Zetor 25 3p - warto kupić?

Forum ciągników naszych południowych sąsiadów
marcinbrz
Posty: 5
Rejestracja: 20 kwie 2020, 19:15

Zetor 25 3p - warto kupić?

Post autor: marcinbrz »

Witajcie!
W związku z dynamicznym rozwojem gospodarstwa poszukuję... wróć! A teraz poważnie - mamy minigospodarstwo, takie na własne potrzeby, czyli warzywa, trochę kur i koszona ze 2 razy w roku łąka. Ciągnie mnie, żeby nieco powiększyć areał upraw, więc mój SAM z fajnym, ale nieco słabym silnikiem S301D nie da rady. Dlatego szukam jakiegoś taniego i zarejestrowanego traktorka. Trafiłem na takiego Zetorka z przeszczepionym silnikiem:
https://brzozowiak.pl/ogloszenia/Ciagni ... 04383.html
Warto się nad nim w ogóle zastanawiać? Na ciągnikach nie znam się praktycznie wcale, do tej pory zajmowałem się głównie starszymi samochodami, a głównie jednośladami.
Pozdrawiam serdecznie!
Marcin
Awatar użytkownika
kumarzysta
Posty: 430
Rejestracja: 30 mar 2015, 19:50

Re: Zetor 25 3p - warto kupić?

Post autor: kumarzysta »

ja na ten silnik nie narzekam. jesli tył ciagnika jest wytrzymały to mozna wziasc
gumiok
Posty: 94
Rejestracja: 04 wrz 2017, 22:59

Re: Zetor 25 3p - warto kupić?

Post autor: gumiok »

Witoj
Papaj troche taki rzeniuch w skrzyni jak coś by sypneło to ciężko kupić dobre a w silniku pękają wały, przednia oś za dylikatno, lepiej coś kompletniejszygo jak t25, c328 czy c330 choć rusina też bym odradzał.
marcinbrz
Posty: 5
Rejestracja: 20 kwie 2020, 19:15

Re: Zetor 25 3p - warto kupić?

Post autor: marcinbrz »

Dzięki za odpowiedzi. Wiadomo, że najbardziej chciałbym trzydziestkę, jednak z papierami to przynajmniej 12 tysięcy trzeba dać. Nachodzi nnie na Władka, trochę takim jeździłem, ale to też cena prawie 2 razy tyle, co ten Zetor.
Awatar użytkownika
kumarzysta
Posty: 430
Rejestracja: 30 mar 2015, 19:50

Re: Zetor 25 3p - warto kupić?

Post autor: kumarzysta »

gumiok pisze: 08 cze 2020, 9:31 Witoj