciągników i Samochodów w Krakowie
XI Bieszczadzka Rajza V Zlot Starych Ciągników i Samochodów w Krakowie
XI Bieszczadzka Rajza
VII Zlot Ciągników Zabytkowych Old Rol
VII Zlot Ciągników Zabytkowych Old Rol
VII Zlot Ciągników Zabytkowych Old Rol
VII Zlot Ciągników Zabytkowych Old Rol
Rajd Koguta Oława – Piwniczna Zdrój
Rajd Koguta Oława – Piwniczna Zdrój
Rajd Koguta Oława – Piwniczna Zdrój
Rajd Koguta Oława – Piwniczna Zdrój
Rajd Koguta Oława – Piwniczna Zdrój
XVII Zlot i Wystawa Starych Ciągników i Maszyn Rolniczych
Rajd Koguta Oława – Piwniczna Zdrój XVII Zlot i Wystawa Starych Ciągników i Maszyn Rolniczych
XVII Zlot i Wystawa Starych Ciągników i Maszyn Rolniczych
XVII Zlot i Wystawa Starych Ciągników i Maszyn Rolniczych
Dodano dnia: 13/05/2020
W uzupełnieniu do filmu opublikowanego na naszym kanale wrzucam jeszcze materiały pomocne przy ustawieniu. Zaprezentowane techniki na przykładzie Ursusa C-4011 z zestawem o przyspieszonym przełożeniu wypuszczonym na rynek przez firmę Skropol. Posiada on 15 zębów na kole atakującym i 51 na kole talerzowym – w oryginalne występowało odpowiednio 13 i 53. Daje to około 20% zwiększenie prędkości kosztem spadku uciągu.
Nitowanie koła talerzowego, montaż mechanizmu różnicowego oraz wałka atakującego przedstawiliśmy na poniższym filmie:
W dalszej kolejności należy zamontować te elementy w obudowie tylnego mostu – odpowiednio ustawiając je, aby zapewnić prawidłową i bezawaryjną współpracę. Tego dotyczy kolejna część poradnika oraz zamieszczone poniżej tabele ze wskazówkami:
Paweł Rychter