Hakotrac T6 przy obecnych rozmiarach pasków ledwo 15km/godz wyciąga, ale wtedy już z niego flaki wypruwam. Optymalna prędkość 8-10km/godz. T8 na wąskim pasku jest szybszy - 20km/godz pójdzie.
Ale żadnym Hakotrac na Rajzie nie jechałem. Pierwsze dwie edycje pożyczonym od Ryśka Giery C328, dwie kolejne 'przyspieszonym' C355 o prędkości maksymalnej 36km/godz. Seryjnym C328 trzeba cisnąć na 2200-2400obr/min - ktoś obeznany może przeliczy to na prędkość?
Trasa w większości wiedzie drogami powiatowymi (numeracja trzycyfrowa), zdarzają się też podrzędne gminne, szutrówki, a czasem wyjeżdżamy nawet na krajówki na krótkich odcinkach.
Tak szczerze mówiąc Twój Iseki moim zdaniem średnio się na Rajzę nadaje.
Po pierwsze mała prędkość maksymalna (wiadomo, można go łatwo przyspieszyć zakładając większe koła, jednak kosztem mocy),
drugie niewielka moc (a podjazdów na trasie nie brakuje),
trzecie - trasa wiosenna podejrzewam że będzie liczyła +/- 280km - biorąc pod uwagę pierwsze i drugie mi by było szkoda tyrać jednoosiowca na takim dystansie.
czwarte - kiedyś na niemieckich stronach (bodajże traktorhof.de) natrafiłem na informację o kolekcjonerze który jednoosiowcem zajechał na nordkap, a więc jak się człowiek uprze to różne rzeczy są możliwe

Zetor 25K - 1953; Dolpima PS290 - 1988 (chyba); Dezamet ... - 1988; Żuk A06 - 1980; MF70 - 1980 i 1989; HakoTrac T6 - 1963; Dzik 2 - 1969; Ursus C-355 - 1972; Hakotrac T8 - 1965;