PilneSilnikES!!!!!!

Wszystko o stacjonarnych silnikach rolniczych
Awatar użytkownika
cobraxx
Posty: 277
Rejestracja: 25 wrz 2008, 20:23

RE: PilneSilnikES!!!!!!

Post autor: cobraxx »

4100 za całość
Awatar użytkownika
Ursus
Posty: 9959
Rejestracja: 16 cze 2006, 11:31
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

RE: PilneSilnikES!!!!!!

Post autor: Ursus »

cobraxx napisał/a:
4100 za całość
Przytargałeś to ze Żmigrodu?
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
Awatar użytkownika
Santi2006
Posty: 302
Rejestracja: 17 maja 2009, 12:17

RE: PilneSilnikES!!!!!!

Post autor: Santi2006 »

Panowie wracam do tematu tego silnika bo najprawdopodobniej z niego zrezygnuję (chyba ze gość zejdzie sporo z ceny). Byłem dopiero teraz, zdemontowałem dekiel klawiatury zawory maja luz a on nie ma kompresji. Zastanawiam się czy nie są pierścienie zapieczone albo zatarty. silnik rzeczywiście z wyglądu nowy. Można powiedzieć że wszystko w stanie idealnym, farba oryginał. No i do tego części nowe. Czy ten silnik posiada jakiś patent że coś gdzieś trzeba przestawić żeby było ok. jak na razie cena dalej ta sama 1300zł. jak udowodnię gościowi ze silnik trzeba robić to będę mógł sporo z negocjować. Facet zarzeka się że silnik nie przepracował nawet godz. Nie ukrywam chciałbym go kupić (tylko żebym bez potrzeby nie przepłacił, silnik niby nowy a tu zatarty się okaże)
RobFra
Posty: 157
Rejestracja: 13 wrz 2011, 19:27

RE: PilneSilnikES!!!!!!

Post autor: RobFra »

Santi2006 napisał/a:
Facet zarzeka się że silnik nie przepracował nawet godz. Nie ukrywam chciałbym go kupić (tylko żebym bez potrzeby nie przepłacił, silnik niby nowy a tu zatarty się okaże)
Jak nie pracował tylko stał to po tylu latach mogła zardzewieć tuleja. Wszędzie tam, gdzie jest powietrze (np. bak samochodu) i zachodzą procesy zamrażania i rozmrażania zbiera się woda (kondensat).
Potem ktoś ruszył i rdza zadziałała jak papier ścierny na tuleji. Kompresji już nie będzie. Co najmniej wymiana tłoka i pierścieni oraz szlif tuleji. A co dalej z rudą to nie wiadomo.
ODPOWIEDZ