Dodano dnia: 13/05/2020
W uzupełnieniu do filmu opublikowanego na naszym kanale wrzucam jeszcze materiały pomocne przy ustawieniu. Zaprezentowane techniki na przykładzie Ursusa C-4011 z zestawem o przyspieszonym przełożeniu wypuszczonym na rynek przez firmę Skropol. Posiada on 15 zębów na kole atakującym i 51 na kole talerzowym – w oryginalne występowało odpowiednio 13 i 53. Daje to około 20% zwiększenie prędkości kosztem spadku uciągu.
Nitowanie koła talerzowego, montaż mechanizmu różnicowego oraz wałka atakującego przedstawiliśmy na poniższym filmie:
W dalszej kolejności należy zamontować te elementy w obudowie tylnego mostu – odpowiednio ustawiając je, aby zapewnić prawidłową i bezawaryjną współpracę. Tego dotyczy kolejna część poradnika oraz zamieszczone poniżej tabele ze wskazówkami:
Paweł Rychter